Moderator Reizen

26-05-2008 23:38 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.

Tevens worden jullie verzocht om even aandacht te besteden aan de .forum-mededeling van Naomi m.b.t. het onnodig quoten van de openingspost van een topic.

Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden: vivaangel3@gmail.com
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 10-09-2009 22:08
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Gooi de mijne maar weg, want ik heb mijn berichtje in Hiltjes topic geplakt.

Zou het alleen wel leuk vinden als je de titel wil veranderen in 'paardrijvakanties all over the world'
Done!
Thanks engel!
Viva angel zou je het topic Amerika willen sluiten .ik neem afscheid en de mensen daar willen hun eigen topic openen.

Tevens heb ik nu twee maal per mail gevraagt mijn naam en password op te heffen is helaas nog niet gedaan.

bedankt Kodak
Kodak, het staat anderen vrij een nieuw topic te openen en niet meer in het bestaande topic te posten. We sluiten of verwijderen in principe alleen als privacy in het geding is, of als er meer dan 3000 postings in een topic staan.

Ik zal Naomi attenderen op je vraag. Overigens is het niet mogelijk je naam op te laten heffen. Wel kun je 'm op inactief te laten zetten. Dan kun je je nick ook niet meer gebruiken.
Vandaag om 15.05 uur is er gepost op het topic de (r)emigranten doen het grenzeloos door Groenoog waarin puur de oproep is gekopieerd (de namen en landen van schrijvers op dit topic).

Het is m.i. dan ook een volstrekt zinloze post. Zou je hier naar kunnen kijken en deze zo mogelijk verwijderen? Alvast bedankt.
quote:Anais01 schreef op 20 januari 2010 @ 15:24:

Vandaag om 15.05 uur is er gepost op het topic de (r)emigranten doen het grenzeloos door Groenoog waarin puur de oproep is gekopieerd (de namen en landen van schrijvers op dit topic).

Het is m.i. dan ook een volstrekt zinloze post. Zou je hier naar kunnen kijken en deze zo mogelijk verwijderen? Alvast bedankt.Zeurpiet hè, die Anais, alsof zij altijd zulke interessante dingen te melden heeft *proest*. Zet er maar een slotje op: klik
Heb het maar gewoon gesloten .
Het topic over de slab met de plastic achterkant is verplaatst naar 'Kinderen'.
Beste Angel Drie

Zie de meldingen in je mailbox over schelden en provoceren. Ik zou het op prijs stellen als er actie ondernomen gaat worden.

Met vriendelijke groet,

HPL
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Het emigrantentopic is verhuisd naar een plek waar alleen moderators 'm kunnen lezen agv teveel te bewerken postings. Gevolg hiervan is straks te lezen in het blokkadetopic op Overige. Er kan een nieuw emigrantentopic worden geopend, met dien verstande dat er geen sneren worden uitgedeeld en niemand wordt geprovoceerd. Dat geldt voor iedereen die partij was in het vorige emigrantentopic.
Wat mij betreft is het laatste woord erover gezegd. HPL hoeft niet meer genoemd te worden. We openen een nieuw topic en gaan vrolijk verder. Ik ben er klaar mee. Heb verder een druk leven en hier heb ik geen tijd voor.

Ainne, zou jij het nieuwe topic kunnen opzetten? Let's move on.. life is too short :O)
quote:rosanna08 schreef op 26 januari 2010 @ 22:41:

[...]

ah kom op! Er zijn wel meer forummers die na een tijdje afwezigheid een topic openen en daar valt niemand over

Joh....?

(sjipz dat was offtopic op een modtopic....het zal toch niet he?)
quote:Samode schreef op 26 januari 2010 @ 22:46:

[...]

Tjsa,...zal toch een andere toon zijn dus,....niet?

dek dat het meer te maken heeft met een antipathie tegen de TO

maar goed, we gaan heel erg offtopic, ik ben er weg van
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:orbit schreef op 26 januari 2010 @ 22:47:

Ainne, zou jij het nieuwe topic kunnen opzetten? Ik wacht wel even tot morgen, dan staat de ouwe er vast wel weer. In de tussentijd kun je op WW terecht
Moet naar m'n werk. Eerste schooldag na de zomervakantie. Ik heb twee nieuwe leerlingen dus een verse lading gedragsproblemen :O) Kom hier altijd voor afleiding haha Zie het vanavond wel .
Werkze dan!
quote:Samode schreef op 26 januari 2010 @ 22:31:

Inderdaad. Ik hou me meestal verre van dit soort zaken maar ik was juist zo blij dat de afgelopen weken er weer een als vanouds sfeertje hing. En helaas is die met de terug komst van 1 persoon duidelijk verdwenen. Raar toch? Waarom komt er zo'n negatieviteit naar boven als die drie letters verschijnen?

Mijn verontschuldigingen aan de wereldwijven. Ik had niets te zoeken in "jullie" topic maar moest het even kwijt.

Ik sluit me helemaal aan bij bovenstaande van Samoda.

Lees al jaren mee op het voor mij mooiste en gezelligste topic van het Viva forum en kan en wil me dan ook niet voorstellen dat Viva dit topic hierdoor om zeep wil helpen!

Meiden en man van het (r)emigratie topic jullie zijn allemaal kanjers! Ik hoop dat jullie allemaal weer lekker gaan schrijven hier en laat de rest in hun sop gaar koken. Het zegt meer over hun dan over jullie!

WTF is ons topic weg???
Beste angel Drie

Dank je wel

Vriendelijke groet,

HPL
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik heb een aantal off topic postings verwijderd. Dames van het emigrantentopic, als jullie met elkaar van gedachten willen wisselen kunnen jullie een nieuw topic openen of elkaars e-mail adressen opvragen.
Hi Drie

Betekent dit dat het oude topic niet terugkomt? Kun je niet gewoon de laatste drie pagina's verwijderen?

Als niet, ook goed, maar kun jij dan even de tabel in een posting zetten in het nieuwe topic, dan copy/paste ik hem weer naar de OP.

Vriendelijke groet,

Ainne
Ik zal overleggen met mijn mede-Angels. Mocht het weer online komen dan heb ik daar zelf pas morgenavond tijd voor, tenzij een andere Angel er morgen overdag tijd voor heeft.
Oke no worries, snap ik.

Maak wel een nieuw topic aan, voor de nachtploeg in Amerika.

Zou het wel heel fijn vinden als je even de tabel in een posting in het nieuwe toic zet, zodat ik het er weer in kan zetten.

Dank alvast

Done
De nachtploeg bleek de dagploeg Oz te zijn en ik wist niet wat ik zag, het hele topic weg ??!!

Beetje jammer voor een topic wat al zo lang loopt en waar nooit wat vervelends gebeurt tot nu toe blijkbaar, heb het helemaal gemist aangezien ik Australian Day aan het vieren was, maar iets klopt niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven