Ben ik zo onzeker???

26-01-2010 20:13 366 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen,

Ik heb even een vraagje,

Ik heb een hele leuke vriend,echt mijn ware en ik ook voor hem. Het klikt ontzettend goed. Hij is superlief...

Nu heb ik een vraagje: zijn buurvrouw is zijn ex en dat vind ik niet zo leuk, en nu willen we voordat we samen iets moois gaan opbouwen, heel veel sparen. Nu is er maar 1 mogelijkheid, ik zal dan bij hem moeten intrekken. Maar ik weet niet wat ik moet doen.

Er is overigens geen contact meer tussen hem en zijn buurvrouw.

Kunnen jullie mijn adviseren???
Jij bent al jaren met hem samen, zij is een ex. Hoe duidelijk kan het zijn? Natuurlijk sta je daar boven!
quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 20:39:

Meisje22,

Wat ik nu moet doen met het feit dat zijn buurvrouw zijn ex is, En ik daar dan naast ga wonen, moet ik daar boven staan??

Ik denk het wel, maar nogmaals het is mijn eigen onzekerheid als ik de reacties lees.

Nee, daar moet je in staan.

Wat je moet doen met het feit dat zijn buurvrouw zijn ex is? Ja, niks. Daar kan je niks aan doen namelijk. Zij woont daar al en je kan haar nou eenmaal niet vragen om ergens anders te gaan wonen. Jij (en je vriend) kunnen wel ergens anders gaan wonen.

Oh en het gaat wel degelijk om afhankelijk zijn. Als je namelijk onafhankelijk bent sta je ook wat zekerder in je schoenen, lijkt mij.
Ja, dat ziet er denk ik niet in, Want ze hebben geen contact meer. Ja, en anders, niks. Hij is met mij. En houdt van mij. Je mag toch wel praten met je ex ....
Ga lekker op jezelf wonen!
Ja dat is ook de bedoeling om samen weg te gaan. Maar ik wil eerst mijn vaste aanstelling krijgen en die komt er ook wel aan. En ff flink sparen..

Hoe bedoel je daar moet je in staan???meisje22
quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 20:41:

Ja, dat ziet er denk ik niet in, Want ze hebben geen contact meer. Ja, en anders, niks. Hij is met mij. En houdt van mij. Je mag toch wel praten met je ex ....

Nou waar maak je je dan druk over? Dan is er toch geen probleem ook verder?

Slotje dan maar?
quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 20:43:

Ja dat is ook de bedoeling om samen weg te gaan. Maar ik wil eerst mijn vaste aanstelling krijgen en die komt er ook wel aan. En ff flink sparen..

Hoe bedoel je daar moet je in staan???meisje22Dat was nou een 'geintje'.
Nummerzoveel...

Dank je wel.
Ooh ok, dat bedoel ik nou met onzeker zijn!!!
quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 20:41:

Ja, dat ziet er denk ik niet in, Want ze hebben geen contact meer. Ja, en anders, niks. Hij is met mij. En houdt van mij. Je mag toch wel praten met je ex ....Nou, nog maar een keer dan. Wat is het probleem dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
tweety3, hoe oud ben je?
Slotje dan maar. is zeker ook een geintje???
quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 20:35:

Wuiles,

Ik zou het heel erg waarderen als je me zou kunnen helpen en niet geen geintje trappen.

Ik was juist blij dat je zo reageerde, omdat ik dan ook inzie dat ik achtelijk bezig ben.

Maar ik vind dit niet zo leuk. SorryWe zijn het volkomen met elkaar eens dat je, eh... wat typisch bezig bent. Verder zul je het met mijn reacties moeten doen. Het is een forum en je kunt, helaas voor jou, niet zelf bepalen welke reacties je krijgt.
Liselore, is dat belangrijk??

ik heb die vraag al beantwword..
Pff.. Volgens mij ben je eerder 3 dan 29.
quote:liselore schreef op 26 januari 2010 @ 20:45:

tweety3, hoe oud ben je?Wat denk je?
quote:meisje22 schreef op 26 januari 2010 @ 20:44:

[...]

Dat was nou een 'geintje'.

Kun je me uitleggen wat een geintje is, ik snap dat niet zo goed.

ff of topic, hoe krijg ik een foto in mijn profiel?
Nee, dat was geen geintje. Zie mijn gequote bericht van jou waarin je zegt dat vriend van jou houdt en dat praten met een ex toch wel mag. Precies, probleem opgelost.

Topic kan dus op slot. Dat bedoel ik met slotje. Was overigens geen geintje.

@Liselore, ze is 29. Ja, echt.
Wat bedoel je met dat ik typisch ben? Natuurlijk mag je schrijven wat je wilt dat waardeer ik ook. ik mag alleen ook wel zeggen dat ik iets niet luek vindt..
Dat is belangrijk ja.

Als je 15 zou zijn, en je vriend 25 en zijn ex woont naast hem, zou het puber-onzekerheid kunnen zijn.

En je komt nu niet bepaald op me over of ben je 29.
quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 20:39:

Meisje22,

Wat ik nu moet doen met het feit dat zijn buurvrouw zijn ex is, En ik daar dan naast ga wonen, moet ik daar boven staan??

Ik denk het wel, maar nogmaals het is mijn eigen onzekerheid als ik de reacties lees.

Kijk het antwoord hierop is natuurlijk heel simpel.

Morgenochtend ga je bij haar langs en zeg je:

Zeg ex van vriend, ik kom binnenkort hiernaast wonen en ik zou het op prijs stellen als he verhuist

Ik ben namelijk erg onzeker en ik kan het niet aan als je naast ons woont...

Vind je dat een beetje raar staan, dan behandel je haar gewoon als buurvrouw, zeg je haar gewoon gedag als je haar op straat tegen komt en geef je misschien volgend jaar wel haar plantjes water als ze op vakantie is.

Maare.....29 jaar, nog thuis wonend en intrekken bij je vriend om de kosten te drukken

Compleet off topic maar dat is a Recipe for Disaster!

Je bent namelijk wel afhankelijk van hem en dus is je relatie niet gelijkwaardig

Zoek lekker een iniminie kamertje voor jezelf en ervaar hoe het is om op eigen benen.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik ben ooit een keer de buurvrouw geweest (carnaval en een vrijgezelle buurman..). Zijn nieuwe vriendin had echt een probleem met mij en ze heeft me in de 2 jaar dat zij naast me heeft gewoond nooit normaal gedag kunnen zeggen. Sneu voor dat meiske (ze was ook 19 of 20), maar wilde de buurman slechts een keertje in mijn carnavalsbed!
quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 20:46:

Liselore, is dat belangrijk??

ik heb die vraag al beantwword..

Jazeker.... als het namelijk geen tikfout is dat je 29 bent dan pleur ik hier van mijn stoel af.... dat je uberhaupt nog thuis woont en dat je niet eerder een sova- training hebt gedaan....

Als het wel een tikfout is wat ik voor je hoop dan ben je nog een puber meisje en zou ik je aanraden op jezelf te gaan en (met spoed) een sova training te gaan volgen....

Geen geintje..
TO, sorry hoor, maar je komt best wel kinderlijk over voor een 29-jarige.

Snap nu nog niet goed wat je met dit topic wilt. Enerzijds wil je daar niet gaan wonen omwille van zijn ex die ernaast woont, maar anderzijds is het toch helemaal normaal om met je ex te praten zeg je. Nou dan, mooi opgelost toch...
quote:Summerdance schreef op 26 januari 2010 @ 20:47:

[...]

Kijk het antwoord hierop is natuurlijk heel simpel.

Morgenochtend ga je bij haar langs en zeg je:

Zeg ex van vriend, ik kom binnenkort hiernaast wonen en ik zou het op prijs stellen als he verhuist

Ik ben namelijk erg onzeker en ik kan het niet aan als je naast ons woont...

Vind je dat een beetje raar staan, dan behandel je haar gewoon als buurvrouw, zeg je haar gewoon gedag als je haar op straat tegen komt en geef je misschien volgend jaar wel haar plantjes water als ze op vakantie is.

Maare.....29 jaar, nog thuis wonend en intrekken bij je vriend om de kosten te drukken

Compleet off topic maar dat is a Recipe for Disaster!

Je bent namelijk wel afhankelijk van hem en dus is je relatie niet gelijkwaardig

Zoek lekker een iniminie kamertje voor jezelf en ervaar hoe het is om op eigen benen.....You're shitting on her parade!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven