Saai!
zondag 31 januari 2010 om 16:16
quote:steph schreef op 31 januari 2010 @ 16:08:
Dez, lekker rustig aan doen. Lekker rusten ipv dingen doen. .
Lief heeft gekeken en snapt het ook niet. Leuke saaie farm, jammer dat ik er niet op kan....
Snjokorn, heb je het gebreid?Nee, ben achter de naaimachine gaan zitten...
Dez, lekker rustig aan doen. Lekker rusten ipv dingen doen. .
Lief heeft gekeken en snapt het ook niet. Leuke saaie farm, jammer dat ik er niet op kan....
Snjokorn, heb je het gebreid?Nee, ben achter de naaimachine gaan zitten...
Snjókorn falla, á allt og alla
zondag 31 januari 2010 om 19:04
zondag 31 januari 2010 om 19:19
Desteny: rustig aan doen he! Klinkt als een echte hersenschudding en die gaat niet zo maar weg. Sterkte!
Hier weer handbal op tv en noorse sterren die voor elkaar koken en daar 4 afleveringen van achter elkaar. Oersaai!
Ben ook klaar met het bemesten van al mn buren, dus het wordt zo wellicht een saai boek voor mij.
Hier weer handbal op tv en noorse sterren die voor elkaar koken en daar 4 afleveringen van achter elkaar. Oersaai!
Ben ook klaar met het bemesten van al mn buren, dus het wordt zo wellicht een saai boek voor mij.
WTF?
zondag 31 januari 2010 om 19:56
zondag 31 januari 2010 om 20:00
quote:abusu schreef op 31 januari 2010 @ 19:56:
Het nabespreken van het EK is nog in volle gang. Maar idd kindertv! Was ik even vergeten. Gisteren de Kleine Zeemeermin al in deels in het Noors gezien en nu is er een film bezig op de noorse Disney Channel die ik niet ken, maar wel in het noors. Laat die dan maar saai aan staan.
Bij ons wordt vanavond de wedstrijd van vanmiddag herhaald ????
echt functioneel, ik verwacht niet dat de eindstand anders wordt....
Eigenlijk is tiener tv saaier, die wordt (hier) niet nagesynchroniseerd maar ondertiteld, is makkelijk engels, dus goed, saai te volgen...
(14 jaar geleden keek ik naar Allo-Allo om de taal te leren)
Het nabespreken van het EK is nog in volle gang. Maar idd kindertv! Was ik even vergeten. Gisteren de Kleine Zeemeermin al in deels in het Noors gezien en nu is er een film bezig op de noorse Disney Channel die ik niet ken, maar wel in het noors. Laat die dan maar saai aan staan.
Bij ons wordt vanavond de wedstrijd van vanmiddag herhaald ????
echt functioneel, ik verwacht niet dat de eindstand anders wordt....
Eigenlijk is tiener tv saaier, die wordt (hier) niet nagesynchroniseerd maar ondertiteld, is makkelijk engels, dus goed, saai te volgen...
(14 jaar geleden keek ik naar Allo-Allo om de taal te leren)
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 1 februari 2010 om 10:46
maandag 1 februari 2010 om 11:14
maandag 1 februari 2010 om 19:18
Dames (gok ik saai),
Vanmiddag weest te shoppen score: Lief heeft schoenen, samen hebben we pan (de andere was aangebrand alles geprobeerd lukte niet) schuursponjes en swifferdoekjes gekocht en voor moi nog een legging, rokje en vest gekocht. Rokje komt woensdag helaas saai pas. Maatje kleiner en groter paste net niet.
Vanmiddag weest te shoppen score: Lief heeft schoenen, samen hebben we pan (de andere was aangebrand alles geprobeerd lukte niet) schuursponjes en swifferdoekjes gekocht en voor moi nog een legging, rokje en vest gekocht. Rokje komt woensdag helaas saai pas. Maatje kleiner en groter paste net niet.