Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
Wanneer ga je passen Sterretjee?

De houten ringen zijn ook niet echt mijn smaak, ik zie liever iets klassiekers, maar er zitten zeker mooie tussen.

Met mijn schoonfamilie ben ik juist heel blij Heupje, ik had me weinig beters kunnen wensen. Natuurlijk hebben ze hun makken, maar ik ben volwaardig lid van de familie en mijn schoonouders behandelen mij weinig anders dan hun eigen dochter.

Vervelend als je niet met je schoonfamilie overweg kunt, heb jij dat? Lijkt me echt rot, heb er weinig ervaring mee, de ouders van mijn ex waren erg stijf, maar bedoelden het op zich wel goed, al heb ik me er nooit op mn gemak gevoeld.

Doe mij ook maar zo'n torselet dan!

Silken, volgens mij lijken wij qua figuur op elkaar, ik heb ook maat 44 maar een heel smalle taille, alleen is mijn cupmaat kleiner. DD.
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 01 februari 2010 @ 11:33:

Silken, volgens mij lijken wij qua figuur op elkaar, ik heb ook maat 44 maar een heel smalle taille, alleen is mijn cupmaat kleiner. DD.

Dit kapsel vind ik mooi:

Wat voor haar heb je Silken?

Ik heb zelf lang haar en ik twijfel over wat ik mooi vind. Los met wat bloemen erin, of zoiets, vind ik ook stijlvol:

Oeh Ti_Ta_Tuttebelle, die vind ik ook mooi inderdaad.

Ik heb lang blond (beetje de kleur uit mijn vorige post) stijl haar.

Het komt tot mijn oksel ongeveer.

Los vind ik ook mooi, met bloemen erin en beetje golvend.

Dat heel strak gestylede dat past niet zo bij mijzelf, maar ik vind het vaak wel heel mooi. Dus ik weet dat nog niet. Maar ach, ik trouw niet eens in 2010, dus heb nog alle tijd.
quote:Heupje schreef op 01 februari 2010 @ 09:17:

Zijn hier mensen die niet goed met een (schoon)familielid kunnen opschieten. Of zelfs geen contact met iemand uit de (schoon)familie hebben?

Oei, proef ik hier een heel scala een mogelijke problemen mbt tot het organiseren van je bruiloft? Dat lijkt me niet leuk! Maar misschien is dit een vreselijk foute aanname van mij, en ben je alleen maar nieuwsgierig naar anderen.

Ik heb nog nooit zulke lieve en fijne schoonouders gehad als ik nu heb en ben echt gek op ze. Vooral met mijn schoonvader kan ik heel goed opschieten, hij is ook degene die belt na mijn examen om te vragen hoe het gegaan is, echt super.

Het enige vlekje dat af en toe in de weg zit, daar kan ik hier helaas niet over schrijven, is té herkenbaar (en pijnlijk), maar dat is ook waar vriend en ik een tijd geleden onze eerste echte ruzie over hadden....
ik bof ook met mijn schoonouders. Het zijn gewoon mijn tweede vader en moeder. Kan met alles bij ze terecht en ze zien me als hun dochter. Mooier kan ik het niet hebben
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wij hebben wel zo onze problemen gehad maar tegenwoordig gaat het beter. Tja, je kan nie alles hebben.
Zouden jullie je relatie laten afhangen van ernstige ellende met de schoonfamilie?
Kwam een ultiem Tutta schoentje tegen. (Is het erg om dat al te denken bij elkaar? )

das een lief schoentje, denk inderdaad echt een tutta schoentje.

ik ben trouwens denk ik de middelste op de foto's
als wij straks allemaal getrouwd zijn gaan we tutta er gewoon doorheen slepen

Wat een poppenschoentje inderdaad! Vind hem super schattig, alleen kan ik niet zo goed op hakken lopen. Als ik zo'n hele dag in de weer ben, lijken me platte schoenen daarom niet zo'n overbodige luxe. Maar ik vind het wel heel geweldig dat we al zo bij elkaar beginnen te denken

In april gaan Tuttevent en ik een weekend weg, hij vroeg al of hij me dan ten huwelijk moest vragen? Dat wil zeggen dat hij dat daar dus niet gaat doen, want hij houdt het een verrassing. Ik zei 'nee, graag eerder.' Heb hem er even op gewezen dat hij wel na moet denken over het soort bruiloft dat hij wil, als hij namelijk een zomer-bruiloft wil, moet hij gaan opschieten of het duurt nog 1,5 jaar. Nou hoop ik dat hij daaruit snapte dat ík graag een zomerbruiloft wil. Nazomer, met nog fijne temperaturen en een overweldigende natuur. Van die zwoele avonden, augustus, zoiets. Zat vandaag stiekem op vakantiebestemmingen te googlen, zag een topic over Griekse eilanden, ben nog nooit in Griekenland geweest, maar wat daar geopperd werd, leek me wel wat. Huwelijksreis, vraag ik met mijn meest onschuldige glimlach...
Overigens mag mijn jongste zus op mijn bruiloft alles zijn, getuige, ceremoniemeester, zangeres en pastoor. Omdat zij de mooiste is.

Mochten jullie je afvragen of ze meeleest....
Oe, zie net dat vanavond Wedding Crashers op tv is Kijken jullie ook? Was hier niet iemand die een kapsel uit die film zo mooi vond? Weet niet meer wie en geen puf om 106 pagina's terug te lezen
Ik heb geen tv (niet uit principe ofzo, gewoon uit luiheid om digitenne aan te vragen en ik mis de tv niet)

Ik heb een super schoonfamilie. Mijn familie kan ook goed met mijn schoonfamilie (tenminste mijn ouders met zijn ouders), echt heel fijn.

Toen ik het met mijn toekomstige schoonmoeder erover had dat mijn vriend mijn vader om mijn hand had gevraagd haalde ze oude magazines van boven met jurken erin, hun eigen trouwalbum en gingen we op internet kwijlen van mooie jurken. Echt heel leuk. Van mijn toekomstige schoonpa krijg ik altijd een dikke knuffel bij het aankomen en afscheid nemen, zo lief .
Hee dames! Ik heb zojuist onze trouwkaart naar jullie gemaild. We hebben hiervan een proefdruk besteld.

Ben benieuwd jullie ervan vinden.
Ook naar ti-ta-tuttebelle@hotmail.com? Heb niks binnen
@ goudkever, hij is mooi!!!

Leuk gedaan met die foto's, kun je dat zelf samenstellen op een site of heeft iemand dat voor je gedaan? En heb je die foto's zelf gemaakt? (wij moeten ook nog een kaart...vandaar al m'n vragen)

De binnenkant vind ik ook erg leuk. Kort en bondig, daar hou ik wel van.

Hebben jullie trouwens nog een andere versie voor de daggasten (of doen jullie daar niet aan? weet het even niet meer), omdat er alleen een tijd voor het trouwen en voor het feest in staat?

De kleuren vind ik trouwens ook erg mooi, ben wel benieuwd hoe dat er 'in het echt' uit komt te zien! Soms kunnen kleuren nog wel wat verschillen met het beeldscherm.

Hier nog even geen verder acties, behalve dan dat ik van de week jurken ga passen! Heb er zin in!
Ikke ook boom_87@live.nl
Oh, ti-ta-tuttebelle, wat herkenbaar je verhaal!

Met als enig verschil dan dat ik eindelijk gevraagd ben, maar dat komt bij jou ook vast snel!

Op den duur kan het ook bijna geen verassing meer zijn als je er zo lang op moet wachten, elke stap is dan 'verdacht'.

Ik vind het wel knap dat je zo geduldig kan zijn hoor! Ik weet hoeveel moeite het kost! En vriend maar roepen dat hij wilde wachten op een speciaal moment... tja tijdens een avondje zappen op de bank was voor mij ook prima geweest hoor
Mooie kaart Kever, ik vind alleen het lettertype van de oranje letters niet zo ontzettend mooi, doet een beetje standaard aan, zou daar nog even mee spelen.
ik ben benieuwd maar heb ook nog niets binnen goudkever

wij hebben overigens besloten om toch maar een echte taart te nemen (we hebben een financiële meevaller gehad). Volgende week gaan we kijken en misschien nemen we wel een kikker bruidstaart (omdat ik er zo gek van ben).

Ow en we hebben een auto. Een zilvergrijze exilbur
quote:sattie2010 schreef op 01 februari 2010 @ 22:40:

@ goudkever, hij is mooi!!!

Leuk gedaan met die foto's, kun je dat zelf samenstellen op een site of heeft iemand dat voor je gedaan? En heb je die foto's zelf gemaakt? (wij moeten ook nog een kaart...vandaar al m'n vragen)

De binnenkant vind ik ook erg leuk. Kort en bondig, daar hou ik wel van.

Hebben jullie trouwens nog een andere versie voor de daggasten (of doen jullie daar niet aan? weet het even niet meer), omdat er alleen een tijd voor het trouwen en voor het feest in staat?

De kleuren vind ik trouwens ook erg mooi, ben wel benieuwd hoe dat er 'in het echt' uit komt te zien! Soms kunnen kleuren nog wel wat verschillen met het beeldscherm.

Hier nog even geen verder acties, behalve dan dat ik van de week jurken ga passen! Heb er zin in!

De foto's van ons en zoont hebben we zelf gemaakt. De andere foto's van internet gehaald. Met Picasa kun je zo'n collage maken. Met photoshop hebben we 'm bewerkt (blauw gemaakt).

Dit is de kaart voor de daggasten. Voor de feestgasten zetten we erin: We willen je vragen om het feest met ons te vieren ipv We willen je vragen om deze dag met ons te vieren.
It's me en Boom; jullie hebben de kaart nu ook gekregen!

@MdK: bedoel je het lettertype van de JA op de voorkant, of de binnenkant?

Vinden jullie de foto's van de M&M's en het delftsblauw paartje er wel leuk tussenstaan?

De M&M's zijn eigenlijk een grapje: Onze voorletters beginnen alledrie met de M, vandaar de M&M's.

En het delftsblauwe paartje vonden we ook wel grappig, gezien de kaart delftsblauw moet voorstellen.
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 01 februari 2010 @ 22:17:

Ook naar ti-ta-tuttebelle@hotmail.com? Heb niks binnen Je hebt mail!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven