Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
Hoi meiden,

ik heb weer even wat pagina's bij moeten lezen.

@annayake balen dat je niet zwanger bent. Is nu de "2e ronde" als ik het goed gelezen heb toch. Was je al lang gestopt met de pil? Niet te veel van jezelf balen he.

Verder las ik dat er zo veel moeite is om het niet met vriend er over te hebben. Mij lukt dit nu vrij aardig maar is wel ook noodgedwongen. Eerst had ik het er echt heel veel over maar dat ging altijd fout. Dus om de gezelligheid en lieve vrede te bewaren heb ik het er niet meer over. Wel natuurlijk met vriendinnen, collega's, forum, etc.

Soms ben ik wel eens bang dat hij dan denkt ach het waait wel over terwijl dat dus juist helemaal niet is!

Ik heb ook wel eens gevraagd of hij misschien een man is die gewoon geen kinderen wil. Die bestaan toch? Maar dat is niet zo zegt hij, soms zegt hij van wel maar echt definitief is hij hier niet in. Maar hoeveel geduld moet je hebben???!!!

Hebben jullie wel eens echt een deadline gesteld? En hoe doe je dat in de praktijk als je voor de rest een kei fijne relatie hebt en dat niet kwijt wil? Dat kan toch bijna niet?

Zucht...

gr. moimoi
Jammer zeg, Annayake. Stiekem hoop je natuurlijk toch wel... Ik zou ook testen hoor, anders blijf je toch tot het eind van de week hopen en dan ben je wanneer je ongesteld bent zo teleurgesteld. En dan ben je (tenminste ik) al zo lekker vrolijk.

Spannend Frutje! WIe weet...

En leuk Assie, dat je weet terug bent!

Pipo, ik ben naar Corsica geweest, het eiland boven Sardinië. Dat was echt prachtig. Heerlijk weer (drie weken zon, zon en nog meer zon), mooie natuur, je kunt er leuk snorkelen en met een scootertje over de bergen, waar je echt de meest prachtige uitzichten hebt. Sardinië zal ook wel zo zijn, toch?
Annayake: wat jammer dat het niet direct raak is! Maar vol goede moed naar de volgende ronde..... Hopelijk word je snel ongesteld en kan je snel weer een poging wagen.
Hey Annayake.....balen zeg.
Hè Annayake, balen zeg. Je krijgt toch hoop als het zo lang duurt...

@Moimoi

Wat rot dat hij soms zegt misschien wel helemaal geen kinderen te willen. Dat lijkt me ontzettend moeilijk... Ik kan er verder geen tips over geven, maar wel een knuffel.

@verkademeisje

Leuk he, glunderdeglunder (onee, niets verwachten, dan valt het tegen).

Ik heb vandaag Davitamon Mama gekocht. Maar heb ik dan wel het goede? Ik heb alles vergeleken in de winkel en toen dit gepakt, maar nu staat op de bijsluiter dat het voor zwangeren en mama's die borstvoeding geven is. Dus niet als je zwanger wilt worden? hmmm
pffff, pas net terug van werk en vergaderingen... En wat veel bijgeschreven hier!

Even kort hoor, want ik moet zo weer douchen en naar bed.

@annayake: houd moed! eerst ontstressen, dan ongesteld worden, en daarna zie je wel weer...

@achybraky: jaloers!!!! Wat heerlijk voor jullie zeg! Snel die opleiding af en aan de gang

@ alle vakantiegangers: wat heerlijk om net terug te zijn, of nu te plannen om (weer) te gaan. Hier geen vooruitzicht op de zon. Heel misschien in de meivakantie naar een van de waddeneilanden met ons campertje. Ook leuk! En in de carnavalsvakantie natuurlijk carnaval vieren

@frutje: Parijs met valentijnsdag... dat moet lukken!

@moimoi: ik zou het wel prettig vinden om te weten of hij inderdaad ooit wel kinderen wil. Want als hij dat echt niet zou willen, dan impliceert dat voor jouw toekomst ook een hoop! En daar mag je het toch wel met hem over hebben? Vind ik heel gewoon, zeker geen zeuren!

Nou, tot de volgende keer maar weer!
@moimoi,

Misschien zou je kunnen vragen op welke termijn hij denkt meer te weten. Mijn vriend vond het ook lastig om een termijn aan te geven, maar was wel open in wat er in zijn hoofd speelde. Bovendien is het alleen maar eerlijk om het tegen jou te zeggen, als hij zeker weten geen kinderen wil, moet je daar ook overna kunnen denken.

Ik zeg mijn vriend vond want....

WHOEHAAAAA!!! Wij zijn begonnen!!!

Gisteren had ik gedroomd dat mijn vriend tijdens de sex tegen me zei dat ik de condooms wel mocht laten zitten. (Jullie dromen over baby's, ik loop een paar stappen achter )

Daar was ik best wel even down van. Ik had gewoon het idee dat iedere dag dat we wachten, we straks dubbel terugkrijgen. Ik heb de documentaire dan wel niet bekeken, de strekking ervan blijft toch door mijn hoofd gaan. En hij wilde eerst wachten tot er meer duidelijkheid was over een huis, maar waarom zouden we een huis boven een baby stellen?

Dus toen hebben we het er gisteren onder het avondeten over gehad, en toen zei hij: "Ik wilde je eigenlijk over twee weken verrassen, maar ik wil wel beginnen"!!!

Dus gister meteen begonnen. Maar dat was volgens mij een nogal vruchteloze poging, aangezien ik daarna meteen ging sporten. Dat geeft niets, we gaan ervoor!

Het komt nog niet helemaal aan bij mij hoor, maar heb net natuurlijk wel trouw mijn foliumzuurpilletje ingenomen.
Jeetje Annayake, wat rot voor je, hoe voel je je nu? Krijg je een beetje steun van je vent?

Verkademeisje, wat heerlijk!!! Ga ervoor en geniet!!

Even een vraagje over foliumzuur... Ik heb een beetje pillenslikfobie, formaat anticonceptiepil gaat er net zonder kokhalzen in, hoe groot is een foliumzuurpilletje?
Een foliumzuurpilletje is echt een vitaminepilletje, dus net zo groot. Ik weet niet welke pil jij slikt en of er verschil tussen grootte is, maar microgynon 30 is iets kleiner dan foliumzuur.

Misschien kun je het ook wel oplossen in water, kun je daar wel tegen?
Goedemorgen allemaal!

Verkademeisje wat een goed nieuws!!!!!! Gefeliciteerd.

Jeetje, nog even en ik ben de enige 30 plusser die nog niet aan de slag gaat.....
quote:Assie78 schreef op 27 januari 2010 @ 09:12:

Goedemorgen allemaal!

Verkademeisje wat een goed nieuws!!!!!! Gefeliciteerd.

Jeetje, nog even en ik ben de enige 30 plusser die nog niet aan de slag gaat.....

Ik ben inmiddels ook 30 geworden, hoor...

En kan echt nog niet geloven dat het waar is. Loop een beetje in een roes rond
Ik ben wel een beetje een jonkie hier (bijna 27). Maar ook dan kunnen je eierstokken al flink rammelen. Mijn vriend en ik zijn helemaal gesettled, hebben allebei een stabiele baan.

Moimoi: Ik herken jouw worsteling. Ik probeer mijn mond wel zoveel mogelijk te houden tegen mijn vriend, maar dan denk ik inderdaad ook dat hij denkt het bij mij niet zo meer speelt.

En waar het hart van vol is, loopt de mond toch makkelijk van over. Af en toe moet ik er echt even iets over zeggen. Mijn vriend was er laatst helemaal klaar mee en zei dat ie er helemaal zenuwachtig van wordt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Vandaar dat ik nu op dit forum zit.

Ik hoor weleens vriendinnen die samen met hun vriend praten over namen voor hun toekomstige kindje en dat soort dingen, maar daar hoef ik echt niet mee aan te komen zetten... Jullie wel?

Hoop trouwens ook dat er binnenkort eens een huwelijksaanzoek komt... Is ook weer een stapje in de goed richting en dan heb ik iets leuks om me op te richten. Ik wil al van kleins af aan trouwen en kindjes krijgen...

Inmiddels lees ik steeds meer verhalen van meiden die gaan beginnen.. Leuk hoor!!
Verkademeisje!!!

Jeeeetje, wat ontzettend gaaf voor je!

@Assie

Echt, jouw tijd komt ook... Houd moed.

@snattie

Oe, een huwelijksaanzoek. Heb je aanwijzingen? Vermoedens? Spannend!

Ik heb vanmorgen mijn eerste Davitamon Mama ingenomen. Een mijlpaal haha.

En verder kwam vriend vannacht thuis na een paar biertjes (nee, niet teveel hoor). Hij was lekker aan het babbelen en vertelde dat hij morgen (dus vandaag, hij is kok en heeft nu weekend) eens wil gaan kijken voor een verlovingsring. Hihi! Zo grappig, hij is dan heel enthousiast en kan dat niet geheim houden. Ik ben nu dus helemaal hieperdepiep. Zou het dan echt? Of kwelt hij me...
Ik weet er alles van dat eierstokken altijd al kunnen rammelen. In mijn vorige lange relatie (ruim 9 jaar) had ik daar ook al een tijd last van en toen was ik nog een stukje jonger. Daarna had ik het verdrongen, want "geen relatie, of binnen relatie er nog niet aan toe zijn". Maar nu alles weer helemaal voor elkaar is, rammelen ze harder dan ooit.

En verkademeisje; jij bent nu natuurlijk al begonnen.....voor mij is er nog geen startmoment in zicht....en elke dag word ik maar ouder en minder vruchtbaar (sorry....even een "ik ben heel zielig momentje").

Dus......tijd om het werk weer op te pakken en hier niet teveel bij stil te staan. Ik ben nog heel jong en mijn tijd komt vast ook wel
Achybreaky: ik ben ook geen wonder qua slikken van pillen.. anticonceptie kon nog niet... meestal bijt ik op pillen.. erg he. Puur foliumzuur pillen zijn klein.. die doe ik straks wel door de yoghurt haha..

assie: houd moed... knuffel voor jou. weet hoe jij je voelt. Maar misschien is het slim om over een tijdje te stoppen met de pil. Je weet maar nooit. ik kwam ook ooit voor die verrassing te staan en je kunt maar beter eerder weten dan later.

Frutje: jullie beginnen toch in april? ik ben nog niet begonnen aan mama-pillen.. wil eerst 2 maanden gezond eten/drinken en dan 1 maand aan de mamapillen....
Ach Assie

Natuurlijk word je elke dag ouder en ja, dat gaat tenkoste van je vruchtbaarheid. Máár die cijfers zijn wel gemiddelde. Het is geen doodvonnis als je ietsje later begint. En het is je ontzettend gegund... Knuffel voor jou.
@verkademeisje: heeeel veel succes! en geniet ervan!
@janine

April idd. Maar tot die tijd gebruiken we condooms en ik wil gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Mocht er een zaadje langsglippen, dan zit ik in iig goed in de vitamines .
@Verkademeisje: gefeliciteerd, wat ontzettend leuk voor je. Ik hoop dat het net zo snel mag gaan als bij Boefje!

@Assie: houd vol. Ik ben ook 30+ en bij mij duurt het waarschijnlijk ook nog wel even voor we beginnen (denk zelf najaar 2010). Mocht er geen huwelijksaanzoek komen, dan misschien april maar ik heb zelf toch nog echt de hoop dat ik wel gevraagd wordt en dat we dan pas keurig beginnen nadat we getrouwd zijn. Ik kan natuurlijk wel eens een balletje opgooien bedenk ik me nu... Als we eind maart gaan beginnen moet ik natuurlijk binnenkort ook aan de FZ, maar eens even aan vriend vragen of ik al voorbereidingen moet treffen, gnagna (maar eigenlijk hengelen of er een aanzoek komt )

@Annayake: jammer dat het niet gelijk raak is, op naar de volgende ronde!

Zo, het is me geluk, ik heb de hele week nog niet over kids gepraat. Was gisteravond dan ook niet thuis dus dat maakt het wel makkelijker
Bedankt voor de lieve woorden.....normaal gesproken kan ik het ook aardig relativeren....en hier op mijn werk lopen ook heel veel "oude moeders" rond, dan ben ik nog redelijk jong. Het kan allemaal wel en in de meeste gevallen heb ik ook nog wel voldoende tijd. Maar soms bekruipt het gevoel me wel dat ik straks te laat ben. En dan heb je zo'n gigantisch schuldgevoel en volgens mij denk je dan "had ik maar naar mijn gevoel geluisterd".

Maar ja.......geduld he......schijnt nog steeds een schone zaak te zijn.
@Frutje: waarschijnlijk hoef je dus niet meer lang te wachten voordat er een ring om je vinger wordt geschoven. Wat veel goed nieuws op dit topic vandaag. Wel relaxt dat je vriend je gewoon een beetje op de hoogte houdt, want zoals jullie weten tast ik nog volledig in het duister.

Dit weekend ben ik weg. Dus ik dacht (hoe naief) misschien gaat vriend wel voor een ring kijken. Maar hij heeft al weer allemaal mannen activiteiten (bijv naar garages gaan) gepland. Bummer! Kan natuurlijk ook een afleidingsmanouvre zijn. Ik ben echt een Sherlock hoor, speur naar alle aanwijzingen die ik maar kan krijgen...

@Snattie: hier wordt wel over namen gepraat. We zijn er zelfs al uit. Maar nog geen baby te bekennen haha.

Even een melodrama moment: vorig jaar ging ik op verjaardag met vriend uit eten. Ik werd dertig en ik kon het niet zo goed handelen (ook ivm kinderen enzo en het gevoel de boot te missen, jongere zusje had net aangekondigd zwanger te zijn) En nu, zijn we een jaar later. En voor mijn gevoel is er nog niks veranderd . Blugh, ik ben echt klaar met wachten jongens
quote:Assie78 schreef op 27 januari 2010 @ 10:04:

Bedankt voor de lieve woorden.....normaal gesproken kan ik het ook aardig relativeren....en hier op mijn werk lopen ook heel veel "oude moeders" rond, dan ben ik nog redelijk jong. Het kan allemaal wel en in de meeste gevallen heb ik ook nog wel voldoende tijd. Maar soms bekruipt het gevoel me wel dat ik straks te laat ben. En dan heb je zo'n gigantisch schuldgevoel en volgens mij denk je dan "had ik maar naar mijn gevoel geluisterd".

Maar ja.......geduld he......schijnt nog steeds een schone zaak te zijn.Assie, jij luistert wel naar je gevoel. Maar het jammere is dat je vriend dat gevoel nog niet zo sterk heeft...
@pipo

Ben je jarig vandaag??? Gefeliciteerd!

En die dertig hè, het blijft een vervelende leeftijd. Ik word in mei dertig. Als vrouw heb je toch een flinke lijst aan 'dingen die ik voor elkaar cq bereikt moet hebben als ik dertig word', daar is bijna niet aan te voldoen (al ben ik inmiddels goed op weg). Natuurlijk is het goed dat wij (vrouwen) wat voorop lopen en onze mannen zo nu en dan meesleuren, anders zou de soort denk ik uitsterven . Aan de andere kant maken we het onszelf vaak ook te moeilijk...

En leuk hè dat hij me op de hoogte houdt. Zo grappig, we kunnen niets verborgen houden voor elkaar haha.
@Frutje: nee, ik ben niet jarig, maar wel bij-na...

Betekent dit ook dat je nog even wacht met zwanger worden frutje of vind je het prima om met een buikje voor het altaar te staan?
@pipo

Nee, ik ga niet wachten. Als we dit jaar gaan trouwen, dan willen we dat eind juli doen. Stel dat het in april meteen raak is, dan ben ik in juli een week of 11 zwanger. Nou prima! Een echt dikke buik zal het dan nog niet zijn .

Al denk ik dat ik in juni dan misschien wel eventjes een condoom wil gebruiken als we dan niet zwanger zijn, want 5 weken zwanger zijn lijkt me helemaal niks. Kun je het tegen niemand zeggen, voel je je heel raar enzo..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven