Wie is de Mol 2010
donderdag 24 september 2009 om 13:32
Zit met een herfstdipgriepjecombinatie op de bank en kreeg net molmail binnen.
http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-200716#
Is het al bijna 2010??
http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-200716#
Is het al bijna 2010??
vrijdag 29 januari 2010 om 12:39
vrijdag 29 januari 2010 om 13:27
vrijdag 29 januari 2010 om 13:28
quote:dolfje schreef op 28 januari 2010 @ 21:41:
Frits vind ik stom dus die wil ik niet als mol
Haha, dat ben ik helemaal met je eens.
Waarom had Arjen een zonnebril op tijdens het ontbijt?Ze zaten binnen en de zon scheen ook niet eens volgens mij..
Dat viel mij ook op. De zon scheen echter wel. heb hem ook nog een paar keer met dicht geknepen ogen gezien. En dat zaklampje in het bos wat amper licht gaf..
)
Frits vind ik stom dus die wil ik niet als mol
Haha, dat ben ik helemaal met je eens.
Waarom had Arjen een zonnebril op tijdens het ontbijt?Ze zaten binnen en de zon scheen ook niet eens volgens mij..
Dat viel mij ook op. De zon scheen echter wel. heb hem ook nog een paar keer met dicht geknepen ogen gezien. En dat zaklampje in het bos wat amper licht gaf..
)
vrijdag 29 januari 2010 om 13:48
vrijdag 29 januari 2010 om 13:51
Ja dat denk ik ook Elize... ze doet maar wat maar zit er nog wel in...
En dat de Mol naast degene die afvalt zit kan toch niet? Ook de productie kan toch niet weten hoe iemand de test maakt? Dat is toch pas einde dag na de opdrachten?!
Snap niet wat je daarmee bedoelt dus...
En dat de Mol naast degene die afvalt zit kan toch niet? Ook de productie kan toch niet weten hoe iemand de test maakt? Dat is toch pas einde dag na de opdrachten?!
Snap niet wat je daarmee bedoelt dus...
Ik heb een plan: ik maak nooit meer een plan!
vrijdag 29 januari 2010 om 13:59
quote:MissStokstaartje schreef op 29 januari 2010 @ 13:51:
Snap niet wat je daarmee bedoelt dus...ik snap t wel. er zit tijd tussen t maken van die test en t moment dat de kandidaten op n rijtje neergezet worden om de uitslag af te wachten. Op t moment dat ze daar gaan zitten weten de makers al wel wie er uit zal gaan, dus kunnen ze de mol steeds naast de afvaller zetten.
Snap niet wat je daarmee bedoelt dus...ik snap t wel. er zit tijd tussen t maken van die test en t moment dat de kandidaten op n rijtje neergezet worden om de uitslag af te wachten. Op t moment dat ze daar gaan zitten weten de makers al wel wie er uit zal gaan, dus kunnen ze de mol steeds naast de afvaller zetten.
vrijdag 29 januari 2010 om 14:31
quote:Star schreef op 29 januari 2010 @ 14:23:
Uit het dagboek van de Mol:
Ik kan wel een goede nacht slaap gebruiken nu, want het spel hakt er in.
Niet alleen psychisch maar ook fysiek. Zandzakken sjouwen, een slechte nacht en het vertrouwen is ook wel weg.
En wie zal er nou wel niet zo lekker hebben geslapen?
Nou! da's wel een hele (te) duidelijke hint, Frits.
Of is een van de anderen zo dronken geworden dat hij/zij er steeds uit moest om te kotsen?
Uit het dagboek van de Mol:
Ik kan wel een goede nacht slaap gebruiken nu, want het spel hakt er in.
Niet alleen psychisch maar ook fysiek. Zandzakken sjouwen, een slechte nacht en het vertrouwen is ook wel weg.
En wie zal er nou wel niet zo lekker hebben geslapen?
Nou! da's wel een hele (te) duidelijke hint, Frits.
Of is een van de anderen zo dronken geworden dat hij/zij er steeds uit moest om te kotsen?
vrijdag 29 januari 2010 om 14:48