Gezondheid alle pijlers

Onfris van onderen na werkdag

18-01-2010 00:57 95 berichten
Dames,

Ik hoop dat jullie het een en ander voor mij kunnen verduidelijken.

Aan het eind of halverwege een werkdag voel ik mij van onderen niet zo fris. Soms heb ik zelfs het gevoel dat ik het kan ruiken als ik mijn benen van elkaar heb.

Ik heb geen vaginale infectie, schimmel of Soa want dat heb ik allemaal laten testen. Ook heb ik voor de zekerheid een baarmoederhalsonderzoek laten uitvoeren en ook dat was prima.

Omdat ik in tijden dat ik wél een vriend heb best vaak een vaginale douche neem heb ik dat de afgelopen 1 1/5 maand geschrapt.

Toch blijf ik het gevoel houden dat ik minder fris ruik dan normaal. Een spontane sexbeurt als ik bv uit het werk zou komen, zit er wat mij betreft niet in. Pas na een grondige douchebeurt zou ik mij op mijn gemak voelen.

Is dit normaal, of moet ik om een verwijzing naar gynacoloog vragen van de huisarts voor verder onderzoek?
quote:Vicky schreef op 18 januari 2010 @ 16:28:

[...]

Neeeeeeh die hang je niet in je knickers! Maar wel in je pot, en die kunnen wel ´dampen´. De meesten zullen daar

geen last van hebben, maar als je heel gevoelig bent wel.Serieus? Maar heeft de eerste de beste aardstraal je dan al niet van de pleepot doen flikkeren?
Waarom? Omdat je niet op de pot mag? Een aardstraal flikkert je toch ook niet van de bank.

Al die zeepdingen voor in je doos echt links laten liggen, is nergens voor nodig.
quote:misschicken schreef op 18 januari 2010 @ 13:52:

[...]

Dan zou ik er niet eens aan beginnen....onfris ruiken is al een anticonceptiemiddel op zichIk lig echt in een deuk om je droge opmerkingen
quote:Bergje65 schreef op 18 januari 2010 @ 13:48:

[...]

MMmmm flauw!

Het is steeds meer bekend dat aan het eind van de Mirena-tijd (na 5 jaar is het hormoon uitgewerkt en moet ie vernieuwd) je onfris kunt gaan ruiken. Ik ben nu aan het eind van mn tweede "termijn" en merk het weer, net als 5 jaar geleden.Geen Mirena spiraal en als ik dat zo hoor, moet ik daar ook niet aan beginnen. Met mijn reukvermogen moet ik na 5 jaar een gasmasker dragen
quote:Quinty schreef op 18 januari 2010 @ 13:54:

Heb je er geen last van na een niet-werkdag?

(Je schrijft zo expliciet werkdag....)Dat schrijf ik zo expliciet, omdat ik als ik vrij ben totdat ik het huis uitga (meestal pas in de middag) een normale katoenen onderbroek draag en dus niet van half 8 in de ochtend tot half 6 in de middag een string.
Inderdaad, vrouwen kunnen écht wel meuren tussen hun benen.

Nou heb ik ook een erg goed reukvermogen, is soms wel jammer, vooral op mijn werk. (gynaecologieafdeling)

Maar het is ook wel handig, want ik ruik wel of het gewoon ongewassen poes is of een infectie. Maar laatst zat ik in de trein en een vrouw stond iets te dicht bij me, zeg maar oog-kruishoogte. Mens wat een meur. (Beroepsdeformatie?)

Enfin, ik vind mijn doos aan t eind vd dag ook geen roosje meer. Is vaak toch ook hormonaal denk ik dan en ga lekker douchen..
quote:muzze schreef op 18 januari 2010 @ 20:36:

Enfin, ik vind mijn doos aan t eind vd dag ook geen roosje meer. Is vaak toch ook hormonaal denk ik dan en ga lekker douchen..Ben zo blij dat ik niet de enige ben of een afwijking heb. Wou al bijna een verwijzing van mijn huisarts vragen voor een bezoekje aan de gynacoloog
Alle reacties Link kopieren
gewoon een ouderwetsche katoenen heupslip. en gebruik geen scheerschuim bij het scheren of andere zeep of frisse doekjes, gewoon betten met koud water.

En geen vis, kool, knoflook of asperges eten
=
hahahaha meds lol
quote:meds schreef op 19 januari 2010 @ 02:30:

een goede manier om jezelf te ruiken is naakt wijdbeens hurken zodat je dicht met je neus bij je scheur zit en dan met je handen lucht naar je toewapperen.Nou ik lach me anders een scheur met dit te visualiseren

een goede manier om jezelf te ruiken is naakt wijdbeens hurken zodat je dicht met je neus bij je scheur zit en dan met je handen lucht naar je toewapperen.Oh my god, moet dat ?!

een goede manier om jezelf te ruiken is naakt wijdbeens hurken zodat je dicht met je neus bij je scheur zit en dan met je handen lucht naar je toewapperen.

Wát een opmerking ook weer...

*vraagt zich af hoeveel forumsters na het lezen van dit bericht op hun hurken zijn gaan zitten *
quote:Vicky schreef op 18 januari 2010 @ 16:28:

[...]

Neeeeeeh die hang je niet in je knickers! Maar wel in je pot, en die kunnen wel ´dampen´. De meesten zullen daar geen last van hebben, maar als je heel gevoelig bent wel.Vicky...jouw avatar is wel héél toepasselijk bij dit onderwerp

een goede manier om jezelf te ruiken is naakt wijdbeens hurken zodat je dicht met je neus bij je scheur zit en dan met je handen lucht naar je toewapperen. Zie het al helemaal voor me!
Weet je wat ik denk, in je string zit maar een klein stukje stof en je verliest in de loop van de dag toch wat vaginale afscheiding en er blijft altijd wel wat urine achter op je onderbroek. Het komt dan ook naast je string in je broek terecht en bij een normale slip heb je dat niet. Dat kun je dan ruiken als je een goede neus hebt en toevallig een dunne broek of rok draagt. Niks aan de hand tenzij het echt naar vis ruikt en je hele rare afscheiding hebt. Zou zeggen, draag eens een katoenen heupboxer (zie je ook geen randjes in je kleding) en anders af en toe een inlegkruisje of zo'n intiemdoekje dat je d'r even langshaalt ;)!
nu weet ik waarom hier alleen vrouwen reageren.. Ik log uit. Máár, zoet is goed. Als het iets anders is. Geen zeep gebruiken. Het verstoort het natuurlijk evenwicht.
geniet
wat een hilarische google-ads zitten hier bij dit topic zeg
Hi TO

Wat mij opvalt is dat ik sterker ruik na mijn menstruatie. En hoe meer tampons ik gebruik hoe erger, ongeacht hoe goed ik me was............
quote:jackie23 schreef op 19 januari 2010 @ 11:31:

[...]

Vicky...jouw avatar is wel héél toepasselijk bij dit onderwerp Ohw, je bedoelt dat vingertje onder het neusje van Vicky (of het is eigenlijk Wicky, maar ik dacht vroeger altijd Vicky)! Ha ha. Ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven