Coke

30-01-2010 18:17 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal ik ben nieuw hier op het forum.

Ik zou graag van andere vrouwen weten wat zij ervan vinden als hun partner af en toe coke gebruikt..eens in de zoveel tijd..

Ik hoor graag van jullie
Tja, ik heb ook wel veel geexperimenteerd... vriend ook, heb er niet zoveel problemen mee. Zolang het recreatief blijft en je kunt voorkomen dat je verslaafd raakt... maar goed, dat is voor sommige mensen heel erg moeilijk. Ik ben totaal niet verslavingsgevoelig, heb meerdere drugs gebruikt uit nieuwsgierigheid. Nu we allebei wat ouder en volwassener zijn, hebben we er geen behoefte meer aan trouwens.
Je weet dat coke ernstige schade toebrengt he....ookal gebruik je het sporadisch ( en sporadisch gebruik leidt in de meeste gevallen tot consequenter gebruik)
quote:Heddar schreef op 30 januari 2010 @ 18:48:

Ik zou dat niet accepteren.Ik snap je reactie..maar ik zei dit hiervoor ook altijd:S
quote:dangeensuus schreef op 30 januari 2010 @ 18:50:

Je weet dat coke ernstige schade toebrengt he....ookal gebruik je het sporadisch ( en sporadisch gebruik leidt in de meeste gevallen tot consequenter gebruik)Ja dat weet ik wel,ik dacht alleen bij af en toe gebruik dat het wel meeviel..dus sporadisch gebruik leidt uiteindelijk toch tot meer?
quote:Butterfly14 schreef op 30 januari 2010 @ 18:41:

[...]

hoi, ja hij is er eerlijk over..hij zou ook wel moeten hahaa..

en het is idd sporadisch..maarja...blijft dat zo ...je hoort wel eens verhalen.,..

Is ook zo, maar ik hoor ook verhalen dat roken slecht is en dat doe ik bijvoorbeeld ook

kijk ik het het nooit gedaan en ik noem me zelf echt geen heilige maar dat heb ik gewoon nooit gedaan...dus ja...

Snap ik ook wel hoor, ooit was ik ook anti drugs dus ik snap je gevoel ook best wel

heb het hem gezegd natuurlijk. en dan zegt tie ik snap het schat...,maar ik weet wat ik doe ik vindt het af en toe gewoon lekker...ja...pffff ik kan me heel veel voorstellen begrijp een hoop..en wil hem ook in een bepaald opzicht vrij laten..tis ook zijn leven..we leven samen..maar je hebt ook je eigen ding, ik ben niet de baas...kan niks verbieden..dus dan denk ik nouja zolang hjet sporadisch is...

Als je dit zegt, en je het ook echt meent dan moet je het laten rusten.

en hem laten gaan die paar keer per jaar

maar gewoon het idee dat die drugs zijn lichaam dan op dat moment aantast maakt me verdrietig..klinkt misschien debielig...maar het sloopt op dat moment al mijn goede zorgen..ik weet ik ben overdreven

Een klein beetje wel, als jij echt het vertrouwen hebt dat het bij die paar keer per jaar blijft dan sloopt het echt jouw goede zorgen niet hoor

maar ik vindt het gewoon zo slecht voor je lichaam..ik houdt veel van mijn eigen lichaam en zou me gewoon schuldig voelen als ikeen snuif zou nemen..hahaha echt vaag i knowEn daar zit hem het verschil

JIJ voelt je schuldig als je dat zou doen,en hij niet.

Het gaat je dan denk ik ook niet lukken om jouw gedachtengang op hem over te zetten

Begrijp me niet verkeerd, ik zit hier geen pro drugs praatje te houden maar ik persoonlijk zou er geen probleem mee hebben

Als jij het echter wel hebt, en ik denk dat je dat hebt als ik je zo lees dan zal je daar met hem over moeten praten

Want dit is iets wat uiteindelijk heel erg tussen jullie in gaat staan

En dat kan ik me dan wel weer voorstellen

Voorbeeldje van een andere orde (of eigenlijk dezelfde)

Ik had ooit een vriendje wat dronk

In mijn ogen te veel

Hij vond zelf van niet

heb het er een paar keer over gehad en hij vond dat ik me aanstelde

Ik dronk toch ook wel eens te veel

Ja eens.....

Kortom, het werd een wellus nietus verhaal waarbij we het niet eens werden

En toen zijn we gestopt met elkaar

Niet omdat ik gelijk had, niet omdat hij gelijk had maar omdat onze visies zo verschilde dat ik er niet blijer van werd uiteindelijk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik ken aardig wat mensen die het af en toe doen,idd op oud en nieuw en koninginnedag ofzo. Ik zou er geen problemen mee hebben.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:dangeensuus schreef op 30 januari 2010 @ 18:50:

Je weet dat coke ernstige schade toebrengt he....ookal gebruik je het sporadisch ( en sporadisch gebruik leidt in de meeste gevallen tot consequenter gebruik)

Maar niet in alle gevallen hoor

Moet zeggen nooit coke gebruikt maar heb om me heen wel vrienden die een paar keer per jaar een lijntje nemen als ze weer eens nacht doorhalen om muziek te maken

En echt, ze hebben allemaal een leuk leven, een goeie job een leuke vriendin...

Wat niet wil zeggen dat het inderdaad ook vaak misgaat hoor

Ook ik ben me best bewust wat voor een sloper coke KAN zijn

Net als alcohol eigenlijk
quote:Summerdance schreef op 30 januari 2010 @ 18:53:

[...]

En daar zit hem het verschil

JIJ voelt je schuldig als je dat zou doen,en hij niet.

Het gaat je dan denk ik ook niet lukken om jouw gedachtengang op hem over te zetten

Begrijp me niet verkeerd, ik zit hier geen pro drugs praatje te houden maar ik persoonlijk zou er geen probleem mee hebben

Als jij het echter wel hebt, en ik denk dat je dat hebt als ik je zo lees dan zal je daar met hem over moeten praten

Want dit is iets wat uiteindelijk heel erg tussen jullie in gaat staan

En dat kan ik me dan wel weer voorstellen

Voorbeeldje van een andere orde (of eigenlijk dezelfde)

Ik had ooit een vriendje wat dronk

In mijn ogen te veel

Hij vond zelf van niet

heb het er een paar keer over gehad en hij vond dat ik me aanstelde

Ik dronk toch ook wel eens te veel

Ja eens.....

Kortom, het werd een wellus nietus verhaal waarbij we het niet eens werden

En toen zijn we gestopt met elkaar

Niet omdat ik gelijk had, niet omdat hij gelijk had maar omdat onze visies zo verschilde dat ik er niet blijer van werd uiteindelijkIk wil mijn gedachten gang ook niet op hem overbrengen ik geef hier alleen mijn gevoel weer..ik zeg dit niet tegen hem..zeg alleen dat ik er niet zo blij mee ben..en hoop dat het niet uit de klauw loopt...want ik heb van zijn ma gehoord dat dit wel vroeger het geval is geweest...ben ik nu teopen en krijg ik nu alle shit over me heen?zie je wel...je bent dom..het gaat zeker fout lopen ik hoop het niet:(
Ik zou het niet oké vinden.
quote:Butterfly14 schreef op 30 januari 2010 @ 18:58:

[...]

Ik wil mijn gedachten gang ook niet op hem overbrengen ik geef hier alleen mijn gevoel weer..ik zeg dit niet tegen hem..zeg alleen dat ik er niet zo blij mee ben..en hoop dat het niet uit de klauw loopt...want ik heb van zijn ma gehoord dat dit wel vroeger het geval is geweest...ben ik nu teopen en krijg ik nu alle shit over me heen?zie je wel...je bent dom..het gaat zeker fout lopen ik hoop het niet:(Ai,kijk uit dan!!
quote:Butterfly14 schreef op 30 januari 2010 @ 18:47:

[...]

Ja ok...maar je leest toch ook hier zo als ammereto..weet de nick even niet meer maar die kon het ook sporadisch..dus het bestaat wel............Écht sporadisch coke gebruiken kunnen maar heel weinig mensen. Maar wat al eerder gezegd is, wat wij ervan vinden maakt niet zoveel uit eigenlijk. Dat je er hier een topic over opent zegt volgens mij dat je er zelf toch wel mee zit of zie ik dat verkeerd??
Hard drugs is een big NO-NO,wat mij betreft!
quote:Butterfly14 schreef op 30 januari 2010 @ 18:58:

[...]

Ik wil mijn gedachten gang ook niet op hem overbrengen ik geef hier alleen mijn gevoel weer..ik zeg dit niet tegen hem..zeg alleen dat ik er niet zo blij mee ben..en hoop dat het niet uit de klauw loopt...want ik heb van zijn ma gehoord dat dit wel vroeger het geval is geweest...ben ik nu teopen en krijg ik nu alle shit over me heen?zie je wel...je bent dom..het gaat zeker fout lopen ik hoop het niet:(

Jij moet voor jezelf gewoon bedenken of je dit acceptabel vind of niet

Dat hij zo af en toe coke gebruikt.

Vind je dat niet, dan vind ik ook eigenlijk dat je dat tegen hem moet zeggen.

En dan niet

Piet, ik wil dat je stopt punt!

maar meer in de trant van

Piet ik kom met mijn eigen geweten in de knoei

Ik kan er niet in meegaan dat je gebruikt

Het druist tegen alles in waar ik voor sta

Dan stel je jezelf echter wel voor een keuze

Hij stopt, jij blij

Hij stopt niet, dan zal jij de relatie moeten verbreken
-
quote:Zamirah schreef op 30 januari 2010 @ 18:27:

Gebruikers zijn losers.Waarom dan?quote:dangeensuus schreef op 30 januari 2010 @ 18:50:

Je weet dat coke ernstige schade toebrengt he....ookal gebruik je het sporadisch ( en sporadisch gebruik leidt in de meeste gevallen tot consequenter gebruik)Wat voor schade brengt coke toe? En hoe kan het dat sporadisch gebruik in de meeste gevallen tot consequent gebruik leidt? Kun je dat beargumenteren?
Zoals hier ook al gezegd zijn er maar heel weinig mensen die het op sporadisch gebruik kunnen houden.

Ik als ex coke gebruikster zou het nooit toestaan.

Weet uit ervaring wat het met je doet ook de effecten op langer termijn en daarnaast is het risico op verslaving zo groot.

Nee dat is het een avondje lol echt niet waard.
Vroegah alles gedaan wat God verboden heeft, maar ben daar gelukkig overheen gegroeid.

Weet als geen ander wat de gevaren zijn. En nee, ik ga dat niet beargumenteren.

Neem het maar gewoon van me aan.
quote:Lee24 schreef op 30 januari 2010 @ 19:08:

Zoals hier ook al gezegd zijn er maar heel weinig mensen die het op sporadisch gebruik kunnen houden.

Ik als ex coke gebruikster zou het nooit toestaan.

Weet uit ervaring wat het met je doet ook de effecten op langer termijn en daarnaast is het risico op verslaving zo groot.

Nee dat is het een avondje lol echt niet waard.wat bedoel je met effecten op langere termijn is dit ook bij sporadisch gebruik...
Ik gebruik ook soms (xtc) maar kan mezelf niet bestempelen als loser. Niet alle gebruikers zijn losers
Zijn moeder zegt dat zijn gebruik vroeger uit de hand liep? Wat zegt hij daar zelf over? En wat betekent precies "uit de hand lopen"?
quote:Zamirah schreef op 30 januari 2010 @ 19:12:

Vroegah alles gedaan wat God verboden heeft, maar ben daar gelukkig overheen gegroeid.

Weet als geen ander wat de gevaren zijn. En nee, ik ga dat niet beargumenteren.

Neem het maar gewoon van me aan. Nou ja,ben het gewoon met je eens,helemaal hetzelfde hier,en genoeg mensen kapot/dood zien gaan
Vijf jaar geleden heb ik voor het eerst coke gebruikt. Nu vijf jaar later doe ik het nog steeds soms. Ben even gaan tellen en kom uit op totaal 10 keer. Dat is dus gemiddeld 2 keer per jaar. Maar soms heb ik het een jaar helemaal niet gebruikt en dan ineens twee keer in twee maanden. Ik geloof dus zeker wel dat sporadisch gebruik kan. Heb in die 5 jaar nooit de behoefte gehad van ik moet nou coke, absoluut niet.

Dus er zijn genoeg mensen (ik zie het ook om mij heen) die het bij sporadisch gebruik kunnen laten. Verder sluit ik mij aan bij wat Summerdance zegt, het gaat meer om wat je zelf wil en wat jouw gevoel je zegt.
om wat voorbeelden te noemen van dingen die ik zelf ervaar en/of gezien heb bij vrienden van mij die ook coke gebruikte.

Slechter geheugen , slechter concentreren en een verstoorde stofwisseling.

Volgens de artsen vrij bekende gevolgen van coke gebruik.

En dan mijzelf even niet meegerekend maar mijn vrienden waren echt geen veel gebruikers hoogstens 1 a 2 keer per maand.

Nu ondertussen allemaal wat ouder en wijzer en gestopt maar helaas zijn er dingen zoals de gevolgen die ik noemde die je niet zomaar weer even recht zet.
oh en ik vergeet het punt nog dat je je neus slijmvliezen helemaal kapot kan makn met coke.

Denk dat het afhankelijk is van hoe vatbaar je bent maar mijn ex had om de haverklap bloedneuzen en een hele slechte reuk van maar 2 keer gebruiken.

Mijn ex was het type nieuwsgierig maar als hij dan eenmaal wist wat het was dan hoefde het voor hem ook niet weer.
He Butterfly,

is mijn eerste post op het forum, maar wilde erg graag reageren! Zit met hetzelfde, vriend blowt ong. 2x per week en heel af en toe harddrugs. Een keer in 3 maanden ofzo. In het verleden heeft hij veel vaker gebruikt. Vind het ook lastig en we praten er regelmatig over, alleen ik ben 'anti' opgevoed en zijn ouders zijn gebruikers. Kortom een wereld van opvoedingsverschil.

Ik verbied hem niets, we hebben wel afspraken. Hij zegt het voor- of achteraf, blowen af en toe kan best in mijn aanwezigheid, met HD wil ik hem niet zien of spreken, maar dat komt nauwelijks voor. Ik weet dat hij verantwoord gebruikt, hij kent zijn grenzen en dat is belangrijk. Ik vind het belangrijk als we kunnen communiceren en het niet ons dagelijks leven in de weg zit.

Ik ben niet voor, maar als hij het bewust gebruikt, dus nadenkt voor hij zoiets doet, weet wat de gevolgen zijn en er eerlijk over is kan ik er mee leven.

Ik hou van hem, hij van mij, wij zijn altijd goed voor elkaar en dat is belangrijk. Wij komen van 2 verschillende werelden en moeten elkaar respecteren met goede en slechte kanten anders werkt het niet. Ik accepteer een verslaving niet, daar zou ik niet mee kunnen leven. Het klinkt misschien allemaal dubbel maar het is gewoon vrij gecompliceerd! Butterfly, snap je twijfels, heb ik ook maar als het helemaal okee zit tussen jullie en hij idd zo weinig gebruikt dan moet je het misschien wat meer van je afzetten??!! Liefs
This is not kosher!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven