F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Was het echt geen volle maan? Onze kinderen slapen altijd als roosjes, maar gisteren begon Maartje te huilen toen ik net sliep Dan zegt ze ook: Klaar slapen, 'neden toe! Uiteindelijk wel in haar eigen bedje weer in slaap gevallen, want ik slaap echt slecht met kind in bed. Vooral Lisa, die heeft een tijd geleden toen ze ziek was een nachtje bij ons gelegen en dan krijg je de ene na de andere trap in je ribben of puntige elleboog in je gezicht!

Tieg, fijn! Hoewel een 3-ling natuurlijk ook leuk was geweest!

OOOoooops, even verf uitwassen! Trusten!
Hey, weer nieuwe Greys! Yeaahhh!

(valt mijn nuttige dingen dag morgen wel in duigen )

Hier geen gespook.. Ondanks dat ze er steeds laat in liggen (tussen 20:30 en 21:00) slapen ze nu wel door. Eindelijk! Heerlijk ook..

Vannacht allemaal wel goed geslapen?

Nemo dus leuke ochtend gehad? Waarom hysterisch?

Ik heb nog niks gehoord van de school, maar hier kan het ook nog wel even wachten..

Gisteren met wegbrengen naar PSZ was een ramp, in mijn eentje een mega zware bolderwagen duwen in de vrieskou. Ben een uur bezig geweest.. Plus dat niet alle gastkids er al waren, dus stond een moeder voor een leeg huis..

Lau, jij hebt vandaag meer kids dan ik, gisteravond zijn er 2 afgemeld, dus ik heb er maar 4 totaal! Dus kan ik bijkomen van gisteren (heeeeel druk dagje, dus kan best iets met de maan zijn) want zijn allemaal 2plussers die goed samen kunnen spelen.
Er moet zeker iets in de lucht gehangen hebben als alle kids (eigenlijk alleen de meiden) aan het spoken zijn geweest.

Vannacht niemand gehoord bij ons. Tim gisteravond een keer geroepen en toen wilde hij even een knuffel. Daarna niet meer gehoord.(oh volgens mij zei man dat hij nog wel een keer naar Tim was geweest maar volgens mij was hij in zijn slaap aan het praten geweest).

Iedereen weer een beetje bijgeslapen? Ik voel me stukken beter dan gisteren.

Oh moet verder hier. Tot later.
Nou, valt mee hoor Cees, alleen Daan komt spelen straks, Marlee komt ander keertje.

Lijkt me dus echt geen goede oplossing Cees, met alle kids in bolderwagen naar PSZ...zou toch een andere mogelijkheid zoeken als ik jou was. Neem aan dat hork hem niet weg kan brengen? lastig hoor.

Nina vanacht gelukkig wel weer prima geslapen, en wij dus ook. Ze is nu weer ochtendje wennen op school, had ze wel zin in maar moest wel huilen toen ik wegging :( vond ik toch wel even lastig. Maar ben even buiten in de auto blijven gluren en ze zat al snel te stralen bij de juf op schoot gelukkig.

Iemand nog een goed idee wat ik als afscheidskadootje op kdv kan geven aan de leidsters? Vind een doucheschuim oid toch wel beetje afgezaagd eigenlijk...
Lau, hier krijgt de creche/groep een prenteboek. Daan en Tessel houden onwijs van voorlezen, en zo hebben ze er nog wat aan.

Net Tessel weggebracht om te wennen, ben benieuwd. Ze zat uiteindelijk met een flinke frons en haar knuffel in haar mond aan tafel, maar ik vond het zelf ook wel lastig, lastiger dan met 3 maanden Zal wat worden als Daan naar school gaat, dan hou ik het vast niet droog

Nu dus even hard aan het werk, Daan kijkt (wederom) Monsters en Co, dus af en toe wat gegrom op de achtergrond

Vannacht op zich goed geslapen, Daan was halverwege wel aan het huilen, hij voelde iets kriebelen bij zijn rug. Dus even rug krabben, hij in een deuk, en binnen twee tellen weer vertrokken.

En nu aan de slag!
Oh, dat is ook wel een idee, mooi boek voor de groep. Die komt op de lijst. Maar wil toch ook wel iets persoonlijks geven aan de 2 vaste leidsters, zou een kadobon van de douglas iets zijn of is dat wat teveel van het goede? Ik weet alleen niet of het wel douglas-types zijn eigenlijk.
IK heb samen met Tim armbandjes gemaakt en die zijn erg leuk geworden.

Heb bij xenos houten doosjes gekocht en die is Tim aan het schilderen om de armbandjes in te doen.

Verder weet ik het ook niet. Leuk boek voor op de groep is ook een goed idee maar wil ook echt iets voor de 3 leidsters.

Zal vanavond de foto met de armbandjes eens in de ak zetten.

School vond ik ook wel even lastig hoor, het wegbrengen. Loslaten. Bij de opvang krijg je veel meer te horen hoe het is gegaan en nu zo weinig. Straks helemaal weinig op de dagen dat ze naar de bso gaan, dat vind ik nog helemaal niet leuk.
Dat die feedback mist merk ik al op psz, vink ook lastig. Nu moet je het doen met ouderavonden...

Argghh Jes is klaar met tv en komty ineens met verschrikkelijk opstandige bui tot leven. Moeten alle gastkids er aan geloven, erg irritant...
Ja, die feedback vind ik ook lastig merk ik inderdaad. Daardoor vind ik de juf nog niet zo aardig ook, heb het idee dat ze helemaal niet op Nina let, maargoed, dat zal ook wel gewoon het hele idee van school zijn, minder 1 op 1 aandacht zeg maar. Heb ook al 2 kritiekpunten van haar gehoord op Nina, dat ze niet zo goed stil kan zitten en dat ze veel aandacht vraagt...nou ja, dat weet ik allebei wel, maar neit zo leuk om alleen dat te horen en niet dat ze het naar haar zin heeft gehad ofzo...komt niet heel sympathiek over ofzo.

Heb van Nina ook niet de indruk dat ze de juf aardig vind...als ik vraag of ze lief is zegt Nina nee en dat ze daarom niet meer naar school wilt :(

en het slaat nergens op want Nina is toch het leukste kind dat er is
LAstig Lau, Is ook inderdaad niet leuk om alleen kritiek te horen. Vooral als Nina ook geen klik heeft met de juf. Was dit de eerste keer wennen?

Tim vindt het wel leuk op school en behalve de feedback heb ik wel een goed gevoel over de juffen.

Ik wist niet dat het naar school laten gaan van je kinderen zo lastig was hoor.
Nee, tweede keer wennen. Vrijdag nog een keer met een andere juf, ben daar wel benieuwd naar. Tja, nou ja, ik kijk het maar gewoon een tijdje aan zo, zou je nog om overplaatsing naar een andere klas kunnen vragen? Nina redt zich wel, daar ben ik niet bang voor hoor, maar ik vind het tot nu toe nogal een stroeve start zullen we maar zeggen.

Daan en Nina zitten gezellig Cars te kijken nu, vermaken zich prima samen, wel leuk hoor.
Hallooooo.. Nina komt daar nieuw, is een KDV gewend waar leuke dingen werden gedaan etc. Nu zal ze waarschijnlijk wat vaker "verplicht" in een kring moeten? Ze is net nieuw, ze moet toch ook zelf een omschakeling maken.. En natuurlijk probeert ze aandacht te vragen, das haar manier om te peilen wat ze bij deze nieuwe juf kan verwachten. De juf zal er wel niet helemaal op in gaan, dus tja, dan valt ze uit de gratie bij Nina..

Sorry hoor, maar als ze dat echt als kritiek heeft geuit na 2x wennen, vind ik haar niet professioneel.. (rood boos popje)

Vind je Nina zelf extreem druk en aandacht vragend? Hoorde je dit ook wel eens op KDV? Hoeveel kids heeft de juf in 1 klas?

Vind het echt belachelijk, kan ik me erg kwaad om maken, om dat al na 2x wennen te zeggen. Ik heb ook wel opmerkingen over de kinderen hier, maar ik probeer altijd de leuke dingen te vertellen, want zo maak je eigenlijk ook reclame voor je "bedrijf". Ze is zeker zelf geen moeder, dan zou ze kunnen weten dat kritiek op je kind nooit leuk is....

Weg bij die school..
Cees ik zie je vuur hier uit de laptop spuwen
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Grinnik.
nu zie je me...

nu zie je me niet..

en tadaaaa, nu zie je me 2x!

loonatic.
Haha Cees, alles goed weer.

Moest wel lachen hoor, had je nog niet eerder zo vuur zien spugen maar wel terecht.

Wat ga je op je vrije dag doen vandaag?

Vish, ben je sprakeloos?

Gaat Nemo binnenkort nog een keer oefenen op school?
Hij is vandaag weer heen Nico, ben benieuwd of hij er straks wat over wil vertellen want hij wilde het er eerder niet over hebben. pas vanochtend vertelde hij iets over dinsdag. Maar hij had wel zin en toen ik wegliep zag ik dat de juf hem heel lief over zijn bolletje aaide dus ging bijna huppelend naar huis
zooooooo, kids naar kdv! Jes wakker moeten maken.. Normaal maakt ie ons wakker, maar nu kreeg ik m er met geen stok uit.. Dat belooft wat voor de toekomst ,als ie elke dag op tijd eruit moet.. pff

Daarna met beide honden naar dok, ook hele organisatie in mijn uppie, maar tis weer gebeurd!

(Die oudere hond waar zoveel geld voor werd gevraagd heb ik uiteindelijk niet gedaan. Er was iemand die voor haar hond een goed plekje zocht, hond is paar maanden ouder dan die van ons, dus kunnen mooi met elkaar spelen! En die vrouw vroeg haast niks, en heb alle hondenspullen meegekregen. Zo zie je maar dat er mensen zijn die echt een goed plekje willen, of echte handelaren, die met een "bejaarde" hond nog flink wat willen opstrijken.. Jammer.) Nadeel was wel dat ze maar 1x was ingeent, dus moet nu ingehaald worden, maar is een schat van een beest. En lief voor de kinderen)

Zooooo wat zal ik eens gaan doen met mijn vrije dagje... Denk Greys kijken, Private Practice, ATWT, zonnebankje, haartjes kleuren, bij goed weer nog even een kapstokkie op halen en dan heb ik weer aan alle verplichtingen voldaan!

Horkie komt vanmiddag nog ff thuis, die heeft iets van het werk en komt laat, dus de dag is allll mine!
En niet te vergeten, het is danerolles van de aldi dag!

Ben in de laatste 3 dagen 2.6 kilo afgevallen, dat gaat natuurlijk veels te snel, ik moet niet uitgemergeld raken..
Jij

Uitgemergeld

Cees

Is dus ook een beetje mijn mening wat Nina en school betreft, maargoed, we hebben besloten het maar even gewoon aan te kijken en als het zo doorgaat ga ik het maar eens aankaarten. Nina loopt ook niet over van enthousiasme over de juf overigens, maar misschien moeten ze nog een beetje aan elkaar wennen.

Morgen gaat ze weer wennen en dan is er een andere juf dus dan eens kijken of die hetzelfde is of wel gewoon normaal en leuk...

Ja Cees, 2,6 kilo in 2 dagen kan echt niet hoor. dus ik zou gewoon 2 pakjes danerolles nemen als ik jou was. Denk je er wel aan dat die 2,6 kilo voornamelijk vocht is en die danerolles water?
Danerolles water? Mij niet snap.

Vis doe niet zo raar, dat je nou zo jaloers bent op mijn slanke voorkomen, hoef je niet zo vol afgunst te reageren.

Triest.

Ik hoop dat het bijdraait Lau, nu ga je er al heen met een naar gevoel en dan is ze nog niet eens officieel begonnen..

Hopelijk was ze ongesteld ofzo, of ligt ze in een scheiding, dat zou nog een beetje kunnen verklaren waarom ze met kritiek moet beginnen. Al is het geen excuus. Plus dat Nina het aanvoelt, dus das voor jou extra lastig... Hoe vaak heeft ze deze stomme jouf? En hoe heet ze? (dan is Daan vast gewaarschuwd!... ze komen toch op zelfde school?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven