FRSSWND
woensdag 27 januari 2010 om 11:17
Ja, je moet wel kritisch zijn idd wat je schrijft. Dat je brood eet vind ik niet zo interessant. Maar misschien is het wel weer leuk om iets te melden dat je met de kinderen doet, omdat mensen dan een beeld achter Nathje krijgen. Maar dan weer niet dat je Japie van de psz gaat halen.
Ik blijf het ook lastig vinden, wat te melden en wat niet.
Ik blijf het ook lastig vinden, wat te melden en wat niet.
woensdag 27 januari 2010 om 11:19
Dat vind ik nog moeilijk, om onbekenden uit te nodigen. Ik heb nu alleen mensen die ik ken, en Mobi . Maar wel bijvoorbeeld iemand die ik heel vaag ken. Dat vond ik al eng. Dan denk ik: die zal ook wel denken, wat moet Morrie nou bij mij.
Maar ik merk wel dat de mensen die ik follow, mij ook gaan followen dus je krijgt er wel volgers door inderdaad.
Ja, ik vind het interessant. Maar merk ook dat ik netwerken enzo echt leuk vind, dat weet ik eigenlijk pas sinds kort .
Maar ik merk wel dat de mensen die ik follow, mij ook gaan followen dus je krijgt er wel volgers door inderdaad.
Ja, ik vind het interessant. Maar merk ook dat ik netwerken enzo echt leuk vind, dat weet ik eigenlijk pas sinds kort .
woensdag 27 januari 2010 om 11:43
En neigt de meerderheid toch naar een meisje . Mijn verbaal incontinente collega is er (tegen de verwachting in) niet vandaag, echt heerlijk zo rustig. Ik heb in mijn functioneringsgesprek wel aangegeven dat ze erg van de kwebbel is toen ze me vroegen hoe de samenwerking verliep. Gelukkig herkende andere collega het wel. Het hoofd van het bureau moest er om lachen omdat ze zich niet voor kon stellen dat er iemand was die nog meer van de kwebbel was dan ik
woensdag 27 januari 2010 om 12:03
woensdag 27 januari 2010 om 12:05
ZO zeg, net op kraambezoek geweest bij oud collega hier een kilometer verderop. BNJMN was echt vreselijk en poepte ook nog zo'n lekkere zachte derrie luier waar 100 doekjes niet genoeg voor zijn.... Niet echt twittermateriaal . En collega had gewoon een uberschattig baby meisje die alleen maart prrrrt zei en ik moest telkens achter afstandbedieningen, kandelaars, tijdschriften en weet ik wat aanzitten en terugleggen. Ben doodop. Volgende keer ga ik op een dag dat hij op de creche zit.
Nu ligt hij gelukkig in bed en ga ik snel de oudsten halen.
Lief van je verloskundigen Pebb. Morrie, ik ben te laat, maar ben benieuwd hoe het loopt!
Nu ligt hij gelukkig in bed en ga ik snel de oudsten halen.
Lief van je verloskundigen Pebb. Morrie, ik ben te laat, maar ben benieuwd hoe het loopt!
woensdag 27 januari 2010 om 14:27
het zijn de verloskundigen van Wind, Lien. Ik ben al bevallen. 
Ik heb nu dus een twitter aangemaakt op mijn eigen naam. Maar voor zakelijke twitter, wat adviseren jullie dan? Een twitter op naam van de zaak?
Heb barstende koppijn, beeldscherm doet zeer aan ogen.
Kwam even mail checken. Er is een boekje van Herman Brusselmans, ooit uitgegeven door een boekhandel in Leiden. Slecht 300 exemplaren, waarvan 100 gesigneerd. Wil ik op de kop zien te tikken voor Pebblo. Gevonden, maar voor 125,-. Heb al 3 andere boeken van Brusselmans voor hem dien niet (meer) in de handel verkrijgbaar zijn gevonden en gekocht. Pebblo wil alle boeken van Brusselmans hebben (en dat zijn er veel!).
Ik heb nu dus een twitter aangemaakt op mijn eigen naam. Maar voor zakelijke twitter, wat adviseren jullie dan? Een twitter op naam van de zaak?
Heb barstende koppijn, beeldscherm doet zeer aan ogen.
Kwam even mail checken. Er is een boekje van Herman Brusselmans, ooit uitgegeven door een boekhandel in Leiden. Slecht 300 exemplaren, waarvan 100 gesigneerd. Wil ik op de kop zien te tikken voor Pebblo. Gevonden, maar voor 125,-. Heb al 3 andere boeken van Brusselmans voor hem dien niet (meer) in de handel verkrijgbaar zijn gevonden en gekocht. Pebblo wil alle boeken van Brusselmans hebben (en dat zijn er veel!).
woensdag 27 januari 2010 om 14:30
Ha Squirrel!
Vanmorgen vk weer langs geweest en ze heeft me, na een rondleiding door ons huis , wederom gestript. Pijnlijk (auw!).
Vandaag al zelfs 3 cm ontsluiting, maar schijnt wel vaker voor te komen. Ze vond de boel aardig week (TMI?) en heeft het laatste beetje kunnen strippen. Voor de zekerheid ook naar het ziekenhuis gestuurd omdat ik de baby wel een stuk minder voel (dacht dat het door het strippen en als voorbereiding op de bevalling was dus geen zorgen gemaakt). Daar heb ik vanmorgen een half uur aan de CTG gelegen en waren er, naast de hartslag van de baby en mij, lichte activiteiten (voorweeen?) zichtbaar.
Kinderen zijn ondergebracht bij opa en oma, want ziekenhuisbezoek viel in spitsuur dus laat maar komen!
Voorlopig nog weinig te melden
Ik vind de zoekfunctie op twitter wel heel slecht hoor!
Kan echt niemand vinden. GW zocht mij gisteren en heeft me niet kunnen vinden. En ik neem aan dat hij mijn naam goed weet te spellen Zo kon ik Lien niet vinden en uiteindelijk zag ik haar bij Nathje staan en heb ik haar gelinkt.
Nu naar boven om een vogel te pimpen voor op de site en dan met link naar twitter. Ik vind het ook echt heel leuk
Morrie, veel plezier vandaag!
Vanmorgen vk weer langs geweest en ze heeft me, na een rondleiding door ons huis , wederom gestript. Pijnlijk (auw!).
Vandaag al zelfs 3 cm ontsluiting, maar schijnt wel vaker voor te komen. Ze vond de boel aardig week (TMI?) en heeft het laatste beetje kunnen strippen. Voor de zekerheid ook naar het ziekenhuis gestuurd omdat ik de baby wel een stuk minder voel (dacht dat het door het strippen en als voorbereiding op de bevalling was dus geen zorgen gemaakt). Daar heb ik vanmorgen een half uur aan de CTG gelegen en waren er, naast de hartslag van de baby en mij, lichte activiteiten (voorweeen?) zichtbaar.
Kinderen zijn ondergebracht bij opa en oma, want ziekenhuisbezoek viel in spitsuur dus laat maar komen!
Voorlopig nog weinig te melden
Ik vind de zoekfunctie op twitter wel heel slecht hoor!
Kan echt niemand vinden. GW zocht mij gisteren en heeft me niet kunnen vinden. En ik neem aan dat hij mijn naam goed weet te spellen Zo kon ik Lien niet vinden en uiteindelijk zag ik haar bij Nathje staan en heb ik haar gelinkt.
Nu naar boven om een vogel te pimpen voor op de site en dan met link naar twitter. Ik vind het ook echt heel leuk
Morrie, veel plezier vandaag!
woensdag 27 januari 2010 om 14:54
O, haha, Peb, de verloskundigen van Wind inderdaad. Lekker snugger.
Dochter meldde net dat ze klaar is met AVI, althans, dat ze een toets had gehad en AVI uit had. Als enige in de klas, zegt ook wat over niveau van de klas ongetwijfeld, maar toch. AVI loopt tot eind groep 6 geloof ik en zij zit nu in groep 4. Leuk hoor.
Dochter meldde net dat ze klaar is met AVI, althans, dat ze een toets had gehad en AVI uit had. Als enige in de klas, zegt ook wat over niveau van de klas ongetwijfeld, maar toch. AVI loopt tot eind groep 6 geloof ik en zij zit nu in groep 4. Leuk hoor.
woensdag 27 januari 2010 om 15:01
Oh Wind spannend! Het kan nou toch echt niet lang meer duren met drie centimer. Straks kukelt ze er nog per ongeluk uit. Ik reken op een smsje morgenochtend!
Ik moet echt nog wat dingen gaan afmaken, maar zit te wachten op acties van andere mensen dus schiet niet op. Nou ja, nog genoeg andere dingen te doen maar door vrijwel totale afwezigheid van collega's ben ik enorm ongemotiveerd vandaag. Aan de slag nu!
Ik moet echt nog wat dingen gaan afmaken, maar zit te wachten op acties van andere mensen dus schiet niet op. Nou ja, nog genoeg andere dingen te doen maar door vrijwel totale afwezigheid van collega's ben ik enorm ongemotiveerd vandaag. Aan de slag nu!
woensdag 27 januari 2010 om 15:23
Ik heb zeker een week ruim 3 cm ontsluiting gehad en iedereen maar roepen dat het elk moment zou gebeuren, nou, mooi niet dus.
Heb laatst foto's teruggezien van straatfeest hier, op een zaterdag en toen kreeg ik de hele dag te horen dat het vast die nacht geboren zou worden. Werd pas dinsdag.... en nu kan ik wel zien waarom mensen dat zeiden. Wat een plofkop had ik toen zeg .
Heb laatst foto's teruggezien van straatfeest hier, op een zaterdag en toen kreeg ik de hele dag te horen dat het vast die nacht geboren zou worden. Werd pas dinsdag.... en nu kan ik wel zien waarom mensen dat zeiden. Wat een plofkop had ik toen zeg .
woensdag 27 januari 2010 om 15:26
Echt?! Een week lang, bizar zeg. Ik heb helemaal nooit geweten of ik al ontsluiting had, hebben ze nooit naar gekeken. Maar ik liep natuurlijk ook niet lang over de datum, misschien scheelt dat. Die plofkop had ik dan weer wel, zelfs zo erg dat ik 38 weken zwanger van Dim de vader van mijn oppasgezin (waar ik bijna tien jaar heb opgepast!) tegenkwam en hij me zo voorbij liep. Toen ik 'm een schop gaf zag ie het pas en zei: Lila?! Wat ben je d.... euh euh zwanger!
woensdag 27 januari 2010 om 16:00
quote:Wind schreef op 27 januari 2010 @ 15:47:
Hahaha... ja, en als je die foto's dan achteraf ziet!
idioot he, dat zie je niet als je geleidelijk aan dikker wordt, maar terugkijken, pffft. Nu ja, jij zit er nog middenin en je hebt geen plofkop. Scheelt natuurlijk ook dat jij niet meer dan 30 kilo bent aangekomen .
Hahaha... ja, en als je die foto's dan achteraf ziet!
idioot he, dat zie je niet als je geleidelijk aan dikker wordt, maar terugkijken, pffft. Nu ja, jij zit er nog middenin en je hebt geen plofkop. Scheelt natuurlijk ook dat jij niet meer dan 30 kilo bent aangekomen .
woensdag 27 januari 2010 om 16:02
Mooie vogel .
Denk dat Morrie maar snel een I-phone moet, dan kan ze per twitter laten weten hoe het netwerken bevalt. Ik wil ook graag I phone, maar moet van mezelf eerst sparen. Heb nu nog oud toestel en gewoon 300 belminuten en 100 sms voor 10 euro, denk niet dat I=phone zo goedkoop is.... En moet natuurlijk ook nog stomme adaptor regelen. DAt vind ik wel balen hoor, van Mac, dat alles zo rete-duur is. Mooi, maar duur.
Denk dat Morrie maar snel een I-phone moet, dan kan ze per twitter laten weten hoe het netwerken bevalt. Ik wil ook graag I phone, maar moet van mezelf eerst sparen. Heb nu nog oud toestel en gewoon 300 belminuten en 100 sms voor 10 euro, denk niet dat I=phone zo goedkoop is.... En moet natuurlijk ook nog stomme adaptor regelen. DAt vind ik wel balen hoor, van Mac, dat alles zo rete-duur is. Mooi, maar duur.
woensdag 27 januari 2010 om 16:15
Nee, ik ben sowieso 30 kilo te zwaar
Ja, ik ben ook erg blij met de vogel!
En net onze handtekening in de mail aangepast met een verwijzing naar onze twitteraccount. Leuk man! Alleen hoe komen we aan volgers? Mot ik maar gewoon zelf wat mensen gaan volgen en dan hopen dat ze ons ook gaan volgen. Tell me, Nathje en LLL.
Nu even kaarten maken want er staan nog wat aanvragen open.
Oh, ik ik had bijna een i-phone gekocht maar uiteindelijk och gekozen voor de Samsung die ik nu heb. Balen man.... want internet op dat ding is echt waardeloos (traag en klein). Of ik heb te dikke vingers Oh nee, dat is tijdelijk en ligt aan de zwangerschap!
Detail; nog steeds geen vorderingen down under.
Ja, ik ben ook erg blij met de vogel!
En net onze handtekening in de mail aangepast met een verwijzing naar onze twitteraccount. Leuk man! Alleen hoe komen we aan volgers? Mot ik maar gewoon zelf wat mensen gaan volgen en dan hopen dat ze ons ook gaan volgen. Tell me, Nathje en LLL.
Nu even kaarten maken want er staan nog wat aanvragen open.
Oh, ik ik had bijna een i-phone gekocht maar uiteindelijk och gekozen voor de Samsung die ik nu heb. Balen man.... want internet op dat ding is echt waardeloos (traag en klein). Of ik heb te dikke vingers Oh nee, dat is tijdelijk en ligt aan de zwangerschap!
Detail; nog steeds geen vorderingen down under.
woensdag 27 januari 2010 om 16:21
Ik wil ook een i-phone. Gewoon voor de heb. Maar zit nog iets van anderhalf jaar vast aan huidige abo, jammer jammer.
En Wind, gewoon veel twitteren en veel mensen volgen. Dan komen de followers vanzelf. En als je twitterende klanten hebt: laat ze over jou tweeten, dat levert vaak de meeste followers op. Maar vooral blijven tweeten. Oh en ik zou tweetdeck installeren en de zoekfunctie instellen op zwanger, en alle zwangeren die je kunt vinden gaan volgen .
En Wind, gewoon veel twitteren en veel mensen volgen. Dan komen de followers vanzelf. En als je twitterende klanten hebt: laat ze over jou tweeten, dat levert vaak de meeste followers op. Maar vooral blijven tweeten. Oh en ik zou tweetdeck installeren en de zoekfunctie instellen op zwanger, en alle zwangeren die je kunt vinden gaan volgen .
woensdag 27 januari 2010 om 16:39
Ik heb sim only dus kan ook toegeven aan "voor de heb", maar eerst maar eens geld verdienen, want voorlopig komt er te weinig binnen om zo'n uitgave te rechtvaardigen.
En te dikke vingers voor je telefoon, nou, die heb ik ook. Voor mijn nokia uit het jaar nul da wel te verstaan. Sms-en gaat echt veel beter op een i-phone .
En te dikke vingers voor je telefoon, nou, die heb ik ook. Voor mijn nokia uit het jaar nul da wel te verstaan. Sms-en gaat echt veel beter op een i-phone .