Bar de liefde
zondag 31 januari 2010 om 11:03
Ja, ik probeer weer op te krabbelen. Lukt wel maar met 'momenten'.
Die stomme kleine dingen die je mist, of even mama bellen. Nooit meer.
Bij de kleinste dingen denk je aan haar wat ik hiervoor nooit deed.
Voorbeeld: mijn maggi is op. Ik heb altijd kleine flesjes.
Mijn moeder kocht altijd een grote fles en goot dat over in een klein flesje want voordeliger.
Ik heb dan in de AH een klein flesje in de hand, gooi dat in de kar en denk aan haar. Had ik voor het overlijden nooit gedaan.
De meest kleine dingen, met de was doen, met wat dan ook. Dan vliegt door mijn hoofd hoe zij dat altijd deed.
Elke keer als ik de droger aanzet. Ik hoor haar dan zeggen: waarom hang je het niet op? Waarom stop je alles in de droger? Dan is het veel moeilijker strijken.
En zo gaat dat de hele dag door.
Zal uiteindelijk minder worden, neem ik aan.
Tang, volgens mij is die man jou niet waard en is het slapjanus.
Die stomme kleine dingen die je mist, of even mama bellen. Nooit meer.
Bij de kleinste dingen denk je aan haar wat ik hiervoor nooit deed.
Voorbeeld: mijn maggi is op. Ik heb altijd kleine flesjes.
Mijn moeder kocht altijd een grote fles en goot dat over in een klein flesje want voordeliger.
Ik heb dan in de AH een klein flesje in de hand, gooi dat in de kar en denk aan haar. Had ik voor het overlijden nooit gedaan.
De meest kleine dingen, met de was doen, met wat dan ook. Dan vliegt door mijn hoofd hoe zij dat altijd deed.
Elke keer als ik de droger aanzet. Ik hoor haar dan zeggen: waarom hang je het niet op? Waarom stop je alles in de droger? Dan is het veel moeilijker strijken.
zondag 31 januari 2010 om 11:10
Meiden toch. Allemaal een knuffel voor pijn, angst en verdriet.
Ik ga daar even iets tegenover zetten> ik was gisteren jarig en heb een topgezellig feestje gehad. Een paar vrienden belden af vanwege het weer. Maar voor de rest hadden we een volle bak. Mijn broer bleef als laatste en glibberde rond 3 uur richting zijn fiets.
En nu ben ik een beetje misselijk...
Ik ga daar even iets tegenover zetten> ik was gisteren jarig en heb een topgezellig feestje gehad. Een paar vrienden belden af vanwege het weer. Maar voor de rest hadden we een volle bak. Mijn broer bleef als laatste en glibberde rond 3 uur richting zijn fiets.
En nu ben ik een beetje misselijk...
zondag 31 januari 2010 om 11:14
quote:yasmijn schreef op 31 januari 2010 @ 11:03:
waarom hang je het niet op? Waarom stop je alles in de droger? Dan is het veel moeilijker strijken.
Misschien dat je over een hele tijd ook nog dit soort gedachten hebt, en erom moet glimlachen. Sorry, ik zeg het wat krom, maar misschien snap je hoe ik het bedoel.
Eens met je opmerking over extangaman.
En nu ben ik echt officieel misselijk.
waarom hang je het niet op? Waarom stop je alles in de droger? Dan is het veel moeilijker strijken.
Misschien dat je over een hele tijd ook nog dit soort gedachten hebt, en erom moet glimlachen. Sorry, ik zeg het wat krom, maar misschien snap je hoe ik het bedoel.
Eens met je opmerking over extangaman.
En nu ben ik echt officieel misselijk.
zondag 31 januari 2010 om 17:30
Ik zou het ook vaker willen eten. Moet even ruimte maken in mijn vriezer, dan kan ik weer wat maken. Ik wil namelijk dan altijd alle smaken die ik kan maken hebben. En ik had La Vie ook beloofd dat ik binnenkort even wat zou maken en foto's van maken. We willen samen sushi workshops geven voor Viva Forummers, maar moeten nog veel voorbereiden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 31 januari 2010 om 18:04
Dank meiden. De champoepel sla ik even een dagje over. Ik ben ook de jongste niet meer he, en mijn lichaam moet even herstellen. Vanmiddag een lekkere siesta gehouden en dat hielp ook aardig.
Die dimsum ziet er heerlijk uit.
voor mijn feestje had ik (onder andere) 1,5 kilo gare kippepootjes bij de slager gehaald. Vergeten te serveren. Jammer, want zo rond 2 a 3 uur is het altijd leuk om met de laatste gasten elemaal los te gaan op zo n schaal pootjes.
Die eten we dus nu maar als avondeten. PP bedacht dat we de kinderen dan wel in plastik pakken moeten hijsen, want het zijn van die gemarineerde knoeipootjes.
Die dimsum ziet er heerlijk uit.
voor mijn feestje had ik (onder andere) 1,5 kilo gare kippepootjes bij de slager gehaald. Vergeten te serveren. Jammer, want zo rond 2 a 3 uur is het altijd leuk om met de laatste gasten elemaal los te gaan op zo n schaal pootjes.
Die eten we dus nu maar als avondeten. PP bedacht dat we de kinderen dan wel in plastik pakken moeten hijsen, want het zijn van die gemarineerde knoeipootjes.
zondag 31 januari 2010 om 18:43
Ja nu snap ik je misselijkheid. Als die pootjes al een "kleinigheid van 1,5 kilo" is wat je vergeten bent, dan zal het wel een heerlijk feest geweest zijn met lekkers.
Drop een paar kippenpootjes bij het afscheidsfeest van One vanavond om half 9.
Drop een paar kippenpootjes bij het afscheidsfeest van One vanavond om half 9.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 1 februari 2010 om 10:54
maandag 1 februari 2010 om 12:28
donderdag 4 februari 2010 om 13:17
Hierbij ffe een kattenbelletje:
MV, wat zijn die Poezel en haar Tomcat toch een mazzelaars. Die hebben vast thuis nog zitten smullen van die kaasjes!
Nijn, nogal mosterd maar desalniettemin alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Yas, begrijp ik nu goed dat je binnenkort de bruid bent? Ook van harte gefeliciteerd, ook voor je Generaal! Ein prosit op het gelukkige
Poezel, hopelijk is Kitty snel weer opgeknapt
Leo, hopelijk is iedereen idd weer opgeknapt. Zo niet, dan alsnog van harte beterschap
Tang, ex-Tang klinkt idd als een slappe zak hooi. Zo'n leuk mens als jij heeft daar beslist geen tijd voor. Wat denkt ie wel.
MV, wat zijn die Poezel en haar Tomcat toch een mazzelaars. Die hebben vast thuis nog zitten smullen van die kaasjes!
Nijn, nogal mosterd maar desalniettemin alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Yas, begrijp ik nu goed dat je binnenkort de bruid bent? Ook van harte gefeliciteerd, ook voor je Generaal! Ein prosit op het gelukkige
Poezel, hopelijk is Kitty snel weer opgeknapt
Leo, hopelijk is iedereen idd weer opgeknapt. Zo niet, dan alsnog van harte beterschap
Tang, ex-Tang klinkt idd als een slappe zak hooi. Zo'n leuk mens als jij heeft daar beslist geen tijd voor. Wat denkt ie wel.