Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol 2010

24-09-2009 13:32 1181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zit met een herfstdipgriepjecombinatie op de bank en kreeg net molmail binnen.

http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-200716#

Is het al bijna 2010??
Star, in een eerdere serie (geloof in België) zat de mol ook steeds naast de afvaller. De productie weet natuurlijk wél vantevoren wie er gaat afvallen en kan dit even aan de mol doorgeven.

Ik begin Arjen íets verdachter te vinden maar denk nog steeds dat het Kim of Erik is.
Over dat tunnelvisie, er werd gesproken over kokervisie en in het Blok werden er kokers gebruikt. Tot zover de verslaggeving van het WIDM forum
Films; Tombraider en Laurel & Hardy.
quote:Star schreef op 29 januari 2010 @ 12:58:

Films; Tombraider en Laurel & Hardy.

Tombraider, okay dat outfitje van Hind.

Laurel & Hardy, uhm?

Ik ga niet naar het Molforum, dus je zal me hier moeten inlichten: waarom is tombraider een hint?
PJ (of was het Frits) zei over Arjen en Erik Laurel & Hardy zijn er niks bij.
Tombraider is ook geen hint, maar er wordt steeds naar films verwezen, wat Liv ook al eerder zei.
quote:Starshine schreef op 29 januari 2010 @ 12:32:

Ja Kim...ik vind haar helemaal niet leuk.

Doet me denken aan die populaire meisjes van de mavo die altijd vonden dat ze beter waren dan jij.Erg mee eens. Ik vind haar echt drie keer niets.
quote:dolfje schreef op 28 januari 2010 @ 21:41:

Frits vind ik stom dus die wil ik niet als mol

Haha, dat ben ik helemaal met je eens.

Waarom had Arjen een zonnebril op tijdens het ontbijt?Ze zaten binnen en de zon scheen ook niet eens volgens mij..

Dat viel mij ook op. De zon scheen echter wel. heb hem ook nog een paar keer met dicht geknepen ogen gezien. En dat zaklampje in het bos wat amper licht gaf..

)
Gister had Erik trouwens bij zijn test weer een hoofdletter I achter zijn naam aan het eind van de balk. Toch verdacht..
quote:Star schreef op 29 januari 2010 @ 13:19:

Tombraider is ook geen hint, maar er wordt steeds naar films verwezen, wat Liv ook al eerder zei.i c
Caro-man denkt inmiddels ook dat ik doordraai. Ik roep om de twee minuten: Heej, dat is verdacht! Mijn voorlopige mol is toch Arjen. Tja, die zonnenbril en dat rijden en nou ja.. Vind hem gewoon verdacht. (Zie je, daar ga ik weer.)
ik vind het juist weer heel bijzonder dat Hind er nog steeds inzit...

naar mijn idee is ze niet heel erg bezig met het spel en is ze ook niet echt de slimste...

En toch zit ze er nog bij.

Daarom verdenk ik haar een beetje, dat ze "dom en wat afwezig speelt" maar ondertussen..
Ja dat denk ik ook Elize... ze doet maar wat maar zit er nog wel in...

En dat de Mol naast degene die afvalt zit kan toch niet? Ook de productie kan toch niet weten hoe iemand de test maakt? Dat is toch pas einde dag na de opdrachten?!

Snap niet wat je daarmee bedoelt dus...
Ik heb een plan: ik maak nooit meer een plan!
Kim is mijn verdachte nr twee omdat ze zo fanatiek doet maar ondertussen niet veel geld in de pot brengt maar ik zou het leuker vinden als Hind het zou zijn...

Ik vind KIm ook niet zo leuk (ze is wel heel mooi)
quote:MissStokstaartje schreef op 29 januari 2010 @ 13:51:

Ja dat denk ik ook Elize... ze doet maar wat maar zit er nog wel in...

En dat de Mol naast degene die afvalt zit kan toch niet? Ook de productie kan toch niet weten hoe iemand de test maakt? Dat is toch pas einde dag na de opdrachten?!

Snap niet wat je daarmee bedoelt dus...ik snap t wel. er zit tijd tussen t maken van die test en t moment dat de kandidaten op n rijtje neergezet worden om de uitslag af te wachten. Op t moment dat ze daar gaan zitten weten de makers al wel wie er uit zal gaan, dus kunnen ze de mol steeds naast de afvaller zetten.
quote:Tsara schreef op 29 januari 2010 @ 13:29:

Gister had Erik trouwens bij zijn test weer een hoofdletter I achter zijn naam aan het eind van de balk. Toch verdacht..Ik zag het ook!
Uit het dagboek van de Mol:

Ik kan wel een goede nacht slaap gebruiken nu, want het spel hakt er in.

Niet alleen psychisch maar ook fysiek. Zandzakken sjouwen, een slechte nacht en het vertrouwen is ook wel weg.

En wie zal er nou wel niet zo lekker hebben geslapen?
quote:Star schreef op 29 januari 2010 @ 14:23:

Uit het dagboek van de Mol:

Ik kan wel een goede nacht slaap gebruiken nu, want het spel hakt er in.

Niet alleen psychisch maar ook fysiek. Zandzakken sjouwen, een slechte nacht en het vertrouwen is ook wel weg.

En wie zal er nou wel niet zo lekker hebben geslapen?

Nou! da's wel een hele (te) duidelijke hint, Frits.

Of is een van de anderen zo dronken geworden dat hij/zij er steeds uit moest om te kotsen?
Ja maar misschien zijn de hints dit jaar wel te overduidelijk? Misschien is het ook wel geen hint hoor

Lastig spel toch
Zó duidelijk zal het toch niet zijn?

Wie vroeg er in die ring om die boom nou ook alweer 'maar kunnen we elkaar wel vertrouwen?'

*Geheel offtopic maar ik vraag het me al zo'n tijd af dat ik het nu maar eens vraag Star: Wat staat er toch op jouw avatar??*
een dame bij wie de rok opwaait (je ziet haar dijbeen en heup)
Een geel shirt, een blauw rokje en een bloot been.

Zie je 'm nu?
ik wel dus
quote:Star schreef op 29 januari 2010 @ 14:51:

Een geel shirt, een blauw rokje en een bloot been.

Zie je 'm nu?Nee, zie nog steeds een blonde ragebol die ik niet kan plaatsen
Star leg jij het eens uit dan.

Ragebol zijn twee armen die voorkant van rokje vasthouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven