Cadeautje voor goede vriendin ivm nieuwe start!

donderdag 28 januari 2010 om 21:54

Hai lieve forummers!
Dit weekend ga ik naar een goede vriendin van mij toe die de afgelopen maanden veel veranderingen heeft doorgemaakt en nu een soort van 'nieuwe start' maakt.
Na jaren heeft ze een punt achter haar relatie gezet en is ze vlak daarna verhuisd (ze woonden een paar jaar samen).
Nu wil ik haar graag een lief (klein) cadeautje voor deze nieuwe start! mag symbolisch zijn maar ook gewoon iets liefs. Kaartje met leuke tekst erin wil ik sowieso graag erbij doen.
Iemand leuke ideetjes??
                    Dit weekend ga ik naar een goede vriendin van mij toe die de afgelopen maanden veel veranderingen heeft doorgemaakt en nu een soort van 'nieuwe start' maakt.
Na jaren heeft ze een punt achter haar relatie gezet en is ze vlak daarna verhuisd (ze woonden een paar jaar samen).
Nu wil ik haar graag een lief (klein) cadeautje voor deze nieuwe start! mag symbolisch zijn maar ook gewoon iets liefs. Kaartje met leuke tekst erin wil ik sowieso graag erbij doen.
Iemand leuke ideetjes??

donderdag 28 januari 2010 om 22:09

donderdag 28 januari 2010 om 22:27

quote:sheolin schreef op 28 januari 2010 @ 22:09:
[...]
ah, die is echt heel lief!!
Ik dacht misschien een sierraadje, armbandje met een bedeltje die op haar van toepassing is, ofzo?Tis geen kind toch.
                    [...]
ah, die is echt heel lief!!
Ik dacht misschien een sierraadje, armbandje met een bedeltje die op haar van toepassing is, ofzo?Tis geen kind toch.
                                    Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

donderdag 28 januari 2010 om 22:29

donderdag 28 januari 2010 om 22:41

@ vivagirl81: Dankje! Dat vind ik echt een heel leuk en bijzonder cadeautje! Grappig ook dat je dat noemt. Zij en ik houden namelijk beide erg van reizen (voornamelijk aziatische landen) dus past ook wel erg mooi bij haar! Dankje!
@ Janna: Leuk! Erg mooie en bijzondere bedeltjes hebben ze zeg! Wel idd beetje duur voor deze gelegenheid, maar houdt het zeker in gedachten voor een verjaardag!
                    @ Janna: Leuk! Erg mooie en bijzondere bedeltjes hebben ze zeg! Wel idd beetje duur voor deze gelegenheid, maar houdt het zeker in gedachten voor een verjaardag!