Mode & Beauty alle pijlers

Mannelijk model

29-01-2010 20:56 14 berichten
Mijn woest aantrekkelijke wederhelft zou best als bijbaantje model willen zijn. En het liefst in zo'n Dolce en Gabbana-setting met mooi ondergoed enzo.

Heeft iemand daar ervaringen mee? Of een man die model is?

En hoe kom je aan een goed modellenburo? Het internet barst van de louche burootjes die geld vragen voor een shoot, maar daar trap ik dus niet in.

(het is overigens niet zo dat ik manlief wil exploiteren, maar hij vind het fijn als ik een beetje help)

Iemand goeie tips?
Alle reacties Link kopieren
Voldoet 'ie aan de eisen?

Mannelijke modellen

leeftijd: vanaf 15 jaar

lengte: 1.80 – 1.89

confectiemaat: 48/50

goede tanden, goede huid, mooie lach

De Bijenkorf en Bjorn Borg zochten in de herfst naar een mannelijk model, misschien komt dat nog een keer terug?

Zou overigens meteen zijn manager worden en x% van elke boeking eisen
Ja, ik werk als model, dus denk dat ik je wel wat tips kan geven.

Goede bureau's zijn oa. Max models, paparazzi, en elite..(nee heb nergens aandelen en sta zelf niet bij deze bureaus ingeschreven)

Er zijn wel bepaalde eisen qua maat,lengte enz. maar dat staan meestal wel op de site..

Succes!
Hoe oud is je man?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://mens-en-gezondheid ... mannelijk-foto-model.html

http://educatie-en-school ... omodel-leer-het-hier.html
Hi BGB,

hij is 27, dus misschien wel iets te oud voor beginnend model en jongensmode. Maar hij voldoet wel aan de eisen. Heb laatst wel een foto van hem geplaatst op het fototopic, maar die heb ik maar even laten staan. Weet niet of je hem gezien hebt?
quote:Hermes schreef op 29 januari 2010 @ 21:08:

Voldoet 'ie aan de eisen?

Mannelijke modellen

leeftijd: vanaf 15 jaar

lengte: 1.80 – 1.89

confectiemaat: 48/50

goede tanden, goede huid, mooie lach

De Bijenkorf en Bjorn Borg zochten in de herfst naar een mannelijk model, misschien komt dat nog een keer terug?

Zou overigens meteen zijn manager worden en x% van elke boeking eisen Dat van dat percentage komt natuurlijk goed. Kan Nassie weer shoppen.
quote:lalaviva schreef op 29 januari 2010 @ 21:11:

Ja, ik werk als model, dus denk dat ik je wel wat tips kan geven.

Goede bureau's zijn oa. Max models, paparazzi, en elite..(nee heb nergens aandelen en sta zelf niet bij deze bureaus ingeschreven)

Er zijn wel bepaalde eisen qua maat,lengte enz. maar dat staan meestal wel op de site..

Succes!

Dankje!

Ik heb bij Elite op de site gekeken, maar had het idee dat dat voornamelijk voor dames is. Maar ze doen ook mannen?
quote:Nastik schreef op 29 januari 2010 @ 21:19:

Hi BGB,

hij is 27, dus misschien wel iets te oud voor beginnend model en jongensmode. Maar hij voldoet wel aan de eisen. Heb laatst wel een foto van hem geplaatst op het fototopic, maar die heb ik maar even laten staan. Weet niet of je hem gezien hebt?Voor boxershortreclames is een drooggetraind gespierd lichaam een absolute eis. Voldoet die daar ook aan? Sixpack aanwezig?
Elite toronto en miami hebben wel mannen, al zie ik nu dat je man 27 is, klinkt lullig, maar om te beginnen als model is dat wel "oud" maar je/hij kan allicht mailen en vragen of er mogelijkheden zijn
BGB; ik stuur hem voor de zekerheid nog wél even naar de sportschool natuurlijk.

Ik klink al als een écht goed manager.
quote:lalaviva schreef op 29 januari 2010 @ 21:25:

Elite toronto en miami hebben wel mannen, al zie ik nu dat je man 27 is, klinkt lullig, maar om te beginnen als model is dat wel "oud" maar je/hij kan allicht mailen en vragen of er mogelijkheden zijn Jep, al wat ouder inderdaad. Maar hij is nu wel zeg maar, dat jongensachtige kwijt. Is nu mooier dan toen hij jonger was.
http://www.adversus.nl/fashion/model-wo ... index.html

Als je hem nu nog naar de sportschool moet sturen hoef je hem nu ook nog nergens aan te melden
Heeft hij al een portfolio? Zonder professionele foto's kom je meestal niet eens door voor een 1e gesprek bij modellenbureau's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven