Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Dikke knuffel Des.

Ik heb net saai m´n carnavalspakje gemaakt...Heel saai maar ik ben er blij mee.
Dez, lekker rustig aan doen. Lekker rusten ipv dingen doen. .

Lief heeft gekeken en snapt het ook niet. Leuke saaie farm, jammer dat ik er niet op kan....

Snjokorn, heb je het gebreid?
quote:steph schreef op 31 januari 2010 @ 16:08:

Dez, lekker rustig aan doen. Lekker rusten ipv dingen doen. .

Lief heeft gekeken en snapt het ook niet. Leuke saaie farm, jammer dat ik er niet op kan....

Snjokorn, heb je het gebreid?Nee, ben achter de naaimachine gaan zitten...
Ow, gelukkig anders kriebelt het zo en dat is niet saai genoeg.
quote:steph schreef op 31 januari 2010 @ 18:09:

Ow, gelukkig anders kriebelt het zo en dat is niet saai genoeg.Maar volgens mij is die deken (die ik nu tot poncho gepromoveerd heb) met wol geweven.... Ach, saai ben ik er toch in.
Desteny: rustig aan doen he! Klinkt als een echte hersenschudding en die gaat niet zo maar weg. Sterkte!

Hier weer handbal op tv en noorse sterren die voor elkaar koken en daar 4 afleveringen van achter elkaar. Oersaai!

Ben ook klaar met het bemesten van al mn buren, dus het wordt zo wellicht een saai boek voor mij.
WTF?
Abusu: ek is gelukkig afgelopen. Is er geen kinder tv?? Is namelijk saai om de taal te leren(zei de expert).
Het nabespreken van het EK is nog in volle gang. Maar idd kindertv! Was ik even vergeten. Gisteren de Kleine Zeemeermin al in deels in het Noors gezien en nu is er een film bezig op de noorse Disney Channel die ik niet ken, maar wel in het noors. Laat die dan maar saai aan staan.
WTF?
quote:abusu schreef op 31 januari 2010 @ 19:56:

Het nabespreken van het EK is nog in volle gang. Maar idd kindertv! Was ik even vergeten. Gisteren de Kleine Zeemeermin al in deels in het Noors gezien en nu is er een film bezig op de noorse Disney Channel die ik niet ken, maar wel in het noors. Laat die dan maar saai aan staan.

Bij ons wordt vanavond de wedstrijd van vanmiddag herhaald ????

echt functioneel, ik verwacht niet dat de eindstand anders wordt....

Eigenlijk is tiener tv saaier, die wordt (hier) niet nagesynchroniseerd maar ondertiteld, is makkelijk engels, dus goed, saai te volgen...

(14 jaar geleden keek ik naar Allo-Allo om de taal te leren)
Wat een saaie tv daar zeg. Pff, gelukkig is het buiten daar ook saai.
Volgens mij wonen jullie in prachtige saaie landen (IJsjesland en Norge) Maar wat een saaie saaie tv is daar zeg.
Slaap saai lieve danselfjes.
quote:Dushi74 schreef op 31 januari 2010 @ 22:08:

Volgens mij wonen jullie in prachtige saaie landen (IJsjesland en Norge) Maar wat een saaie saaie tv is daar zeg.Ik geef je hierin helemaal saai gelijk.
Desteny: hoe gaat het met je??
Ik denk dat ze hoofdpijn heeft gok ik.
Die maffe saaie eekhoorn van mij is gewoon wakker, ieder normale eekhoorn slaapt nog maar nee Storm niet. Saaai, kan ik iedere morgen naar buiten om een flesje ijs te vervangen door een flesje water. En saai voeren uiteraard.
Hoop dat het met Dez goed gaat. Al denk ik idd dat ze vreselijke hoofdpijn heeft. Want ze zal een flinke smak gemaakt hebben.

Saai eekhoorntje Steph. Maar ja, bevroren water drinken terwijl het koud is, is geen pretje.

Snjookje sterkte vandaag
hier ben ik,lag gisteravond vroeg in mn mandje. gaat wel aardig met me,vanmorgen naar ha geweest.idd een hersenschudding,rust en warm houden (mn hele lijf doet alles pijn) en andere pijnstillers met maagbeschermer gekregen. en ik was nog wel zo veel van plan om te doen.baaahhh ik baal hiervan!!!
Och meis toch! Heeeeeeeeeeeeeel veel beterschap
Lieve Dez toch en naar de ha luisteren.
Des: speciaal voor jou gaat de ziekenboeg weer open... Eerst eens even kijken wat we nog nodig hebben.

Beterschap

Ik heb ook nog leuke met boxertjes maar dat is misschien met dit weer wat koud.

Ik heb al vast wat pyjama's voor je Dez
nou ik heb volgens mij veeeeeeel meer baat bij een goede (lees lekkere) mnl masseur van een jaar of 30 en wat sjokola natuurlijk,das overal goed voor !!!
Dames (gok ik saai),

Vanmiddag weest te shoppen score: Lief heeft schoenen, samen hebben we pan (de andere was aangebrand alles geprobeerd lukte niet) schuursponjes en swifferdoekjes gekocht en voor moi nog een legging, rokje en vest gekocht. Rokje komt woensdag helaas saai pas. Maatje kleiner en groter paste net niet.
Des: hij is even bezig zoals je ziet...

Een lekker bedje:

En wat leesvoer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven