Meiden in Almere!

04-11-2009 09:25 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Sinds een jaartje woon ik met veel plezier in Almere maar ken nog weinig andere dames om leuke dingen mee te doen.

Met leuke dingen denk ik aan terrasjes pakken (momenteel wel erg koud), lekker eten en gewoon gezelligheid.

Ben trouwens ook dol op een goede strandwandeling maar dat hoef je niet bij 'ons' strand te doen geloof ik.

Spreek dit je aan. reageer!

Groetjes Susan
Nee echt?
Hallo dames, wat leuk dat zoveel meiden al willen afspreken.

Ik wil even mijn excuses aanbieden. Had een paar dagen geleden een enthousiaste reactie geplaatst maar heb helaas keelontsteking gekregen. Duurt allemaal wat langer dan verwacht maar was er nogal ziek van en daardoor niet hier meer gekeken. Zou dit wkend een stedentrip doen met een vriendin maar is verzet naar volgend weekend omdat ik nog niet helemaal ben ogpeknapt. Dus 30ste kan ik er niet bij zijn. Maar de weekenden daarna heb ik nog niet veel op de agenda staan en hou ik even vrij Dus ik hoop dat er gauw weer een datum in een wkend t liefst wordt geprikt en jullie te ontmoeten. Lijkt me erg gezellig!

Greetz!!
Hey Sjela,

Zou ik je email adres mogen hebben zodat als we de volgende keer afspreken ook een mailtje naar jou kunnen sturen.

Veel plezier op de stedentrip!

Groetjes Bianca

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven