Werk & Studie alle pijlers

Collega die ik aangesproken heb

28-01-2010 09:10 265 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Bij ons werkt een 19 jarig meisje. Ze is werkelijk bloedmooi en dat weet ze ook. Verder is het ook een hele fijne collega en ik ze heeft haar hart op de juiste plaats.

Natuurlijk gaat haar schoonheid niet voorbij aan mijn mannelijke collega's en die vinden elke vorm van aandacht van haar geweldig. Maar door haar leeftijd vind ík haar nogal naief. Ze is heel open, raakt je soms aan als je met haar praat, kijkt je altijd diep in de ogen met een glimlach, draagt vrij korte topjes, heeft een behoorlijke boezem en dat werkt verwarrend voor veel mannen.

Nu hadden we afgelopen weekend een bedrijfsfeest waar iedereen nogal dronken raakte en zij werkelijk bedolven werd onder de aandacht. Ze zal er zelf ook wel op kicken maar achter haar rug om worden de meest nare dingen gezegd, dat ze makkelijk is, een steekje los heeft enzovoort.

Ik zie dat ook wel maar ik zie ook een meisje dat een hart van goud heeft en toevallig gezegend is met een waanzinnig mooi uiterlijk.

Ik heb afgelopen maandag besloten om tegen haar te zeggen hoe haar collega's over haar denken en dat dat niet bevordelijk is voor haar carriere hier. Ik vond het gewoon zielig voor haar, want ze is er niet van bewust.

Ik zei tegen haar dat ze een super persoonlijkheid heeft maar dat ze met een paar kleine aanpassingen veel bullshit talk kan voorkomen. Zoals iemand niet aanraken tijdens een gesprek en minder lang in iemands ogen kijken. En dat haar uiterlijk ook in haar nadeel kan werken want veel mannen weten daar niet mee om te gaan.

Nu is ze extreem kortaf tegen me geworden en ik vraag me nu af: heb ik wel het juiste gedaan of ben ik een grens over gegaan en ging me dat geen bal aan? En was het wel het juiste om het zo direct te zeggen?
Nee we stellen ons echt niet aan Coffeepot.. Dit is natuurlijk wel subjectief, maar voor mij is het de graadmeter of andere vrouwen het ook opvalt. Als dat het geval is dan zien we niet alleen maar wat we willen zien.

Zij zei tegen me dat ze dankbaar was dat ik het tegen haar gezegd had maar ze is heel afstandelijk nu. Ik denk echt dat het de eerste optie was, wat jij schreef. En misschien is ze wel heel onzeker hoewel dat moeilijk voor te stellen is met zo'n uiterlijk.
Ik krijg een beetje het gevoel dat de rondborstige jongedame in kwestie met iedereen flirt, behalve met Rik78. Zou dat het probleem zijn?
Zeg Rik78, is het al bij je opgekomen dat ze nu ''afstandelijk'' tegen je is omdat ze anders bang is dat jij dat weer opvat als flirten?
Ja dat denk ik ook kaatje, dat ze nu in iedergeval haar gedrag tegen Rik veranderd heeft, omdat ze van hem zéker weet dat hij "iets vindt" van haar gedrag.

Onzekerheid zou trouwens wél heel goed kunnen hoor, zelfs (in sommige gevallen misschien wel juist) met een werkelijk bloedmooi uiterlijk. Dat maakt het natuurlijk nog raarder om te horen dat het halve bedrijf op je zit te geilen.
quote:Rik78 schreef op 28 januari 2010 @ 12:46:

Nee we stellen ons echt niet aan Coffeepot.. Dit is natuurlijk wel subjectief, maar voor mij is het de graadmeter of andere vrouwen het ook opvalt.

Daar ga je echt kei- en keihard de mist in! Vrouwen weten 3 jaar na dato van het personeelsfeest nog wat collega X aan had, wie daar wat van vond. Vrouwen letten veel meer op elkaar dan mannen denken... En dat niet alleen, ze oordelen er ook keihard over. Al had je rondborstige collega zich in een burka gehuld, vrouwen lullen over elkaar. Dat kan je nooit als graadmeter gebruiken...

Als dat het geval is dan zien we niet alleen maar wat we willen zien.

sure....

Zij zei tegen me dat ze dankbaar was dat ik het tegen haar gezegd had maar ze is heel afstandelijk nu.

Wat had je verwacht, een staande ovatie en een bos bloemen omdat je haar hebt verteld dat ze het halve bedrijf heeft op lopen geilen en door iedereen als makkelijk wordt beschouwd. Halloooo...

Ik denk echt dat het de eerste optie was, wat jij schreef. En misschien is ze wel heel onzeker hoewel dat moeilijk voor te stellen is met zo'n uiterlijk.

Klabats!!! Daar sla je de plank wéér mis... alsof knappe/slimme mensen niet onzeker kunnen zijn. Wat is dat nu voor een idiote aanname???

Rik, je bent vast een aardige vent maar je begrijpt geen snars van vrouwen.

Verder begrijp ik niet dat je je er zo druk om maakt, als dan niet vanuit ongepast paternalistische inslag. Sterker nog, je opent een topic op een vrouwenforum. Wat verwacht je voor reacties??

Laat die meid toch lekker haar gang gaan en stop met die freaky analyse die je erop los laat. Zo geef je het kind de kriebels, ik zou je ook ontwijken als ik haar was.

(ps..Open dit topic nog eens op GeenStijl, kan je lachen. Dan wordt je in de eerste 200 posts voor latente nicht uitgemaakt )
quote:mips schreef op 28 januari 2010 @ 12:56:

[...]

Rik, je bent vast een aardige vent maar je begrijpt geen snars van vrouwen.

Verder begrijp ik niet dat je je er zo druk om maakt, als dan niet vanuit ongepast paternalistische inslag. Sterker nog, je opent een topic op een vrouwenforum. Wat verwacht je voor reacties??

Laat die meid toch lekker haar gang gaan en stop met die freaky analyse die je erop los laat. Zo geef je het kind de kriebels, ik zou je ook ontwijken als ik haar was.

(ps..Open dit topic nog eens op GeenStijl, kan je lachen. Dan wordt je in de eerste 200 posts voor latente nicht uitgemaakt )

Haha:) Nou daar gaan we weer. Ik denk dat ik een nieuwe nick ga aanmaken want het is zo duidelijk dat als je als man hier iets post, dat je dan heel anders beoordeeld wordt.

Woorden als 'droplul', 'paternalist','latente nicht', 'freaky' enz, het slaat gewoon echt nergens op

Spreek je ook zo tegen mensen in het echte leven want het is wel zo makkelijk om over alles en iedereen een mening op een anoniem forum te hebben.Ik vind het vooral heel erg flauw en makkelijk.

Zou jij ook zo behandeld willen worden als je ergens op bezoek kwam en je vraagt om raad? Nee toch? Waarom doe je dat dan wel hier?

Met deze woorden gezegd krijg ik natuurlijk een bak stront van hebikjou daar over me heen, so be it.

Kijk, ik neem kritiek ter harte, maar het nodeloos afzeiken vind ik hier een kwaal worden op dit forum.

De stemming heerst van: aha een man, laten we die eens de les lezen hier op het vrouwenforum.

Ik kom hier om 2 redenen:

1. Er is eigenlijk geen alternatief

2. Ik vind de mening van vrouwen interessant omdat die over het algemeen wat doortastender zijn

Meer is het niet en ik dank diegenen die kritiek gaven op een normale manier.
quote:Rik78 schreef op 28 januari 2010 @ 13:19:

Woorden als 'droplul', 'paternalist','latente nicht', 'freaky' enz, het slaat gewoon echt nergens op

Mee eens.
Nou, ik heb het merendeel van de reacties gelezen en volgens mij sta ik redelijk alleen met mijn mening, maar: ik vind het eigenlijk wel lief van TO om het betreffende meisje te hebben aangesproken.

Je kunt er allerlei woorden aan plakken, zoals paternalistisch en misplaatst en latente nicht, maar voor mij is het een voorbeeld van iemand proberen te helpen.

Ik krijg uit Riks posts niet het idee dat het hem ergens om te doen is, ik denk dat het oprecht een poging was om zijn collega bewust te maken van hoe er over haar gedacht wordt. Ik vind dat daar helemaal niets mis mee is.

Dat het meisje zelf nu afstandelijk is, tsja, het is niet leuk om kritiek te krijgen en veel mensen ontlopen later de persoon die hun kritiek gaf. Dat is alleen maar menselijk, zeker gezien haar leeftijd: wie was er met 19 jaar al wel in staat om volwassen en objectief met kritiek om te gaan?

Neemt niet weg dat ik het van TO een lieve actie vind. Ik begrijp dan ook niet zo goed waar de reacties tot zover op gebaseerd zijn.
Nou Rick78 er zijn er genoeg die je wel gewoon antwoord geven op je vraag, dat de antwoorden je niet bevallen, dat is dan weer iets anders he....

[...]

Haha:) Nou daar gaan we weer. Ik denk dat ik een nieuwe nick ga aanmaken want het is zo duidelijk dat als je als man hier iets post, dat je dan heel anders beoordeeld wordt.

Nee hoor, zeker niet. Ik reageer op de door jou geschreven woorden. Boeit me niet of je een man of vrouw bent. Heb je enkel gezegd dat je je moet afvragen wat voor reacties je krijgt (verwacht te krijgen) als je op een vrouwenforum post. Ter illustratie geef ik je aan wat de te verwachten reacties zouden zijn bij het posten op GeenStijl).

Je reactie naar je collega vind ik paternalistisch, ik heb je geen droplul genoemd (wel moraalridder), latente nicht heb ik gebruikt als voorbeeld, niet gezegd dat ik dit vind. Verder heb ik gezegd dat ik je analyse freaky vind omdat je als volwassen vent zo bezig bent met hoe een collega zich dient te kleden, en omdat je dit met een zoetsappig moraalriddersausje overgiet vind dat freaky.

Spreek je ook zo tegen mensen in het echte leven want het is wel zo makkelijk om over alles en iedereen een mening op een anoniem forum te hebben.Ik vind het vooral heel erg flauw en makkelijk.

Ja, soms ben spreek ik zo tegen mensen in het echte leven. Ik werk in een mannensector en daar gaat het wel een hard tegen hard en tegen het grove aan. Ik hou van direct. Op een forum wellicht directer dan i.r.l. Vergeet niet dat je enkel beoordeeld wordt op wat je schrijft en dit is dan ook nog afhankelijk van de interpretatie van de lezer. En die kan wel eens flink afwijken van wat je verwacht. Zint je dat niet kan je inhoudelijk reageren of gaan huilen. In het laatste geval zeg ik:huilie!

Zou jij ook zo behandeld willen worden als je ergens op bezoek kwam en je vraagt om raad? Nee toch? Waarom doe je dat dan wel hier?

Als ik om raad ga dan denk ik goed na over hoe ik het verwoord en waar ik mijn raad ga halen. Verder vind ik dit nogal onnodig zielig doen, als je niet tegen pittige discussies kan moet je elders gaan forummen. Als je je tenminste niet thuis voelt in de ruimte die je bezoekt.... (daar is elders al een ellenlang topic voor).

Met deze woorden gezegd krijg ik natuurlijk een bak stront van hebikjou daar over me heen, so be it.

Wil je nu een knuffel?

Kijk, ik neem kritiek ter harte, maar het nodeloos afzeiken vind ik hier een kwaal worden op dit forum.

Ach hemel, stel je niet aan. Er is een grens tussen afzeiken, sarcasme en humor. Die grens is dun en arbitraal...deal with it. Als het je hier allemaal teveel wordt dan raad ik je aan een assertiviteitscursus te doen en je niet alles persoonlijk aan te trekken

De stemming heerst van: aha een man, laten we die eens de les lezen hier op het vrouwenforum.

Niet bij mij, zo interessant is het helemaal niet dat je een man bent. Rider is ook een man, geloof niet dat hij hier en masse afgemaakt wordt. (is dan ook geen huilie )

Ik kom hier om 2 redenen:

1. Er is eigenlijk geen alternatief

hoezo, heb je een permaban bij de Opzij dan?!!! hahaha.. zo erg is het toch niet, heb je meer tijd voor een hobby.

2. Ik vind de mening van vrouwen interessant omdat die over het algemeen wat doortastender zijn

Ja, maar intussen zit je te jammeren dat je niet naar de mond gepraat wordt. Ik zeg je (bijzonder doortastend) dat je kijk op vrouwen niet juist is.... maar dat wil je niet horen.

Meer is het niet en ik dank diegenen die kritiek gaven op een normale manier.

Graag gedaan! Verrek, zie nu dat ik je zelf een aardige vent hebt genoemd... Kijk, zo erg was het toch niet.
quote:kaatje_85 schreef op 28 januari 2010 @ 13:26:

Nou Rick78 er zijn er genoeg die je wel gewoon antwoord geven op je vraag, dat de antwoorden je niet bevallen, dat is dan weer iets anders he....

Nou als je mijn posts goed gelezen hebt, heb ik diegenen meerdere malen bedankt.

De reden waarom ik hier post is om meningen van anderen te krijgen. Ik probeer open te staan voor de mening van iemand anders zodat ik er wat van opsteek.

Gelukkig zijn er zat mensen hier dat begrijpen maar er zijn altijd mensen hier die op de man willen spelen.
quote:robo schreef op 28 januari 2010 @ 13:25:

Nou, ik heb het merendeel van de reacties gelezen en volgens mij sta ik redelijk alleen met mijn mening, maar: ik vind het eigenlijk wel lief van TO om het betreffende meisje te hebben aangesproken. Het is ook lief, maar misschien niet helemaal aan hem om er iets van te zeggen.

Je kunt er allerlei woorden aan plakken, zoals paternalistisch en misplaatst en latente nicht, maar voor mij is het een voorbeeld van iemand proberen te helpen.

Ik krijg uit Riks posts niet het idee dat het hem ergens om te doen is, ik denk dat het oprecht een poging was om zijn collega bewust te maken van hoe er over haar gedacht wordt. Ik vind dat daar helemaal niets mis mee is. Is ook helemaal niets mis mee

Dat het meisje zelf nu afstandelijk is, tsja, het is niet leuk om kritiek te krijgen en veel mensen ontlopen later de persoon die hun kritiek gaf. Dat is alleen maar menselijk, zeker gezien haar leeftijd: wie was er met 19 jaar al wel in staat om volwassen en objectief met kritiek om te gaan? Weinig mensen

Neemt niet weg dat ik het van TO een lieve actie vind. Ik begrijp dan ook niet zo goed waar de reacties tot zover op gebaseerd zijn.Ik denk dat het gewoon heel hard is aangekomen bij dat meisje. Hoor je ineens van een collega dat je je te uitdagend kleedt. Dat is iets anders dan dat iemand je erop wijst dat je een slinger wc-papier onder je schoen hebt en daarmee over de afdeling bent gelopen. Ik denk dat ze gewoon even tijd nodig hebt. En Rik moet er verder niet te veel over in zitten.
quote:robo schreef op 28 januari 2010 @ 13:25:

Nou, ik heb het merendeel van de reacties gelezen en volgens mij sta ik redelijk alleen met mijn mening, maar: ik vind het eigenlijk wel lief van TO om het betreffende meisje te hebben aangesproken.

Ik vind het ook lief.

Maar de dame in kwestie slaat de goede raad in de wind en moet dan m.i. zelf maar ervaren wat het negatieve effect van haar manier van kleden en communiceren is.
quote:mips schreef op 28 januari 2010 @ 13:32:

[...]

Verrek, zie nu dat ik je zelf een aardige vent hebt genoemd... Kijk, zo erg was het toch niet.

Mooi gezegd hoor, maar wat vind je er zelf van? Dat je bijdraagt aan een goede sfeer in je forum omgeving? Of dat je je gezellig en hartelijk opstelt? Denk je ook dat je 'sarcasme en humor' door echt aanslaat? En dat iedereen op de grond ligt van het lachen zoals jouw smiley aangeeft? En bovenstaande woorden en 'huilie' constructief iets bijdragen?

Hoop dat je voor jezelf deze vragen met 'ja' kan beantwoorden.
quote:Lucifer1983 schreef op 28 januari 2010 @ 13:53:

[...]

Ik denk dat het gewoon heel hard is aangekomen bij dat meisje. Hoor je ineens van een collega dat je je te uitdagend kleedt. Dat is iets anders dan dat iemand je erop wijst dat je een slinger wc-papier onder je schoen hebt en daarmee over de afdeling bent gelopen. Ik denk dat ze gewoon even tijd nodig hebt. En Rik moet er verder niet te veel over in zitten.

Ik snap wat je bedoelt en ik laat het gewoon even rusten.

Ik heb niks over haar kleding gezegd overigens, dat kwam in mijn openingspost misschien verkeerd over.
Hoi Rik, ik vind het sympathiek dat je haar hebt aangesproken.

Ze doet nu wel kortaf tegen je, maar jouw woorden zullen heus wel in haar doorwerken. Grote kans dat ze de komende tijd toch wat dingetjes gaat aanpassen.

Ze voelt zich nu waarschijnlijk een beetje in haar hemd staan (no pun intended) door jouw analyse over haar. Als 19-jarige vrouw zal ze best wel veel bezig zijn met 'hoe kom ik over?' En ja, dan kan het moeilijk voor haar zijn om te bepalen wat ze nu voor houding moet aannemen tegen jou als 'slecht nieuws brenger'. Komt vanzelf wel weer goed als je gewoon normaal tegen haar blijft doen.

[...]

Woorden als 'droplul',

Ik dacht me wat aan te passen aan je niveau. Als jij over de "tieten" van een collega praat, dan zoek ik even aansluiting. Maar misschien zat ik er naast hoor, ik kom niet vaak in contact met mensen die een dergelijke woordkeus hebben, sorry.

quote:'paternalist'jawel hoor, dat slaat nogal duidelijk wel ergens op. Je hele opstelling is, gezien al je berichten tot nu toe, bijzonder paternalistisch.quote:Spreek je ook zo tegen mensen in het echte leven want het is wel zo makkelijk om over alles en iedereen een mening op een anoniem forum te hebben.Ik vind het vooral heel erg flauw en makkelijk.Als ik mensen tegen kom die jouw grofgebektheid over een collega aan de dag leggen, en dat combineren met je paternalistische houding, ja, dan spreek ik ook zo tegen mensen in het echte leven. Of dat makkelijk is, mag je best komen uittesten hoor, ik zeg het met alle plezier f2f.quote:Zou jij ook zo behandeld willen worden als je ergens op bezoek kwam en je vraagt om raad? Nee toch? Waarom doe je dat dan wel hier?Ik zou nooit jouw woordkeuze hanteren als ik over een collega praat. Ik zou ook nooit me zo laten afleiden door de borsten van een collega, eerlijk gezegd. Ik vind je houding schijn-politiek-correct, maar in feite zwaar male chauvinist pig.quote:Met deze woorden gezegd krijg ik natuurlijk een bak stront van hebikjou daar over me heen, so be it.Welnee, en slachtoffergedrag is nergens voor nodig.quote:Kijk, ik neem kritiek ter harte, maar het nodeloos afzeiken vind ik hier een kwaal worden op dit forum.Dat is je conclusie na jaren van observatie? Of bedoel je dat je het gewoon niet zo fijn vindt dat vrijwel iedereen meteen de vinger op de echt zere plek legt?quote:De stemming heerst van: aha een man, laten we die eens de les lezen hier op het vrouwenforum.Welnee. Overweeg eens of je niet dit soort interpretaties nodig hebt om de werkelijke kritiek niet onder ogen te hoeven zien.
Ik vind het toch echt wat te ver gaan Rider om te zeggen dat vrijwel iedereen de vinger op de zere plek legt (d.w.z. jouw mening heeft), want ik zie toch ook vele anderen (waaronder ik) die hier heel anders over denken.

@ TO: je kent toch de uitdrukking "don't shoot the messenger"? Dat is nu precies wat dit meisje nu doet. Ze ontwijkt de brenger van het vervelende nieuws, omdat ze zich waarschijnlijk voor gek voelt staan.
quote:iris1969 schreef op 28 januari 2010 @ 16:41:

Ik vind het toch echt wat te ver gaan Rider om te zeggen dat vrijwel iedereen de vinger op de zere plek legt (d.w.z. jouw mening heeft), want ik zie toch ook vele anderen (waaronder ik) die hier heel anders over denken.Ik heb geen statistische analyse op de antwoorden los gelaten, maar ik heb de indruk dat de reacties redelijk eenduidig zijn.
Wat grappig, want dat vind ik dus totaal niet. Zeker de laatste reacties zijn veel vriendelijker dan de eerste reacties. Maar het maakt ook niet zoveel uit, als TO er maar wat aan heeft gehad.
TO: zoiets komt hard aan, en is niet fijn om te horen. Maar ik neem aan dat, dat meisje de ogen ook niet in dr zak heeft zitten. Als er overdreven naar mijn boezem gekeken word voel ik me al niet lekker meer, zoiets merk je wel als mensen daar naar kijken.

Het is haar gewoon nog nooit voorzichtig verteld, of het maakt haar niet uit.

bij het eerste zal ze je op den duur dankbaar zijn ook al zal ze zich nu genant voelen. dan komt dat contact vanzelf wel weer.

en ja ik vind de reacties ook niet echt respectvol, je bedoelde het goed immers
Ik vind het heel naar wat jij hebt gedaan: iemand erop wijzen dat er over hem of haar geroddeld wordt. De boodschapper doet dat vaak omdat hij het idee heeft dat íe er iemand mee helpt, maar veel vaker is het om diegene een toontje lager te laten zingen.

Als je een vent bent Rik, zeg je tegen de roddelaars dat ze niet zo kortzichtig moeten doen, dat er geen enkele wet is die haar verbiedt om zich te gedragen zoals zij doet. Dan zou je je nieuwe collega beschermen. Niet door haar te vertellen dat haar carrierekansen verkeken zijn bij dit bedrijf. Bah, bah, bah!
Ik vind ook best lief wat je gedaan hebt (naiëf, maar kennelijk wel goed bedoeld) maar je zadelt haar nu op met 'het probleem' terwijl 'het probleem' eigenlijk bij je mannelijke collega's ligt. Als je haar wilt bescherming, kun je dat beter doen door je mond open te trekken tegen je collega''s ipv tegen haar.
quote:rider schreef op 28 januari 2010 @ 15:44:

[...]

Ik dacht me wat aan te passen aan je niveau. Als jij over de "tieten" van een collega praat, dan zoek ik even aansluiting. Maar misschien zat ik er naast hoor, ik kom niet vaak in contact met mensen die een dergelijke woordkeus hebben, sorry.

[...]

jawel hoor, dat slaat nogal duidelijk wel ergens op. Je hele opstelling is, gezien al je berichten tot nu toe, bijzonder paternalistisch.

[...]

Als ik mensen tegen kom die jouw grofgebektheid over een collega aan de dag leggen, en dat combineren met je paternalistische houding, ja, dan spreek ik ook zo tegen mensen in het echte leven. Of dat makkelijk is, mag je best komen uittesten hoor, ik zeg het met alle plezier f2f.

[...]

Ik zou nooit jouw woordkeuze hanteren als ik over een collega praat. Ik zou ook nooit me zo laten afleiden door de borsten van een collega, eerlijk gezegd. Ik vind je houding schijn-politiek-correct, maar in feite zwaar male chauvinist pig.

[...]

Welnee, en slachtoffergedrag is nergens voor nodig.

[...]

Dat is je conclusie na jaren van observatie? Of bedoel je dat je het gewoon niet zo fijn vindt dat vrijwel iedereen meteen de vinger op de echt zere plek legt?

[...]

Welnee. Overweeg eens of je niet dit soort interpretaties nodig hebt om de werkelijke kritiek niet onder ogen te hoeven zien.

Weet je Rider (en alle anderen met dezelfde toon), het gaat om de toon.

Ik zit ergens mee, vraag me af of ik het goede heb gedaan want zoals je in de openingspost kan lezen vraag ik mezelf ook af of het niet te bemoeizuchtig is geweest. Ik stel me kwetsbaar op want ik stel zeker niet dat ik de juiste beslissing genomen heb.

Nou en moet je dan eens lezen welke reacties er tussen zitten.

Is dat een trend dat mensen zo elkaar bejegenen op een forum? Voelt dat goed voor jullie ego ofzo? Of moet je op een Viva forum meer dan gemiddeld assertief zijn? Nou weet je, ik ben dat niet. Niet hier en niet in real life. Ik ben zeker niet verlegen hoor.

De woordkeuze en toon bevallen me totaal niet, of het nu inhoudelijk correct is, dat vind ik dan van secundair belang.

Is het een ons-kent-ons forumpje hier waar je minstens 1000 posts gemaakt moet hebben voordat je erbij hoort?

Ik stel het op prijs dat je je mening deelt en ga probeer door de toon en woordkeuze tot je essentie te komen. Mijn dank daarvoor.

Trouwens jij hebt het over politiek correct...stel nou eens voor het was andersom. Ik vind haar borsten inderdaad niet erg om naar te kijken. Stel nou dat ik dat wel vond, dat ik gewoon geen zin heb om elke dag naar haar boezem te moeten kijken als ik naast haar zit. Is het dan wel geoorloofd er iets van te zeggen volgens jou?

Of stel dat je een man bij ons werkt die elke dag strakke broeken draagt waar zijn meer dan gemiddeld grote lid erg tot uitdrukking gebracht wordt. Alle vrouwen valt dat op en er wordt over gesproken.

Is het dan ook ongepast om daar iets van te zeggen?

Of is het volgens jou ongepast omdat ik een man ben? Of is het het leeftijds verschil?
Weet je, Rik, trek het je van Rider in ieder geval niet aan, dit is zijn normale toon van reageren. Is niets persoonlijks, zo komt hij gewoon wel vaker over in allerlei posts. Is volgens mij van hem ook niets persoonlijks, hij lijkt het steeds goed te bedoelen, maar ja, soms komt iets anders over dan dat je het hebt bedoeld.

Overigens zijn er op dit forum genoeg mannen die komen aanwaaien, rare topics openen en er weer vandoor gaan (vaak met permaban), dus iets van achterdocht (vanuit Het Forum) is misschien niet raar. En dan wordt het aftasten, of gelijk de beuk erin en moet achteraf blijken dat je wel oprecht bent en dat Het Forum misschien te snel heeft gereageerd. Om maar even iedereen over 1 kam te scheren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven