Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Steph: de erwtensoep smaakt heeeeel saai lekker zeg. Wow.

Ik heb nooit echt goed les gehad in ijslands..... en omdat ik nu veel meer met de computer moet werken vind ik zelf dat het beter kan (officiele brieven laat ik m'n collega over lezen en corrigeren maar dagnotities vond ik wel best; die komen nu dus ook in de computer en dan vind ik het netter staan als er minder foutjes in staan.....)

Onze maatschappelijk werkster vindt het maar onzin en wil me saai in therapie hebben ...
Je wilt gewoon goed zijn in je werk Snjookje. En wie wil dat nu niet. Al zit er een lichtelijke perfectionist in je *herkent het dus benoemd het*

Steph, stomme saaie klas ook. Lekker even voor de buis hangen en je hoofd leeg maken.
quote:Dushi74 schreef op 26 januari 2010 @ 12:36:

Je wilt gewoon goed zijn in je werk Snjookje. En wie wil dat nu niet. Al zit er een lichtelijke perfectionist in je *herkent het dus benoemd het*

Steph, stomme saaie klas ook. Lekker even voor de buis hangen en je hoofd leeg maken.

Haal dat lichtelijk maar weg Dushi... daar ben ik me van bewust en heb er mee leren leven (therapie?? been there, done that).

Ik ben gewoon saai.
Snjookie , kan die terapeut niet ff Nederlands leren? Saaie trut dat het is.

Dank je Dushi voor de hug. Ben saai de Flair gaan kopen en saai gaan lezen.
quote:steph schreef op 26 januari 2010 @ 13:27:

Snjookie , kan die terapeut niet ff Nederlands leren? Saaie trut dat het is.

Dank je Dushi voor de hug. Ben saai de Flair gaan kopen en saai gaan lezen.

Ik ben in NL in therapie geweest anders had ik niet eens m'n opleiding afgemaakt denk ik (long-long-looooong time ago).

Maatschappelijk werkster is gewoon grappig, kan je lekker stangen.....

(mijn motto "Ég er frábær eins og ég er" komt niet goed over op deze site (allemaal rare tekens en letters) en op z'n NL's (ik ben fantastisch zoals ik ben) vind ik 'm stom).
saai , leren , werken , koken . les geven , allemaal saai bezig haha

dank je....slapen was super saai, ben bijna weer toe aan saai slapen de electr deken aan met deze gevoelstemp.......
Hhhhh Snjookje, zoals je ziet lach ik saai

Steph, lekker even tijd voor jezelf is saai nodig hoor. Goed gedaan!

Misty, saai al die dingen die je doet op een dag. En die gevoelstemp. brrrrrrr die is echt echt saai
hondenhuis voor de ondjes is aangepast....en gelijk alle klerezooi naar het stort gebracht.pallets die er nog lagen,gezaagt voor de houtkachel.had vandaag gelukkig 2klusmannen te leen. nu is bijan alles af.net nog wat houtzagen,maar dat komt die 1ne klusman volgende week een x doen.inruil voor soepie met lekker broodje.
Slim van je Dez, en met dit soort dingen is hulp ontzettend fijn. Want anders ben je dagen en dagen bezig in je eentje. Terwijl het nu niet zo heel veel tijd (lees dagen) kost en het is gezelliger om te doen dan in je eentje.
Snjokorn, nu snap ik het. Je kunt ook zeggen hoe saai je leven is, vinden ze nl leuk.

Dez, ondjes nieuw ondjesonderkomen. Voel je je nu ook nuttig? Zoveel saais gedaan nl.

Heb me nog meer verwend, 1,5 uur bij nagelstyliste gezeten voor mooie nagels.
Wij willen saaie foto van mooie nagels zien Steph...

Dez: wel prettig om houtjes te hebben voor de kachel (en zeker als het voor je gezaagd wordt).

Zijn de ondjes nu blij met nieuwe uisje?
Oehh mooie nagels is niet saai! Heb je ook een lekker nagelriembadje gehad?

Dez hoe gaat het met de studie? En houtjes voor een kachel is heerlijk, zeker met deze kou
oersaai forum dit gebeurt nooit eens wat
WTF?
quote:abusu schreef op 26 januari 2010 @ 21:52:

oersaai forum dit gebeurt nooit eens wat

Moet je even naar het (r)emigranten topic gaan ,daar zijn 2 sollicitanten voor een ban...
Alles Dushi.

Snjookie, morgen maak ik een foto.

Abusu, jij bent ook saai dat je komt melden dat het hier saai is.
quote:snjokorn schreef op 26 januari 2010 @ 21:58:

[...]

Moet je even naar het (r)emigranten topic gaan ,daar zijn 2 sollicitanten voor een ban...Jij toch niet snjookie?
quote:steph schreef op 26 januari 2010 @ 21:59:

[...]

Jij toch niet snjookie?Ikkuh, 'k zou niet durven (ben nog steeds FvdM dus moet ik me gedragen...)
quote:snjokorn schreef op 26 januari 2010 @ 22:06:

[...]

Ikkuh, 'k zou niet durven (ben nog steeds FvdM dus moet ik me gedragen...)Oja, ik heb daar ff gekeken maar daar gaat het behoorlijk gezellig aan toe zeg. Pff, dan maar liever saai hoor.
Ik zeg weltrusten lieve danselfjes.

Ik ga nog niet slapen maar de saaie compu gaat wel uit.

Saaie dromen.
Moet ik met mijn wapenstok komen Snjookje? Was even buren scoren voor FV.

Slaap lekker Stefke van me
quote:Dushi74 schreef op 26 januari 2010 @ 22:26:

Moet ik met mijn wapenstok komen Snjookje? Was even buren scoren voor FV.

Slaap lekker Stefke van me Neuh, nog niet. De mods zijn al bezig (alhoewel er nog wel een "tegentopic" open is)

Ik heb verder niet veel buren meer in de aanbieding
Trusten elfenmeisjes die nu naar bed gaan. Morgen al weer het midden van de week.
Snjookje je hoeft geen buren in de aanbieding te hebben. Ga even naar de FV hyves, daar zitten mensen die buren zoeken. Dus dan kun je er weer wat toevoegen. Heb ik ook gedaan. Ben nog niet eens klaar zelfs.

Ik zie niet echt waar ze bezig zijn, maar goed dat de vievkes er bovenop zitten. Weltrusten lieve Snjookje saai dromen!
Snjoo: wat een saaie avatar heb je nu! (gaaf!)
WTF?
quote:abusu schreef op 26 januari 2010 @ 22:55:

Snjoo: wat een saaie avatar heb je nu! (gaaf!)

Takk (dat moet je nu inmiddels wel verstaan toch, ik weet alleen niet hoe het bij jullie geschreven wordt).

Ik zou al in "lente gedaante" moeten komen als je de temperaturen hier zo ziet. Heel saai. Het gras begint al weer saai groen te worden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven