Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Oeps, dubbel.
Drie keer is een beetje overdreven. Saai zeg.
wat een zielig saai ijberen nieuws.en stomzinnig beleid ook.ik moet straks gaan poetsen bij mn maatje...das ook saai.
Nou idd je zou er maar eentje tegenkomen zeg.

Saaie belevenissen bij jou Snjookje. Dez saai poets plezier!
Wat een saai en triest bericht over de ijsbeer zeg.

Snap het ergens wel dat ze het doen want zo klein is het beestje ook weer niet om in quarintine te brengen. Wel enorm jammer.

Hopelijk kom jij niet zo'n saai beest tegen.

Alle beessies hier gevoerd, vriend slaapt nog saai en Steph is saai kaarten aan het schrijven.

Vanmiddag misschien voor een tijdje de laatste keer vrijwilligerwerk op de psy-instelling ivm met saaie bezuinigingen. (en maar bouwen en maar bouwen maar dat komt uit een ander potje en de mensen mogen niet bezig worden gehouden, ja daar word je gek van).

Sorry ff frustraties uiten.
Dez, poets ze saai bij je maatje.
Ow wat heerlijk hier, zo saai gewoon geweldig.

Over een uur hoef ik pas te gaan, lekker dichtbij dus saai lopen (ivm evt regen).
Dat scheelt wel Steph, dat het saai dichtbij is. Zeker als het regent. En wat jammer dat dit je laatste keer is bij die organisatie als vrijwilliger. Ben het met je eensch: geen activiteit op de dag maakt je verveelt en op den duur zelfs zo erg dat je tikkie maf wordt.
Het besluit is genomen, ik mag nog blijven. ipv drie betaalde krachten nu eentje en die heeft ons vrijwilligers hard nodig.

Ik zal de andere twee enorm missen want daar heb ik 7 saaie jaren mee samengewerkt. Dus net wel saaie traantjes gelaten.

Ik snap die saaie directie ook niet. Ze moeten erzelf eens gaan wonen.
Ik mag ook blijven. Een van m'n collega's die nog maar 20% in het verpleeghuis werkte heeft de eer aan haarzelf gehouden en heeft haar baan opgezegd.

Hier vandaag om 10 uur een mailtje dat er om 2 uur vergadering zou zijn... en om half 2 krijgen we te horen dat de vergadering mórgen om 12 uur is (op uitdrukkelijke wens van het ministerie van gezondheid/welzijn).

Hele saaie stemming nu op het werk zeg.
Steph van harte aan de andere kant snap ik dat je nu even niet juicht. Want die 2 collega's ga je zeker missen.

Snookje wat fijn dat ook jij mag blijven! En saai die vergadering morgen. Als het ministerie erom verzocht heeft zal het vast geen goed nieuws zijn.
quote:Dushi74 schreef op 28 januari 2010 @ 16:59:

Steph van harte aan de andere kant snap ik dat je nu even niet juicht. Want die 2 collega's ga je zeker missen.

Snookje wat fijn dat ook jij mag blijven! En saai die vergadering morgen. Als het ministerie erom verzocht heeft zal het vast geen goed nieuws zijn.Het is een beetje een dubbel gevoel. Vandaag zijn er mensen ontslagen en werd er met spoed een vergadering geregeld en dan het ministerie die wil dat die vergadering een dag uitgesteld wordt.....SAAAAAAI (of gewoon k*t)
Snjokorn leuk dat je mag blijven maar een saaie vergadering betekend vaak niet veel goeds nee.
Gewoon saai kut dus Snjookje Soms mag je best schrijven hoe het voelt! En nu voelt het gewoon meer dan rot en dan kom je dus uit op : kansloos uitermate teleurstellend
Dat heb je keurig, saai verwoord Dushi.
Saaie verwoording zeg.

Heb net saaie Wie is de Mol gekeken. Saai en snap er niets van.
Ik heb net een stuk van de mol gezien. Ik denk dat diegene die het eerst uit de slotenkring ging de mol is. (weet ff de naam niet van die dame)
Bedankt meiden, als saai elfenmaisje moet ik mijn titel natuurlijk waar maken. Dus saaie dingen verwoorden kan ik wel.

Wat ik vooral erg saai vind is dat FV weer eens traaag is...trager dan traag zo traag dat het boring is!
Traag FV is saai vooral als je eieren moet rapen...
Hier wordt onderhand alleen nog maar handbal uitgezonden. Dá's pas saai. Zelfs voor de wedstrijden waar wij níet in spelen moeten andere programma's wijken *slaakt diepe zucht en wacht totdat de OS gaan beginnen*
Same here! Norge is ook erg in to handbal. Saai.

FB en FV zijn al dagen erg traag en verliezen bits. Ook erg saai.

Ga zo slapen, nog erger saai.
WTF?
quote:abusu schreef op 28 januari 2010 @ 22:08:

Same here! Norge is ook erg in to handbal. Saai.

FB en FV zijn al dagen erg traag en verliezen bits. Ook erg saai.

Ga zo slapen, nog erger saai.

Sweet boring dreams Abusu.

Och jeetje ja, we hebben saai van jullie gewonnen..... (saaie gemene grijns)
(sorry voor het niet saaie nachtwensen)

Saaie morgen danselfjes,

Ik ga zo weer, saaie gastlessen geven. De laatste twee, wel met saaie kinderen uit de vriendengroep! Eng.

Dushi, je bedoelt Sanne?
Saaie morgen hier. Saaie vergadering is tot nader orde uitgesteld....

Veel saai plezier met je gastlessen Steph, kan je ons ook bijspijkeren???
Pff, had ik een saaie fout gemaakt. Ik moest er gisteren zijn....verkeerd in de mail gelezen.

snjokorn, ehhh nee. Dat lukt niet meer, veels te saai zijn jullie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven