Meiden in Almere!

04-11-2009 09:25 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Sinds een jaartje woon ik met veel plezier in Almere maar ken nog weinig andere dames om leuke dingen mee te doen.

Met leuke dingen denk ik aan terrasjes pakken (momenteel wel erg koud), lekker eten en gewoon gezelligheid.

Ben trouwens ook dol op een goede strandwandeling maar dat hoef je niet bij 'ons' strand te doen geloof ik.

Spreek dit je aan. reageer!

Groetjes Susan
Nee echt?
Wel meiden tussen de 25-35 ongeveer
Nee echt?
Hoi

ik ben 23 jaar en woon in almere!

werk als verpleegkundige in amsterdam. en woon sinds een maand in almere en ben op zoek naar leuke meiden in almere!

Wie weet hoor ik wat van je,

lottevaneijk@gmail.com

Lotte
Hi Susan!

We kunnen wel even via de email kijken of wij eens wat kunnen afspreken: luaska@gmail.com

Ik woon ook in Almere (sinds 1 jaar ook) en heb hier ook nog niet een complete vriendenkring opgebouwd. Al mijn vriendinnetjes wonen namelijk her en der door NL.

Ciao! Luus!
Hai meiden,

Ben ik nog op tijd? Ik zou het leuk vinden om ook contact met jullie te krijgen. Ik woon in Almere Haven (al mijn hele 30-jarige leven) en werk in Almere in de hulpverlening. Nieuwe mensen uit de buurt leren kennen om gezellige dingen mee te doen vind ik altijd leuk!

Hopelijk tot ziens/schrijfs!

Groetjes,

Tamar
Hallo allemaal,

Ik hoop dat ik niet te laat ben.

Ik ben 25 jaar en woon ook al 25 jaar in Almere. Ik doe administratief werk bij een bedrijf in Almere. Ik wil graag ook contact met jullie, omdat ik vrij weinig contacten heb.

Ik hoop dat jullie deze reactie nog zien.

Groetjes Bianca

biancadonker@hotmail.com
Ook ik kom uit Almere en heb ook gereageerd op het topic Almeerse mama's.

Lijkt me hartstikke leuk om wat nieuwe mensen te leren kennen, wie van jullie is er ook al moeder?
Hoi meiden!

Ik ben 27 jaar en woon sinds 3 maanden in Almere.

Ken Almere al erg goed, maar heb hier nog maar weinig vriendinnen en vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!

Ook lijkt het me leuk om idd eens wat te gaan drinken met een clubje op de Grote Markt.

Mijn e-mail adres is: lindavdv26@hotmail.com
Hey meiden, hier nog een gezellige Almeerse van 33! Ik ben ook nog altijd op zoek naar vriendinnen hier, maar ze schijnen moeilijk te vinden haha, tot ik deze oproep zag!

Mijn hobbies: (filmhuis) films, winkelen, lekker borrelen of een high tea, ergens een hapje eten, stedentripjes, eigenlijk alle leuke dingen! Nou meiden, ik hoor het wel, groetjes van Marcella en wie weet tot snel! PS, ik woon in Kruidenwijk
Hi Meiden,

Ongeveer een jaar geleden hebben wij (7 meiden uit almere) een hyves opgezet voor vriendinnen in almere.

Op 20 januari gaan wij een drankje drinken bij Anno vanaf half 8.

Komen jullie ook? Wij zijn inmiddels goed bevriend en vinden het leuk om nog meer meiden uit Almere te leren kennen.

Het kan misschien een beetje spannend zijn maar ik ben blij dat ik een jaar geleden de stap heb gezet om via het internet vriendinnen te zoeken. Dus kom gezellig naar Anno om een drankje te doen.

Mocht je meer info willen mail me maar!

me_is_melanie@hotmail.com

Tot volgende week!

Groetjes Melanie
Hallo allemaal!

Is er al een datum bekend om met elkaar wat af te spreken? Ik ga graag mee! Ben een gezellige meid van 35 jaar werk hier in het onderwijs en geef les op een sportschool 2 avonden per week. Hou ervan om lekker bij b.v. Le Baron of Anno wat te drinken, lekker dansen, uit eten, strand wandelen, terrasje als het weer wat lekkerder is, stedentrips, shoppen, bios, kortom alles wat het leven naast je werk nog leuker maakt!.......Ik woon alweer 13 jaar in Almere en ben net verhuisd naar Muziekwijk. Vind het altijd leuk meer mensen hier te leren kennen, ook omdat een aantal vrienden inmiddels weer buiten Almere wonen. Misschien kunnen we zaterdagavond 23 januari afspreken bij Le Baron?
Hoi Melanie,

Wat leuk dat jullie 7 meiden ook via internet vriendinnen zijn geworden een jaar geleden.

Ik wil wel graag komen, maar ik kan 20 januari niet. Is het niet handig om het in het weekend te doen zoals wat sjela zegt 23 januari of is de datum niet meer te verzetten.

Groetjes Bianca

biancadonker@hotmail.com
Hey meiden, ik zou ook voor 23 jan of een andere weekenddag zijn! De 20e is lastig ivm cursus na het werk... groetjes Marcella
Hoi hoi,

Wat leuk dat jullie nog gereageerd hebben!

Zaterdag 23 januari komt mij ook beter uit dan doordeweeks, maar Melanie&co;-) hebben hun afspraak misschien al langere tijd geleden gepland?

Misschien kunnen we dit keer als nieuw groepje afspreken en volgende keer als grote groep?

Ben benieuwd!

Groetjes,

Tamar
Hi!

De 20ste kwam voor ons het beste uit omdat dit weekend een van de meiden gaat verhuizen en een ander gaat zondag op vakantie!

Misschien kan er de 23ste ook afgesproken worden! Ik ben er dan alleen zelf niet bij maar ik kan het aan de rest van de meiden doorgeven?

Let me know!

Gr Melanie
Ik kan sowieso de 23e
Hey Hey,

Ik vindt het goed om 23 januari af te spreken. Kan verder iedereen ook op deze datum?

Groetjes Bianca
Waarom zoveel moeite om meiden te leren kennen? Ik ben een leuke man, die ook houd van leuke dingen ondernemen, is toch veel leuker??
Een vriendschap met een man is toch anders dan een vriendschap met een vrouw. Ik heb op mijn werk 7 mannelijke collega's en 0 vrouwelijke collega's. En ik moet zeggen dat ik dat wel eens mis die gezelligheid tussen vrouwen.
Hoi allemaal!

Kan ik ook nog meedoen? Mijn naam is Corine, 23 jaar en woon in almere haven. Een jaar geleden ben ik hier komen wonen. Werk in Lelystad. Lijkt me erg leuk om sociale contacten op de doen.

Jullie mogen me allemaal mailen op adres: corientje123@hotmail.com.

(Helaas kan ik zowel de 20 als de 23ste niet...)

Maar ik hoop zeker wat van jullie te horen! Houdt dit ook wel in de gaten!
Hallo dames, wat leuk dat zoveel meiden al willen afspreken.

Ik wil even mijn excuses aanbieden. Had een paar dagen geleden een enthousiaste reactie geplaatst maar heb helaas keelontsteking gekregen. Duurt allemaal wat langer dan verwacht maar was er nogal ziek van en daardoor niet hier meer gekeken. Zou dit wkend een stedentrip doen met een vriendin maar is verzet naar volgend weekend omdat ik nog niet helemaal ben ogpeknapt. Dus 30ste kan ik er niet bij zijn. Maar de weekenden daarna heb ik nog niet veel op de agenda staan en hou ik even vrij Dus ik hoop dat er gauw weer een datum in een wkend t liefst wordt geprikt en jullie te ontmoeten. Lijkt me erg gezellig!

Greetz!!
Hey Sjela,

Zou ik je email adres mogen hebben zodat als we de volgende keer afspreken ook een mailtje naar jou kunnen sturen.

Veel plezier op de stedentrip!

Groetjes Bianca

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven