coole pappa's?

01-02-2010 12:24 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heej dames!

Op mn vele tochten door YouTube heen zag ik dit filmpje staan, haha vond het heeeel erg treffend..

http://www.youtube.com/watch?v=Qslh8xHl32o&feature=sub

mijn man vind zich zelf ook de coolste pappa van Nederland, ben benieuwd hoe dat gaat als mn zoontje gaat puberen;)

zijn jullie mannen ook zo erg?
Ha ha ha, leuk liedje. Mijn vriend vergelijk zichzelf met de welbekend bierreclame; waarin een vader in het ziekenhuis staat met een voetbal in de hoop op een jongen en 2 jaar met vleugeltjes op zijn rug in de tuin achter zijn dochterje aan loopt. Geweldige reclame....
Je loopt op ieder topic dat je bezoekt al reclame te maken, dat mag hier niet.
quote:CMLgirly schreef op 01 februari 2010 @ 12:36:

Ha ha ha, leuk liedje. Mijn vriend vergelijk zichzelf met de welbekend bierreclame; waarin een vader in het ziekenhuis staat met een voetbal in de hoop op een jongen en 2 jaar met vleugeltjes op zijn rug in de tuin achter zijn dochterje aan loopt. Geweldige reclame....

Hier net zo, hahaha!! Hij heeft het filmpje zelfs op zn Hyves staan.;-)

idd geweldige reclame!
quote:zusenzo schreef op 01 februari 2010 @ 12:37:

Je loopt op ieder topic dat je bezoekt al reclame te maken, dat mag hier niet.Uhm??
Dat filmpje is gemaakt door TO (Kidz-DJ weer reclame)en maakt daar reclame voor op andere topics
quote:CMLgirly schreef op 01 februari 2010 @ 12:36:

Ha ha ha, leuk liedje. Mijn vriend vergelijk zichzelf met de welbekend bierreclame; waarin een vader in het ziekenhuis staat met een voetbal in de hoop op een jongen en 2 jaar met vleugeltjes op zijn rug in de tuin achter zijn dochterje aan loopt. Geweldige reclame....daar zat ik ook net aan te denken
sorry ik vind het een vreselijk nummer... :puke:
Wat een walgelijk nummer. Wat is hier precies leuk aan?
quote:Yamuna schreef op 01 februari 2010 @ 13:33:

[...]

:

daar zat ik ook net aan te denken

Nou ben ik wel heel erg nieuwsgierig geworden naar deze reclame! Ik ken hem namelijk niet (woon dan ook in het buitenland)

Van welk biermerk is het filmpje, dan ga ik even zoeken op internet!
Wat een zijknummer inderdaad. Ik had op zijn minst wat leuke ironische teksten verwacht als je "ha ha vond m heel treffend" schrijft, maar het is gewoon gekwijl over dat een papa cool is met 3 variaties uit het rijmwoordenboek erbij (juffen kijken zwoel en papa kan een heleboel). FLOP!!!
quote:MissShopping schreef op 01 februari 2010 @ 15:44:

[...]

Nou ben ik wel heel erg nieuwsgierig geworden naar deze reclame! Ik ken hem namelijk niet (woon dan ook in het buitenland)

Van welk biermerk is het filmpje, dan ga ik even zoeken op internet!

het is een reclame van mc donalds

klik klik zie hier
quote:turbomamma schreef op 01 februari 2010 @ 12:24:

Heej dames!

Op mn vele tochten door YouTube heen...

Verdwaal je vaak? Heb je vaak het gevoel dingen al eerder gezien te hebben?

Aangezien je hier datzelfde nummer al zat te promoten...

Mijn geheugen is ook niet meer wat 't geweest is, maar dit is een beetje erg doorzichtig.
Iets anders
quote:Yamuna schreef op 01 februari 2010 @ 20:49:

[...]

het is een reclame van mc donalds

klik klik zie hierhaha lachen! Thx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven