Mensen, ik ben om

24-01-2010 12:43 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
.

Hoor jij ook bij de cupjesjunks?

Totaal aantal stemmen: 68

Ik drink geen koffie (56%)
Ik bestel ze op internet (34%)
Ik ga urenlang in de rij staan bij de Bij (10%)
En ja.. ik ben ook echt om!

Citiz en Milk van Krubs gekocht vandaag. Mag hem van mezelf pas morgen uitpakken. Eerst morgenochtend nog mijn vieze pads voorzetten aan de visite

Ook koffie besteld. 100 euro ongeveer. Toch wel veel geld, maar ben wel erg benieuwd naar het welkomstpakket.

Dank jullie wel voor alle tips!

Ik ga vannacht dromen van lekkere koffie denk ik.
.
.
Grappig dat er meer mensen zijn die geen koffie lustten! Ik vind het ook heerlijk ruiken, en probeer ook wel eens een slokje, maar vind 't tot nu toe echt niet lekker. We hebben hier echter wel zo'n apparaat voor Nespressocupjes staan, omdat Capiman wel graag koffie drinkt. Misschien moet ik het toch maar weer eens proberen dan. Welke smaak raden jullie aan voor een niet-koffiedrinker?
quote:annelein79 schreef op 30 januari 2010 @ 18:34:

Valt me ook altijd zo tegen...ik verwacht teveel....weet ut....kom je bij een horeca zaak....vanmiddag een groot strandpaviljoen....ik hoopte op iets speciaals of zo......nee.....weer 't gebruikelijke lijstje....

espresso

verkeerd

cappuccino

met drank A,B,C,D, of E

*kijkt op achterkant drankkaart*

Nee, ook niks.....

Bied svp iets aparts wat ik thuis niet heb!!!

Daar kom ik dus niet meer bij die xxl strandtent.

Zo herkenbaar!! Wat een heerlijk en oprecht luxeprobleem toch, he?

Blijkbaar ben ik een uitzondering: als er veel vraag was naar speciale koffiesoorten/varianten dan hadden ze die toch wel aangeboden? Waarschijnlijk is 99% van de bezoekers heel tevreden met elke keer dezelfde bestelling, en maar keus uit de ongeveer vijf vaste koffie-mogelijkheden.

Of vinden dat soort mensen 't eng om iets nieuws te bestellen?

Misschien raken ze in de war van teveel keus.....of vindt 't bedienend personeel het irritant als mensen lang moeten nadenken eer ze een keuze hebben gemaakt uit al die mogelijkheden.

Aan de andere kant: beter een paar dingen op de kaart die ze echt goed kunnen en beheersen, dan erg veel keus maar een waardeloze uitvoering.

In theorie dan, want best veel horeca zaken kunnen ook die enkele dingen die ze aanbieden nog niet goed voor elkaar krijgen helaas......
Capibara, moeilijk, ik ben dus zo'n 'gek' die begonnen is met loeisterke espresso . Voor mijn gevoel smaakt dat nog het meest zoals het ruikt.

Edit, de ristretto is't sterkst.
.
gewoon 250 cups tegelijk bestellen,betaalt Nespresso de verzendkosten..

Tja, dat is wel heel erg veel geld in 1 keer.

Vind ik ook wel een beetje zonde om dat aan koffie te besteden.

Als ik nu miljonair was zou ik t meteen doen hahaha.
quote:tess97 schreef op 01 februari 2010 @ 09:51:

gewoon 250 cups tegelijk bestellen,betaalt Nespresso de verzendkosten..

Tja, dat is wel heel erg veel geld in 1 keer.

Vind ik ook wel een beetje zonde om dat aan koffie te besteden.

Als ik nu miljonair was zou ik t meteen doen hahaha.

Is ook een hoop geld maar wij doen het wel iedere keer.

(euro of 80 geloof ik)

Anders betaal je 5 euro verzendkosten,is ook zo zonde geld..

Maar op de een of andere manier zijn we zo weer door de koffie heen

(heb er sinds 8.00u ook al weer 3 op)
En ik ben zeker geen miljonair....verre van.
Ik ben helemaal gek op mijn nespresso!

Heb op het ogenblik zelfs 2 apparaten!

1 kleine die ik al weer 7 jaar heb, en een grote indistrieele waar nespresso pads in gaan.

Ik was jaren lang verslaafd aan cappuccino, mede omdat ik zelf ongelofelijk mooi schuim kan maken (met een hartje of boompje in het schuim) maar kan nu een goede espresso of ristretto waarderen.

Tip, een eierdopje of shot glaasje kan heel goed dienst doen als ristretto kopje.

Ik heb zelf 2 delftsblond eierdopjes aan mijn koffieservies toegevoegd voor mij en mijn vriend (die overigens geen koffie lust, maar alleen ristretto
Ik was al om voor de nespresso, die dronk ik bij mijn ouders, maar door een financiele meevaller heb ik besloten dat ik zelf ook zo'n apparaat wil aanschaffen. Alleen mijn budget is nog steeds beperkt!

Zelf ben ik niet zo'n googlewonder dus ik ben benieuwd waar jullie je apparaten vandaan hebben, en welke ik het best kan aanschaffen. Mijn budget is ongeveer 100 euro. Niet veel, maar hopelijk net genoeg voor een simpel modelletje?
Gewoon even naar de Mediamarkt gaan Cofeepot!

Daar staan ze op rij wel een stuk of 20 oplopend in prijs.

De goedkoopste is er al voor ongeveer Eur 70,00 a Eur 80,00 als ik me niet vergis.
Ah, mediamarkt, natuurlijk . Bij de Makro zijn ze geloof ik 100E. Jammer dat die actie van 50 euro terug net is afgelopen...

Heb er op internet ook al eentje gevonden voor 101E maar bezorgen in zo'n studentenhuis is altijd een beetje een sinecure, dus haal hem liever gewoon zelf.

Bedankt!
Op marktplaats staan er ook heel veel trouwens voor bedragen tussen de 30 en 75 euro

Er zijn blijkbaar een hoop mensen die m in een kerstpakket oid hebben gekregen en m nieuw in de doos aanbieden...
Over een half jaartje vervalt het patent op de cups en dan kan je ze gewoon bij AH kopen.

Zelf ben ik ook laat aan de koffie gegaan en ik vind de cosy erg lekker met veel melk natuurlijk.... De meesten zullen deze wel te slap vinden.

Lindy welke vind jij lekker?
.
Gaat het patent echt vervallen? Dat scheelt een stuk.

Ik heb mn machientje ook nog niet weggegooid hoor, die staat te wachten tot ik weer bulk van het geld hahhaha
Ben zelf ook een koffie liefhebber. Senseo is idd bocht, dan nog liever gewone filter koffie. Zelf vind ik koffie het lekkerst door het te zetten met een cafetière (of doordrukpot in het nederlands).Let wel op, hier moet grove maling in!
Senseo is ontzettend vies!

Ik ben ook al ruim een jaar om. Ik heb een Nespresso en een Dolce Gusto... Jumjum!
Senseo is net slootwater. Het smaakt altijd goor alsof het bedorven is. Zelf heb ik gewoon een oldschool koffiezetapparaat en elke bak is heerlijk. Kan je ook lekker van die grote mokken nemen. Vind het persoonlijk ook lekkerder dan die Nespressotoelie. Daar zit toch een beetje een raar smaakje aan vind ik...een beetje de geupte versie van de senseo..
quote:ieniemienie20 schreef op 03 februari 2010 @ 20:57:

Senseo is net slootwater. Het smaakt altijd goor alsof het bedorven is. Zelf heb ik gewoon een oldschool koffiezetapparaat en elke bak is heerlijk. Kan je ook lekker van die grote mokken nemen. Vind het persoonlijk ook lekkerder dan die Nespressotoelie. Daar zit toch een beetje een raar smaakje aan vind ik...een beetje de geupte versie van de senseo..

Scheer je weg met je gescheld!!
.
.
Haha Lin, toch eindelijk om?

Nespresso heb ik nog nooit gedronken, maar m'n zelfgemaakte espresso is ook niet te versmaden. Koffie rules.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven