Ik ben er klaar mee!

29-01-2010 12:48 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met de winter!

De eerste weken vond ik het heerlijk. Sneeuw, bergen sneeuw! De zon scheen en Nederland was wit. Prachtig!

Maar nu, het sneeuwt alweer en ik heb er genoeg van. Van die vieze drab, de gladheid, het op je bek gaan, de grauwe lucht, geen kwetterende vogeltjes, kale bomen, blubber...

Ik sluit me binnen op met liters thee en ben fanatiek aan het breien (breien! argh!) geslagen. Tot sporten, fatsoenlijk studeren of mezelf een schop onder mijn kont geven ben ik niet meer in staat.

Kortom; ik wil lente!

Omdat dat nog eventjes duurt, zullen we hier onze eigen lente beginnen?

Voor bij het wakker worden

quote:Nikki34 schreef op 29 januari 2010 @ 18:59:

Ik word meteen weer met beide benen op de grond gezet... moet morgenochtend om half 6 de deur uit richting werk en dit staat op Nu.nl:

Verse sneeuw..Zucht... Nee he... Ik ben nu echt wel klaar met die smerige rotsneeuw! Bah zeg!
quote:Nikki34 schreef op 29 januari 2010 @ 18:59:

Ik word meteen weer met beide benen op de grond gezet... moet morgenochtend om half 6 de deur uit richting werk en dit staat op Nu.nl:

Verse sneeuw..Dat krijg je ervan als je politiek correct wilt zijn
En ja hoor, weer een fikse laag sneeuw...schijt maar dan ook schijtziek word ik er van!

Waarom hebben we deze winter zoveel sneeuw?
Heerlijk die plaatjes van lentebloemen en lammetjes en malle koeien. Wordt je weer een beetje blij van.

Hier ligt nu voor het eerst sinds een week of 2 weer een laagje sneeuw. Hond vindt het helemaal geweldig, wil niet meer naar binnen. Die vindt sneeuw super! Ik wat minder....

Maar het ziet er wel weer mooi uit, de zon schijnt hier ook volop. Ik hoop wel dat het niet weer gaat sneeuwen, ik ga vandaag lekker Rotterdam in om te shoppen.

Sterkte voor alle mensen die wéér een dik pak sneeuw hebben. Zoals Zoyla schreef, als de kinderen het al zat zijn wordt het echt tijd voor mooier weer.
De honden zijn hier zo'n beetje de enigen die blij zijn....
Hier ook weer een dik pak sneeuw en geen spelende kinderen buiten, geen sneeuwpoppen, niks. Het heeft echt lang genoeg geduurd.

Dus kom maar op met het Lentegevoel hier. Meer lammetjes en ander klein grut graag

Of deze... Lentekriebels!

Mooi, Parijs.... de Seine....
O wat heerlijk, een klaagtopic over de sneeuw, mijn "twittervrienden" worden al een beetje moe van mijn geklaag...

Dan hier maar even

Ik baal er ook zoooooo erg van. De sneeuw was hier (noord holland) net 2 dagen weg, en nu weer een pak(je)

Wil vanavond naar AZ, maar ze voorspellen zometeen weer (heftige) sneeuwval vanuit het Noord Westen, twijfel of ik nu wel of niet heen zal gaan....

(AZ is echt mijn lust en mijn leven, baal er echt van als ik niet heen kan, hopelijk wordt het afgelast...)
Maffe lammetjes

Ik vind het wel weer leuk

*bukt voor tomaten en rotte eieren*
Waar is die goeie ouwe kwakkelwinter gebleven? Die winter van schaatsen vét in het vet, zonder jas buiten badmintonnen half februari. 'Zullen we die slee nou eindelijk eens naar de kringloop brengen'. Die winter van véél te vroeg uitschietende bomen en struiken. Bloeiende rozen in januari en krokusjes in december? Een nieuwjaarsduik die aanvoelt als een warm bubbelbad. Nee, toen ik nog jong was, wíst ik niet eens hoe sneeuw eruit zag en ik dacht dat ijs alleen in 'Thialf' bestond.
Ik heb vandaag al bijna drie kwartier in de zon gezeten.....buiten dus, een beschutte plek naast mijn huis......was windstil.....en na de sneeuwbuien van vanmorgen.

(Alleen met mijn armen en gezicht in de zon, maar goed, best okay voor eind januari
Sorry winterhaters, maar ik word hier zó blij van! Van mij mag er nog wel een meter sneeuw vallen!

I looooove de winter!
Zeg Jess, hou jij eens even op. Jij hebt nu wel genoeg kunnen genieten lijkt me, gun nou anderen eens wat

Ik was al klaar met de sneeuw voor de eerste vlok viel. Kun je nagaan hoe klaar ik er nu mee ben. IK WIL ZON EN WARMTE!
quote:thee schreef op 31 januari 2010 @ 00:52:

Ik was al klaar met de sneeuw voor de eerste vlok viel. Kun je nagaan hoe klaar ik er nu mee ben. IK WIL ZON EN WARMTE!IK OOK! En er ligt hier weer een enorm pak. Gadver.
Ik mag niet klagen, de sneeuw is hier amper geweest. In december wel. Gisteren heeft het even gesneeuwd en gisteravond ging het regenen zodat nu alles al weer weg is.

Dus sommigen hier zitten echt al meer dan een maand in de sneeuw? Wat erg... ik heb medelijden met jullie....

Om op te vrolijken!

Wat een heerlijk plaatje!

Ja, hier op 1 dag na al 6 weken sneeuw.
Wat erg. 6 weken sneeuw.... ik moet er niet aan denken...
Het is vreselijk. Ik had na die ene groene dag mijn sneeuwlaarzen weggezet, kon ze zo weer terugpakken.
En mijn superdeluxemetbontgevoerde snowboots staan te verstoffen in de gang... Het is oneerlijk verdeeld in Nederland!

Mijn hond vind de sneeuw daarentegen helemaal geweldig. Mag ze een paar dagen komen logeren?
Nee, want wij hebben 4 katten, dat wordt oorlog
Ik ben zooo opgelucht! Ik baalde echt na de weerwaarschuwing van gisteravond wegens sneeuwbuien. Maar hier is de sneuw niet geweest

Ratteke, ik zit inderdaad al een dikke maand zes weken in de sneeuw, zielig he! Het is hier geen dag helemaal groen geweest.

Binnen staat een mooie bos roze tulpen, prachtig! (ze gaan vanmiddag wel weg, want ik heb ze gisteren gekocht als cadeautje voor iemand, en die dingen moeten toch water in de tussentijd).
quote:yasmijn schreef op 31 januari 2010 @ 10:38:

Nee, want wij hebben 4 katten, dat wordt oorlog

He, wat jammer nou voor haar. Dat had ze helemaal geweldig gevonden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven