weggestuurd door scharrel
zondag 31 januari 2010 om 06:14
Stapavond en mijn scharrel en ik waren allebei in de stad.
Na heen en weer gesms, ben ik naar zijn huis gegaan (praktisch in de stad) en daar aangekomen trof ik hem helemaal dronken aan en hij zag nog net niet groen.
Hij zei mij dat ik beter naar huis kon gaan (nadat ik net 1 minuut zat) omdat ik aan hem niet veel zou hebben.
Daar was niks aan gelogen, want hij was echt super dronken.
Hij gaf aan dat ik wel bij hem mocht slapen maar liet duidelijk doorschemeren dat hij liever alleen sliep.
Ik had ook wel door dat het niks zou worden, dus ben weggegaan.
Als laatste zei hij tegen mij dat de meesten het zinkend schip zouden verlaten.
Ik snap het heel goed dat je zo ziek bent van de drank dat je niks om je heen wilt hebben, maar ik voelde me toch behoorlijk lullig en mijn trots was aardig gekrenkt omdat ik het gevoel had dat ik stom achter hem aan liep.
Gisternavond hele leuke avond en nacht gehad en nu zo weggestuurd worden. Stel ik me nu aan? Moet ik er nog iets over zeggen tegen hem? Ik weet het ff niet meer..
Na heen en weer gesms, ben ik naar zijn huis gegaan (praktisch in de stad) en daar aangekomen trof ik hem helemaal dronken aan en hij zag nog net niet groen.
Hij zei mij dat ik beter naar huis kon gaan (nadat ik net 1 minuut zat) omdat ik aan hem niet veel zou hebben.
Hij gaf aan dat ik wel bij hem mocht slapen maar liet duidelijk doorschemeren dat hij liever alleen sliep.
Ik snap het heel goed dat je zo ziek bent van de drank dat je niks om je heen wilt hebben, maar ik voelde me toch behoorlijk lullig en mijn trots was aardig gekrenkt omdat ik het gevoel had dat ik stom achter hem aan liep.
Gisternavond hele leuke avond en nacht gehad en nu zo weggestuurd worden. Stel ik me nu aan? Moet ik er nog iets over zeggen tegen hem? Ik weet het ff niet meer..
zondag 31 januari 2010 om 06:19
Stapavond en mijn scharrel en ik waren allebei in de stad.
zondag 31 januari 2010 om 06:28
zondag 31 januari 2010 om 06:59
Ja, ik vind dat je je een beetje aanstelt. Was je dan liever bij hem gebleven? Zou je het als vleiend ervaren als hij stomdronken zou zeuren 'blijf alsjeblieft'?
Anderen zullen het niet met me eens zijn, maar ik vind het zo'n onzin dat 'dronken mensen de waarheid' zouden spreken. Het is gewoon dronkemanstaal - daar hecht ik absoluut geen waarde aan.
Toen ik 's zo ziek was van de drank (heel verkeerd gevallen en niet gegeten, ben geen binge drinker), zat ik op de grond bij de pot, met mijn armen om de pot geklemt en te kermen dat ik dood zou gaan. Zoiets neem je toch ook niet serieus?
Anderen zullen het niet met me eens zijn, maar ik vind het zo'n onzin dat 'dronken mensen de waarheid' zouden spreken. Het is gewoon dronkemanstaal - daar hecht ik absoluut geen waarde aan.
Toen ik 's zo ziek was van de drank (heel verkeerd gevallen en niet gegeten, ben geen binge drinker), zat ik op de grond bij de pot, met mijn armen om de pot geklemt en te kermen dat ik dood zou gaan. Zoiets neem je toch ook niet serieus?
zondag 31 januari 2010 om 07:50
Hij was starnakel bezopen.
Hij is je schárrel, niet je verkering.
Er zou niet gerolbezemd worden, dat kon hij niet meer.
Hij wilde zijn roes uitslapen.
Alleen.
Hoezo is jouw ego dan gekrenkt?
Voor mij zou zo'n bezopen kerel een afknapper zijn en ik had er niet over gepiekerd om bij hem te blijven slapen, in die dranklucht zeker? Nou dank je wel, fijn mijn eigen bed in.
Het zou voor mij zelfs een dealbreaker zijn scharrelgewijs, zó dronken.
Bah, vies en onaantrekkelijk vind ik dat.
Je bent langsgegaan en hij was niet in staat scharrelig te zijn met je. Jammer, volgende keer beter. Lach er om hooguit.
Hij is je schárrel, niet je verkering.
Er zou niet gerolbezemd worden, dat kon hij niet meer.
Hij wilde zijn roes uitslapen.
Alleen.
Hoezo is jouw ego dan gekrenkt?
Voor mij zou zo'n bezopen kerel een afknapper zijn en ik had er niet over gepiekerd om bij hem te blijven slapen, in die dranklucht zeker? Nou dank je wel, fijn mijn eigen bed in.
Het zou voor mij zelfs een dealbreaker zijn scharrelgewijs, zó dronken.
Bah, vies en onaantrekkelijk vind ik dat.
Je bent langsgegaan en hij was niet in staat scharrelig te zijn met je. Jammer, volgende keer beter. Lach er om hooguit.
zondag 31 januari 2010 om 09:48
Gatver, een scharrel die zo starnakelbezopen was, die was heel vlot mijn ex-scharrel. Bijzonder onaantrekkelijk, zo'n kerel die zijn grens niet kent. Ik was uit mezelf al heel vlot daar weggegaan, hij had het me niet hoeven vragen.
Ondergekotst worden door een laveloze is geen hemelse ervaring kan ik je vertellen.
Ondergekotst worden door een laveloze is geen hemelse ervaring kan ik je vertellen.
zondag 31 januari 2010 om 10:05
zondag 31 januari 2010 om 10:12
Ik denk - orakel spreekt - dat er meer achter zit dan deze gebeurtenis. Mij is het ook wel eens overkomen. Het gevoel dat ik toen had was inderdaad dat van een gekrenkt ego, een soort innerlijke onrust en iets waar ik mijn vinger niet op kon leggen. Bij nadenken bleek het te gaan om een rotgevoel omdat het het zo-veelste-rotgevoel was. Namelijk: ik liep harder achter hem aan dan hij achter mij, terwijl hij me toch het idee gaf dat hij het leuk vond. Dat figuurlijke trekken aan hem maakte dat ik me uiteindelijk maar weinig trots voelde over mijn vermeende en gewenste onafhankelijkheid naar hem toe. Ik wilde ergens gewoon begeerd worden, dat er om me gesmeekt zou worden, en loste dat op met scharrelen. Niet de beste manier, want als je een " prioriteit wil zijn, ben dan ook geen optie" ( bedankt forummer voor deze wijsheid)... Misschien een overweging in het denken waard om je gevoel te achterhalen.
Of je overdrijft? Dat is aan jou. Als jij je rot voelt erover, dan voel je je rot en dan hoeven wij niet te zeggen of wij dat op basis van onze eigen emoties ook zouden voelen.
Of je overdrijft? Dat is aan jou. Als jij je rot voelt erover, dan voel je je rot en dan hoeven wij niet te zeggen of wij dat op basis van onze eigen emoties ook zouden voelen.
zondag 31 januari 2010 om 10:52
Ik heb ook eens zo'n scharrel gehad. Begon het net gezellig te worden, dronk hij weer een paar biertjes teveel en zat-ie straallam te brabbelen in de tuin. Hij vond mij ook alleen leuk als hij een beetje dronken was, dus het was snel klaar.
Achteraf was ik blij dat ik van die figuur af was, ik heb nog veel te lang geduld met hem gehad, maar ja, zoals Sha_la ook al zegt: je wilt begeerd worden en daarvoor neem je soms genoegen met veel te weinig.
Moraal van het verhaal: wees blij dat je bent weggegaan en wacht tot hij jou weer belt als hij nuchter is. Doet hij dat niet, weet je ook genoeg...
Achteraf was ik blij dat ik van die figuur af was, ik heb nog veel te lang geduld met hem gehad, maar ja, zoals Sha_la ook al zegt: je wilt begeerd worden en daarvoor neem je soms genoegen met veel te weinig.
Moraal van het verhaal: wees blij dat je bent weggegaan en wacht tot hij jou weer belt als hij nuchter is. Doet hij dat niet, weet je ook genoeg...
zondag 31 januari 2010 om 12:16
quote:mamzelle schreef op 31 januari 2010 @ 11:07:
Als hij je niet had weggestuurd was je waarschijnlijk zelf weggegaan wegens niets meer te beleven daar.
Geloof me, deze versie is veeel aantrekkelijker dan 'ik heb je nodig, &^^()%('Zeg dat wel. Ik kan totaal geen compassie opbrengen voor iemand die zichzelf dit aandoet. Ga maar lekker zelf kots ruimen en tegen jezelf jammeren. Zeer onaantrekkelijk, zulk gedrag.
Als hij je niet had weggestuurd was je waarschijnlijk zelf weggegaan wegens niets meer te beleven daar.
Geloof me, deze versie is veeel aantrekkelijker dan 'ik heb je nodig, &^^()%('Zeg dat wel. Ik kan totaal geen compassie opbrengen voor iemand die zichzelf dit aandoet. Ga maar lekker zelf kots ruimen en tegen jezelf jammeren. Zeer onaantrekkelijk, zulk gedrag.
zondag 31 januari 2010 om 13:37