A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Ik kom even melden dat mijn zoon met iets van school op Youtube en in het plaatselijke sufferdje staat. Totaal niet belangrijk natuurlijk maar wel leuk. Heb natuurlijk ook meteen filmpje op hyves gezet
Doe mij ff die link dan Cay!
.
Op mijn hyves staat het filmpje, toch? Voor wie hyves niet heeft wil ik best het filpmje mailen
880 euro Dee, slik
.
oke ga ik even kijken:-)
.
Twin het is trouwens het dwergje met geel capeje zonder mutsje. Komt niet veel in beeld, maar wel bij 31 seconden
Ligt het aan mij dat ik zo moe ben, of zijn we nog geen vriendjes op Hyves Cay?
.
Wel! Je moet op een naam met een m zoeken met een getekend poppetje in het blauw als plaatje
Mail mij 'm even aub, Cay. Mailadres heb je hopelijk nog? Ik heb geen hyves.

Ik ga slapen, trusten allemaal, sweet dreams
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Dee onderweg geloof ik

Truste!
Goedemorgen

* gaat straks even zoeken en vriendjes worden op hyves*
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Goedemorgen!

Hier is de wereld weer wit

Eigenlijk was de winter al voorbij, vond ik, maar kennelijk toch niet. En jahoor, ik wéét het wel, de hele februarimaand komt er nog aan, normaliter de koudste maand van het jaar!

Wat een bedrag weer voor die auto, Dee. pff..

En wat irritant steeds weer, die ex-frustraties. bah
Later is nu
Hai Dreamer

Ja die ex-frustraties zullen nog wel even blijven ben ik bang... maar goed ....

Hier de hele dag zeikregen... dan is sneeuw mooier.. maar ik ben de winter inmiddels goed zat hoor

Dit weekend zonder Mini.. en heb gelukkig wat leude dingen op de planning staan

Oh en Cay.. je hebt een vriendinntjesverzoek
quote:Caylinn schreef op 28 januari 2010 @ 23:14:

Twin het is trouwens het dwergje met geel capeje zonder mutsje. Komt niet veel in beeld, maar wel bij 31 secondenEn ik maar kijken, bij 13 seconden . Ooooh, het was 31... ik heb het gezien, heel snel, maar schattig! Maar waar was het mutsje (wel handig, qua herkenning, hij dacht vast, zo val ik lekker op )
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
In het verhaal waren 8 dwergjes nodig, maar ze hadden maar 7 mutsjes

Ma wordt woensdag trouwens opgenomen voor de kijkoperatie... En dan begint het wachten weer
Hahaha ze hadden maar 7 mutsjes, soms kan het leven zo simpel zijn

Was idd moe en in de war door je nieuwe plaatje, dacht al,

we waren toch allang vriendjes.

Dat wachten is bijna net zo erg als de diagnose, het enige wat je nodig hebt is geruststelling, wat ik jou en iedereen die van je moeder houdt zo gun.

Ik ben de winter al zat vanaf hij begonnen is maar het is al bijna maart, dan kun je soms al in de tuin zitten

Wat voor leuke dingen heb je in de planning Freak?

Moest je dat nou zeggen Dreamer dat februari normaliter de koudste maand is
.
Geweldig he Twin. Ach dat maakte het veel makkelijker om hem te herkennen zo tussen de rest
Moge Meiden....

Als het goed is ga ik zo shoppen met een vriendinnetje.. alleen er ligt hier weer heul veul sneeuw.. das wel wat minder

En morgen komt er een vriendinnetje bijkletsen en mee eten enzo

Fijn weekend allemaal....

voor Cay
Hier ligt ook alweer sneeuw, dat is idd minder, hebben we ooit zoveel sneeuw gehad, ik kan het me niet herinneren.

Verder klinkt je weekend leuk, veel plezier, en nog iets gekocht wat je met ons wil delen

Mijn schoenen zijn nog steeds niet aangekomen

Zeker Cay, maar iets langer in beeld was nog makkelijker geweest, nu moest ik wel erg snel kijken
.
Freak nog wezen shoppen?

Hier ligt ook sneeuw, alleen geen leuke sneeuw, het plakt niet dus Kay kan er niks mee.

Twin balen dat je schoenen er nog niet zijn zeg.
Kan sneeuw nog wel eens leuk zijn dan

Oke voor Kay is het sneu dat het niet plakt, ik vind het wel beter die knisperende sneeuw, is ook niet glad.

Niet dat ik durf te fietsen, dat dan weer niet.

Schoenen heb ik nu toch niks aan, maar zou wel leuk zijn om ze eindelijk eens echt te zien
.
Mwah ik ben vandaag een aantal keer bijna onderuit gegaan op de sneeuw, dus glad was het wel.

Wij, de zotten van Nederland geloof ik, vinden sneeuw errug leuk. Ook als het voor de tigste keer in een winter valt
Ohooooo Cay... jij zit gewoon te 'dubbeltopiccen' !!!

Truste lieverd
quote:Bianca40 schreef op 31 januari 2010 @ 00:33:

Ohooooo Cay... jij zit gewoon te 'dubbeltopiccen' !!!

Truste lieverd

Dubbel? Moehahaha ik heb naast deze en 3000 nog 2 topics

Truste!
Ik zeg juist altijd dat ik sneeuw wel leuk vind, maar slechts 2 weken in de kerstvakantie en dan moet het weer weg zijn. De rest van 't jaar zomer, zeg maar Maar dat gaat het nu niet worden.

Vanmorgen naar trainingslocatie van LD voor groot gedeelte 80 gereden, met grote vrachtwagen (te dicht) achter me.. brr.. Zo kwamen we dus net te laat bij de training, maar de trainer had begrip, was gisterenavond zélf vanuit Grunn gereden

Op de terugweg gelukkig alles wel weer schoon.

Bianca, wat is tab tab enter??
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven