Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
dinsdag 12 januari 2010 om 18:30
woensdag 13 januari 2010 om 11:53
Ik heb gisteren mijn bestelling uit de UK ontvangen. Na alle rompslomp van de vorige keer. (Pakketje kapot bij DHL aangekomen ---> weer teruggestuurd naar Engeland, pakket niet bij de buren willen leveren en uiteindelijk een week later 40 km verder op moeten halen is het dit keer een stuk beter gegaan.
Ik had m'n werkadres als afleveradres ingevuld en gebeld voor een tracking code dus ik wist precies wanneer het kwam.
Ik had een kadopakket van 10 pond en een kadopakket van 20 pond en nog 7 proefjes !!!! (Had er wel om gevraagd).
Gisterenavond alles uitgestald op tafel en toen ik vanmorgen beneden kwam rook het zo lekker.......
Ik ben benieuwd hoe de producten gaan bevallen. Heb veel spullen gekocht naar aanleiding van positieve verhalen op het Lush forum.
Ik had m'n werkadres als afleveradres ingevuld en gebeld voor een tracking code dus ik wist precies wanneer het kwam.
Ik had een kadopakket van 10 pond en een kadopakket van 20 pond en nog 7 proefjes !!!! (Had er wel om gevraagd).
Gisterenavond alles uitgestald op tafel en toen ik vanmorgen beneden kwam rook het zo lekker.......
Ik ben benieuwd hoe de producten gaan bevallen. Heb veel spullen gekocht naar aanleiding van positieve verhalen op het Lush forum.
donderdag 14 januari 2010 om 12:43
donderdag 14 januari 2010 om 21:08
hier ook m'n lushpakket binnen.
- honey I washed the kids
- ambrosia voor m'n man
- dreamcream
- seanik
- fever
- skindrink
- handspul, weet de naam ff niet meer
- babyface
Had ook nog een kadopakket
- porridge
- snowcake
- angels nog wat
- parfumdingetje
- jellydingetje
en ook nog 5 bruisballen. Ze ruiken heerlijk, heb echter geen bad. Is er iemand die misschien wil ruilen tegen andere dingetjes van Lush?
Klopt het dat die babyface wat "vettig" aan blijft voelen op je gezicht? Of moet ik nog meer water gebruiken om het af tes poelen?
- honey I washed the kids
- ambrosia voor m'n man
- dreamcream
- seanik
- fever
- skindrink
- handspul, weet de naam ff niet meer
- babyface
Had ook nog een kadopakket
- porridge
- snowcake
- angels nog wat
- parfumdingetje
- jellydingetje
en ook nog 5 bruisballen. Ze ruiken heerlijk, heb echter geen bad. Is er iemand die misschien wil ruilen tegen andere dingetjes van Lush?
Klopt het dat die babyface wat "vettig" aan blijft voelen op je gezicht? Of moet ik nog meer water gebruiken om het af tes poelen?
vrijdag 15 januari 2010 om 09:22
Met een toner kun je restjes babyface van je gezicht afhalen, dan is het minder vet.
Wat toner op een wattenschijfje doen, en over je gezicht halen. Werkt perfect.
Op het NL Lushforum www.lush.nl kun je dingen ruilen met andere Lush verslaafden. Heb ik van de week ook gedaan, ideaal!
Wat toner op een wattenschijfje doen, en over je gezicht halen. Werkt perfect.
Op het NL Lushforum www.lush.nl kun je dingen ruilen met andere Lush verslaafden. Heb ik van de week ook gedaan, ideaal!
zondag 17 januari 2010 om 17:46
Ik heb n.a.v. deze draad de jumping juniper gekocht. Ik kreeg ook een proefje mee van een vloeibare shampoo "juicy" en"een conditioner en ik ben helemaal verkocht. Heb een creditcard besteld...nou maar hopen dat ik niet al te lang hoef te wachten tot ie binnen is. Ik heb ook de aromac deoderant gekocht. Van de geur ben ik niet helemaal weg, maar hij werkt ontzettend goed ( nou ben ik geen enorme zweter).
zondag 17 januari 2010 om 20:05
Oeps ik zie dat je voor een rabo creditcard min. 1500 netto moet hebben en ik heb 800 netto...Ga deze week nu bestellen met de wirecard. Als het goed is moet dat lukken.
Ik ga bestellen: juicy shampoo; veganise conditioner; antihaaruitval shampoobar ( voor van het voorjaar, weet niet of het werken gaat want op de site staat tegen hormonaal haaruitval en het meisje in de winkel zei dat het ook voor niet-hormonaal haaruitval is); new shampoobar; badballen.
Ik ga bestellen: juicy shampoo; veganise conditioner; antihaaruitval shampoobar ( voor van het voorjaar, weet niet of het werken gaat want op de site staat tegen hormonaal haaruitval en het meisje in de winkel zei dat het ook voor niet-hormonaal haaruitval is); new shampoobar; badballen.
woensdag 20 januari 2010 om 16:33
Woei, mijn bestelling is ook binnen . Ik heb nu al mijn Lush voorraad maar overgedaan in zo'n opbergkrat, het paste allemaal niet meer op mn plank in de badkamer
Dit zat er in mijn pakket:
- Dreamcream
- Buffy
- Honeytrap
- The Olive Branch solid parfume
- Heavenilli massage bar
- Sex in the shower
- Q10 toner tabs
- Angels on bare skin
Kreeg ook nog een 10 pond pakketje gratis, daarin zat:
- Snowcake
- Porridge
- Angels delight
- 4 kleine bruisballen: honey bee, big blue, supernova en think pink.
Kortom, het ruikt hier heerlijk en ik kan weer even vooruit.
Dit zat er in mijn pakket:
- Dreamcream
- Buffy
- Honeytrap
- The Olive Branch solid parfume
- Heavenilli massage bar
- Sex in the shower
- Q10 toner tabs
- Angels on bare skin
Kreeg ook nog een 10 pond pakketje gratis, daarin zat:
- Snowcake
- Porridge
- Angels delight
- 4 kleine bruisballen: honey bee, big blue, supernova en think pink.
Kortom, het ruikt hier heerlijk en ik kan weer even vooruit.
donderdag 21 januari 2010 om 14:25
wat duurt het trouwens enorm lang voordat je account geactiveerd wordt op het lushforum. Ik wil wat ruilen, maar zit nu al 3 dagen te wachten tot mijn account geactiveerd wordt. Kan ik de bruisballen erop zetten.
Ik vind de "honey I washed the kids" echt heerlijk. De "angels delight" iets minder trouwens.
Ik vind de "honey I washed the kids" echt heerlijk. De "angels delight" iets minder trouwens.
donderdag 21 januari 2010 om 14:39
even mailen naar mailorder@lush.nl, Krokusje. Dat gaat het snelste. Even vragen of ze je account willen activeren.
donderdag 21 januari 2010 om 15:58
Inmiddels gebruik ik de spulletjes die ik bij Lush heb gekocht een paar weken en de Angels On Bare Skin vind ik erg fijn. Op het forum werd gezegd dat het te erg scrubde en daarom niet geschikt was voor dagelijks gebruik maar ik vind dat erg meevallen en gebruik het vaak 2x per dag. Rockstar zeep is echt heerlijk als je van roze en zoet houdt!!
Skindrink vind ik niet voor herhaling vatbaar. Ik maak dit potje op en dan ga ik op zoek naar een andere gezichtscreme. Ik vind Skindrink veel te vet en gebruik hem inmiddels eigenlijk ook alleen 1 of 2 keer per week 's avonds voor het naar bed gaan, dan doe ik een laag op wat dan 's nachts mooi in kan trekken als een soort 'masker' maar zonder het afwassen.
Heb inmiddels een andere site gevonden met meer natuurlijke producten (minder toevoegingen etc) en heb daar gister mijn eerste bestelling geplaatst, eens kijken of dat bevalt.
Skindrink vind ik niet voor herhaling vatbaar. Ik maak dit potje op en dan ga ik op zoek naar een andere gezichtscreme. Ik vind Skindrink veel te vet en gebruik hem inmiddels eigenlijk ook alleen 1 of 2 keer per week 's avonds voor het naar bed gaan, dan doe ik een laag op wat dan 's nachts mooi in kan trekken als een soort 'masker' maar zonder het afwassen.
Heb inmiddels een andere site gevonden met meer natuurlijke producten (minder toevoegingen etc) en heb daar gister mijn eerste bestelling geplaatst, eens kijken of dat bevalt.
donderdag 21 januari 2010 om 16:00
donderdag 21 januari 2010 om 18:15
Krijg je er altijd gratis dingen bij of is dat een actie? Ik heb net mijn bestelling geplaatst. Zuinig als ik ben heb ik gelijk uitgerekend wat het me gekost zou hebben wanneer ik het zelf in de lushwinkel hier in de stad zou kopen en dat komt dus ongeveer op hetzelfde bedrag uit ( omdat ik maar voor 25 nogwat besteld heb maar voor een bedrag erboven dus echt wel de moeite waard om het te bestellen in de UK).
dinsdag 26 januari 2010 om 19:07
iemand intresse in godiva/karma koba/fever?
had me helemaal verheugd op mijn eerste lushbestelling maar deze 3 vond ik nogal tegenvallen...
allemaal nog in onaangebroken verpakking!
ruilen tegen zoet ruikenden lush dingetjes? of anders gewoon overkopen, dan zijn de verzendkosten voor mij.
vind het zo zonde als het onaangebroken blijft liggen...
had me helemaal verheugd op mijn eerste lushbestelling maar deze 3 vond ik nogal tegenvallen...
allemaal nog in onaangebroken verpakking!
ruilen tegen zoet ruikenden lush dingetjes? of anders gewoon overkopen, dan zijn de verzendkosten voor mij.
vind het zo zonde als het onaangebroken blijft liggen...
woensdag 27 januari 2010 om 08:39
xxxpluis, even aanmelden op het lushforum www.lush.nl daar kun je die dingen ruilen tegen ander Lush spul.
Overigens zijn de nieuwe valentijnsproducten te koop!!! Zowel in NL als in de UK!
Overigens zijn de nieuwe valentijnsproducten te koop!!! Zowel in NL als in de UK!
woensdag 27 januari 2010 om 08:45
Hi Pluis, heb je de Goddiva shampoo bar te ruil?die zou ik wel willen ruilen tegen Honey I Washed The Kids, dat is weer niet mijn geurtje! Ken Goddiva ook niet, maar wil deze wel graag proberen. Van de Hiwtk-zeep heb ik met een mes een stukje afgesneden, voor de rest nog in de originele verpakking! Laat maar weten of deze ruil iets voor je is.
Stay with me, let\'s just breathe.
woensdag 27 januari 2010 om 21:16
Hallo,
Ff een vraagje aan de kenners... Ik sta op het punt een bestelling te plaatsen via Lush Engeland. Welke shipping kiezen jullie dan? DHL3 van 10 pond of RM van 5 pond. Ik neig natuurlijk naar die van 5 pond, maar ik weet niet wat het verschil is en kan het ook zo gauw niet vinden. Wie weet er meer van?? Thnx!
Ff een vraagje aan de kenners... Ik sta op het punt een bestelling te plaatsen via Lush Engeland. Welke shipping kiezen jullie dan? DHL3 van 10 pond of RM van 5 pond. Ik neig natuurlijk naar die van 5 pond, maar ik weet niet wat het verschil is en kan het ook zo gauw niet vinden. Wie weet er meer van?? Thnx!
donderdag 28 januari 2010 om 08:40
Even een mailtje sturen naar mailorder@lush.nl om te vragen of ze je account willen activeren, xxxpluis.
@LeoLeo:
Ik koop meestal zoveel dat het wel met DHL moet. Maar Royal Mail is ook prima, enige verschil is dat je met DHL een track&trace code op kunt vragen bij Lush waardoor je je pakje kunt volgen, met RM is dat niet het geval. Dus dan weet je ook niet precies wanneer je pakje arriveert. Maargoed, op het lushforum zijn verschillende mensen die enorme problemen hebben gehad met DHL (pakjes kapot, beschadigd, verdwenen, opgestuurd naar de andere kant van de wereld etc etc) maar RM heeft ook vaak last van stakingen, dus echt iets zinnigs er over te zeggen is er niet. Bij mij nog nooit problemen gehad met zowel DHL als RM. (Even afkloppen)
@LeoLeo:
Ik koop meestal zoveel dat het wel met DHL moet. Maar Royal Mail is ook prima, enige verschil is dat je met DHL een track&trace code op kunt vragen bij Lush waardoor je je pakje kunt volgen, met RM is dat niet het geval. Dus dan weet je ook niet precies wanneer je pakje arriveert. Maargoed, op het lushforum zijn verschillende mensen die enorme problemen hebben gehad met DHL (pakjes kapot, beschadigd, verdwenen, opgestuurd naar de andere kant van de wereld etc etc) maar RM heeft ook vaak last van stakingen, dus echt iets zinnigs er over te zeggen is er niet. Bij mij nog nooit problemen gehad met zowel DHL als RM. (Even afkloppen)