3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
Oh Bianc ik zou al koken van woede!!
Dus ik de computer in de winkel weer opgestart om zoonlief via msn even vreselijk uit te kafferen... staat zn msn uit. Hij zit goffer 24 uur per dag op msn.... behalve als ik hem nodig heb.

Ik (met de bloemen van Freak en L) naar huis gegaan, naar binnen gestormd, naar zoon geschreeuwd, met hem samen terug naar de winkel, op slot gedaan, naar de bus gegaan. Staan we daar te wachten.... heb ik geen sigaretten meer!!!
Kortom... het vuil stond in een poep en een zucht buiten op de parkeerplaats, heb al mn agressie erin gegooid.

Toen kwam Bianco (met sigaretten) en heb ik een portje genomen.... en nu ben ik weer zennnnnnn.

En hoe was jullie dag?
Je had toch nog dat pakje Camel van Freak?
Oh meid hoe goed kun jij schakelen zeg...

Pfffff ik zou het komende uur nog zwaar sjaggo zijn!!

deze heb je wel verdiend!!
quote:Jackyr schreef op 26 januari 2010 @ 20:04:

Je had toch nog dat pakje Camel van Freak? Die had Bianco meegenomen terwijl ik had gezegd dat ik het zou bewaren!!
Maare wat vervelend van Bianco zijn schouder.. is ie al naar de dokter geweest?

waarom denk ik het ene moment dat ik alles aankan en doe ik dus weer teveel, waardoor ik me nu weer ships voel
quote:Bianca40 schreef op 26 januari 2010 @ 20:06:

[...]

Die had Bianco meegenomen terwijl ik had gezegd dat ik het zou bewaren!!
Dankjewel jacky.... ik moest er toen ik woedend met het vuil liep te sjouwen ook wel om lachen zelf

Echt alles komt dan tegelijk he, nou ja, dan heb ik het ook allemaal maar in 1 x gehad, dat scheelt weer
Ach Bankje.. bij wie is dat niet zo??

Ja.. bij Bianca
Dat is ook weer zo Bi maar toch.. ik vind dat jij daar zoooo goed mee om kunt gaan.. hier zou vast weer een slot gesneuveld zijn
quote:Jackyr schreef op 26 januari 2010 @ 20:06:

Maare wat vervelend van Bianco zijn schouder.. is ie al naar de dokter geweest?Ja gisteren al, heeft een injectie gehad in zn schouder en pilletjes. Ging vandaag alweer ietsie beter gelukkig, want hij moet een badkamer afmaken van een klant. Maar dan ook nog s avonds sjouwen was geen goed plan, vandaar dat ik heel lief dacht wat hulptroepen in te schakelen
Ook wel beetje jammer van je ex.. als ie zegt te komen helpen en uiteindelijk toch weer niet komt..
quote:bankje schreef op 26 januari 2010 @ 20:06:

waarom denk ik het ene moment dat ik alles aankan en doe ik dus weer teveel, waardoor ik me nu weer ships voel

Uh..uh... bankje... tegenover een chipsgevoel hoort altijd een Maar te staan...

zo van... ik voel me chips.... Maaaar... en dan iets positiefs

Nu jij
Yep dat snap ik.. je wilt hem, waar het kan, sparen natuurlijk. Centjes verdienen is een beetje erg belangrijk..
Hahaha Bi.. ja das waar.. dat hebben we ooit afgesproken
quote:Jackyr schreef op 26 januari 2010 @ 20:09:

Ook wel beetje jammer van je ex.. als ie zegt te komen helpen en uiteindelijk toch weer niet komt..

Ja, toen we klaar waren stuurde hij sms dat ie eraan kwam.... pfffffffff

het is niet voor niets mn ex he, vroeger werd ik er al zo moe van om te kar te moeten trekken en hij er altijd achteraan hobbelde
He Bi.. ik vind je avatar nog steeds super!!

Enne wat me vandaag opviel is dat jij bij het plaatje van 3000 zo mooi fier midden boven in staat
quote:Jackyr schreef op 26 januari 2010 @ 20:10:

Hahaha Bi.. ja das waar.. dat hebben we ooit afgesproken

Klopt... en het werkt echt!

Maarreh... jij bent dus scheef las ik??
quote:Jackyr schreef op 26 januari 2010 @ 20:11:

He Bi.. ik vind je avatar nog steeds super!!

Enne wat me vandaag opviel is dat jij bij het plaatje van 3000 zo mooi fier midden boven in staat Ja dat viel mij ook op... ik voel me bijna een erelid
Ik kan me er wat bij voorstellen Bi.. maar toch blijft het jammer. Maar oke.. de klus is nu wel weer geklaard.

Volgende week de nieuwe etappe?
Hahahaha Bi je bent ook wel een beetje de moeder van het topic vind ik
Vannacht hadden Iry en Ibi het nog over me.. dat ik alle topics had gelezen Passiebloem was verdwenen en zij dachten dat Pb wellicht ook alles aan het lezen was.. maar dit was niet zo.. Ik voelde natuurlijk meteen concurrentie he
Ja, maandag weer, zondag nemen we atv dan is mn zus jarig en rijdt de hele 'gang' naar Belgie.... ik niet, nog geen zin in maar later dit jaar ga ik wel een keer hebben we afgesproken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven