Saai!
donderdag 28 januari 2010 om 09:44
Wat een saai en triest bericht over de ijsbeer zeg.
Snap het ergens wel dat ze het doen want zo klein is het beestje ook weer niet om in quarintine te brengen. Wel enorm jammer.
Hopelijk kom jij niet zo'n saai beest tegen.
Alle beessies hier gevoerd, vriend slaapt nog saai en Steph is saai kaarten aan het schrijven.
Vanmiddag misschien voor een tijdje de laatste keer vrijwilligerwerk op de psy-instelling ivm met saaie bezuinigingen. (en maar bouwen en maar bouwen maar dat komt uit een ander potje en de mensen mogen niet bezig worden gehouden, ja daar word je gek van).
Sorry ff frustraties uiten.
Snap het ergens wel dat ze het doen want zo klein is het beestje ook weer niet om in quarintine te brengen. Wel enorm jammer.
Hopelijk kom jij niet zo'n saai beest tegen.
Alle beessies hier gevoerd, vriend slaapt nog saai en Steph is saai kaarten aan het schrijven.
Vanmiddag misschien voor een tijdje de laatste keer vrijwilligerwerk op de psy-instelling ivm met saaie bezuinigingen. (en maar bouwen en maar bouwen maar dat komt uit een ander potje en de mensen mogen niet bezig worden gehouden, ja daar word je gek van).
Sorry ff frustraties uiten.
donderdag 28 januari 2010 om 14:08
donderdag 28 januari 2010 om 16:38
Het besluit is genomen, ik mag nog blijven. ipv drie betaalde krachten nu eentje en die heeft ons vrijwilligers hard nodig.
Ik zal de andere twee enorm missen want daar heb ik 7 saaie jaren mee samengewerkt. Dus net wel saaie traantjes gelaten.
Ik snap die saaie directie ook niet. Ze moeten erzelf eens gaan wonen.
Ik zal de andere twee enorm missen want daar heb ik 7 saaie jaren mee samengewerkt. Dus net wel saaie traantjes gelaten.
Ik snap die saaie directie ook niet. Ze moeten erzelf eens gaan wonen.
donderdag 28 januari 2010 om 16:48
Ik mag ook blijven. Een van m'n collega's die nog maar 20% in het verpleeghuis werkte heeft de eer aan haarzelf gehouden en heeft haar baan opgezegd.
Hier vandaag om 10 uur een mailtje dat er om 2 uur vergadering zou zijn... en om half 2 krijgen we te horen dat de vergadering mórgen om 12 uur is (op uitdrukkelijke wens van het ministerie van gezondheid/welzijn).
Hele saaie stemming nu op het werk zeg.
Hier vandaag om 10 uur een mailtje dat er om 2 uur vergadering zou zijn... en om half 2 krijgen we te horen dat de vergadering mórgen om 12 uur is (op uitdrukkelijke wens van het ministerie van gezondheid/welzijn).
Hele saaie stemming nu op het werk zeg.
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 28 januari 2010 om 16:59
donderdag 28 januari 2010 om 18:11
quote:Dushi74 schreef op 28 januari 2010 @ 16:59:
Steph van harte aan de andere kant snap ik dat je nu even niet juicht. Want die 2 collega's ga je zeker missen.
Snookje wat fijn dat ook jij mag blijven! En saai die vergadering morgen. Als het ministerie erom verzocht heeft zal het vast geen goed nieuws zijn.Het is een beetje een dubbel gevoel. Vandaag zijn er mensen ontslagen en werd er met spoed een vergadering geregeld en dan het ministerie die wil dat die vergadering een dag uitgesteld wordt.....SAAAAAAI (of gewoon k*t)
Steph van harte aan de andere kant snap ik dat je nu even niet juicht. Want die 2 collega's ga je zeker missen.
Snookje wat fijn dat ook jij mag blijven! En saai die vergadering morgen. Als het ministerie erom verzocht heeft zal het vast geen goed nieuws zijn.Het is een beetje een dubbel gevoel. Vandaag zijn er mensen ontslagen en werd er met spoed een vergadering geregeld en dan het ministerie die wil dat die vergadering een dag uitgesteld wordt.....SAAAAAAI (of gewoon k*t)
donderdag 28 januari 2010 om 22:05
donderdag 28 januari 2010 om 22:16
quote:abusu schreef op 28 januari 2010 @ 22:08:
Same here! Norge is ook erg in to handbal. Saai.
FB en FV zijn al dagen erg traag en verliezen bits. Ook erg saai.
Ga zo slapen, nog erger saai.
Sweet boring dreams Abusu.
Och jeetje ja, we hebben saai van jullie gewonnen..... (saaie gemene grijns)
Same here! Norge is ook erg in to handbal. Saai.
FB en FV zijn al dagen erg traag en verliezen bits. Ook erg saai.
Ga zo slapen, nog erger saai.
Sweet boring dreams Abusu.
Och jeetje ja, we hebben saai van jullie gewonnen..... (saaie gemene grijns)