Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
vrijdag 29 januari 2010 om 23:49
Ja dat weet ik Sam, maar dat is ook een beetje mijn angst meteen weer. Hmmm ik ben een vat vol tegenstrijdigheden. Ik wil graag verliefd worden, maar vind het ook doodeng.
En tijdens het reizen is altijd alles anders, ben heel erg verliefd geweest tijdens mijn eerste lange reis. Heel veel verdriet om gehad.
En tijdens het reizen is altijd alles anders, ben heel erg verliefd geweest tijdens mijn eerste lange reis. Heel veel verdriet om gehad.
vrijdag 29 januari 2010 om 23:51
Tis heul erg Pom, maar omdat ik herhaaldelijk mijn maximum roodstand niet heb bijgevuld (73 euro teveel was het, maar ik had de brieven niet gelezen) ben ik nu een wanbetaler.
Ookal heb ik het alláng terugbetaald, ik word er 5 jaar op afgerekend.
Wanbetalers mogen geen bankrekening openen.
Jahoor Sneeze, er komen genoeg kriebels van andere dingen de komende tijd.
Nee de markt bij mij, die is niet zo beroemd, maar wel fijn en vertrouwd.
Ookal heb ik het alláng terugbetaald, ik word er 5 jaar op afgerekend.
Wanbetalers mogen geen bankrekening openen.
Jahoor Sneeze, er komen genoeg kriebels van andere dingen de komende tijd.
Nee de markt bij mij, die is niet zo beroemd, maar wel fijn en vertrouwd.
vrijdag 29 januari 2010 om 23:59
zaterdag 30 januari 2010 om 00:00
Weet je, ik heb het hier erg fijn. 's Hertogenbosch maar zoals jullie het wel weten ben ik aan het studeren en wordt het nog een flinke klus om werk te vinden in het onderwijs met dove jongeren.
Dus mogelijk wordt het weer Amsterdam voor mij. Ik heb namelijk jarenlang in Amstelveen gewoond.
Ik weet het pas als ik werk heb gevonden. Dat is nu dus afwachten.
In principe is het alleen Den Bosch of Amsterdam voor mij. Nergens anders zou ik willen wonen of het moet aan water zijn.
Dus mogelijk wordt het weer Amsterdam voor mij. Ik heb namelijk jarenlang in Amstelveen gewoond.
Ik weet het pas als ik werk heb gevonden. Dat is nu dus afwachten.
In principe is het alleen Den Bosch of Amsterdam voor mij. Nergens anders zou ik willen wonen of het moet aan water zijn.
I am Spaaartaaacus.
zaterdag 30 januari 2010 om 00:08
Frizz dat van die brieven niet lezen dat had ik kunnen zijn...
Sam, ik wil wel graag weer in 's Hertogenbosch wonen, maar de kans is niet groot. Ik werk in Eindhoven en ga daar dan waarschijnlijk een huisje kopen. Helaas, Eindhoven is lang zo leuk niet. Maar goed waar je ook woont, je moet er toch zelf wat van maken. Ik zou overigens ook wel graag in Amsterdam wonen of Utrecht.
Sam, ik wil wel graag weer in 's Hertogenbosch wonen, maar de kans is niet groot. Ik werk in Eindhoven en ga daar dan waarschijnlijk een huisje kopen. Helaas, Eindhoven is lang zo leuk niet. Maar goed waar je ook woont, je moet er toch zelf wat van maken. Ik zou overigens ook wel graag in Amsterdam wonen of Utrecht.
zaterdag 30 januari 2010 om 00:08
quote:Pompiedoe schreef op 30 januari 2010 @ 00:07:
*Zit nu een hele spannende Chinese film op 2 te kijken en verwonderd zich dat de borsten van de dames zo aanwezig zijn*
In het algemeen al.
Borsten en mooie vrouwenlijven zijn altijd prominent aanwezig. Zo frustrerend, want het zoeken naar een mooie mannenlijf, mannentorso.. mijn god, dat kost zoveel tijd.
*Zit nu een hele spannende Chinese film op 2 te kijken en verwonderd zich dat de borsten van de dames zo aanwezig zijn*
In het algemeen al.
Borsten en mooie vrouwenlijven zijn altijd prominent aanwezig. Zo frustrerend, want het zoeken naar een mooie mannenlijf, mannentorso.. mijn god, dat kost zoveel tijd.
zaterdag 30 januari 2010 om 00:10
zaterdag 30 januari 2010 om 00:12
Wow Madhe, en zó snel!
Maar van jou wist ik het al dus eehhh... lekker belangrijk.
Fijn dat je het even meldt!
Ja Sneeze, ik dacht dat het gewoon afschriften waren.
Nóóit meer dat ik een brief ongeopend laat, die 73 euro maakt namelijk ook dat ik mijn hypotheek niet kan oversluiten enzo..
Wat een KUTsysteem, dat BKR.
Maar van jou wist ik het al dus eehhh... lekker belangrijk.
Fijn dat je het even meldt!
Ja Sneeze, ik dacht dat het gewoon afschriften waren.
Nóóit meer dat ik een brief ongeopend laat, die 73 euro maakt namelijk ook dat ik mijn hypotheek niet kan oversluiten enzo..
Wat een KUTsysteem, dat BKR.