coole pappa's?
maandag 1 februari 2010 om 12:24
Heej dames!
Op mn vele tochten door YouTube heen zag ik dit filmpje staan, haha vond het heeeel erg treffend..
http://www.youtube.com/watch?v=Qslh8xHl32o&feature=sub
mijn man vind zich zelf ook de coolste pappa van Nederland, ben benieuwd hoe dat gaat als mn zoontje gaat puberen;)
zijn jullie mannen ook zo erg?
Op mn vele tochten door YouTube heen zag ik dit filmpje staan, haha vond het heeeel erg treffend..
http://www.youtube.com/watch?v=Qslh8xHl32o&feature=sub
mijn man vind zich zelf ook de coolste pappa van Nederland, ben benieuwd hoe dat gaat als mn zoontje gaat puberen;)
zijn jullie mannen ook zo erg?
maandag 1 februari 2010 om 12:36
maandag 1 februari 2010 om 12:38
quote:CMLgirly schreef op 01 februari 2010 @ 12:36:
Ha ha ha, leuk liedje. Mijn vriend vergelijk zichzelf met de welbekend bierreclame; waarin een vader in het ziekenhuis staat met een voetbal in de hoop op een jongen en 2 jaar met vleugeltjes op zijn rug in de tuin achter zijn dochterje aan loopt. Geweldige reclame....
Hier net zo, hahaha!! Hij heeft het filmpje zelfs op zn Hyves staan.
idd geweldige reclame!
Ha ha ha, leuk liedje. Mijn vriend vergelijk zichzelf met de welbekend bierreclame; waarin een vader in het ziekenhuis staat met een voetbal in de hoop op een jongen en 2 jaar met vleugeltjes op zijn rug in de tuin achter zijn dochterje aan loopt. Geweldige reclame....
Hier net zo, hahaha!! Hij heeft het filmpje zelfs op zn Hyves staan.
idd geweldige reclame!
maandag 1 februari 2010 om 13:33
quote:CMLgirly schreef op 01 februari 2010 @ 12:36:
Ha ha ha, leuk liedje. Mijn vriend vergelijk zichzelf met de welbekend bierreclame; waarin een vader in het ziekenhuis staat met een voetbal in de hoop op een jongen en 2 jaar met vleugeltjes op zijn rug in de tuin achter zijn dochterje aan loopt. Geweldige reclame....daar zat ik ook net aan te denken
Ha ha ha, leuk liedje. Mijn vriend vergelijk zichzelf met de welbekend bierreclame; waarin een vader in het ziekenhuis staat met een voetbal in de hoop op een jongen en 2 jaar met vleugeltjes op zijn rug in de tuin achter zijn dochterje aan loopt. Geweldige reclame....daar zat ik ook net aan te denken
maandag 1 februari 2010 om 15:44
quote:Yamuna schreef op 01 februari 2010 @ 13:33:
[...]
:
daar zat ik ook net aan te denken
Nou ben ik wel heel erg nieuwsgierig geworden naar deze reclame! Ik ken hem namelijk niet (woon dan ook in het buitenland)
Van welk biermerk is het filmpje, dan ga ik even zoeken op internet!
[...]
:
daar zat ik ook net aan te denken
Nou ben ik wel heel erg nieuwsgierig geworden naar deze reclame! Ik ken hem namelijk niet (woon dan ook in het buitenland)
maandag 1 februari 2010 om 18:11
maandag 1 februari 2010 om 20:49
quote:MissShopping schreef op 01 februari 2010 @ 15:44:
[...]
het is een reclame van mc donalds
klik klik zie hier
[...]
het is een reclame van mc donalds
klik klik zie hier
maandag 1 februari 2010 om 20:58
quote:turbomamma schreef op 01 februari 2010 @ 12:24:
Heej dames!
Op mn vele tochten door YouTube heen...
Verdwaal je vaak? Heb je vaak het gevoel dingen al eerder gezien te hebben?
Aangezien je hier datzelfde nummer al zat te promoten...
Mijn geheugen is ook niet meer wat 't geweest is, maar dit is een beetje erg doorzichtig.
Heej dames!
Op mn vele tochten door YouTube heen...
Verdwaal je vaak? Heb je vaak het gevoel dingen al eerder gezien te hebben?
Aangezien je hier datzelfde nummer al zat te promoten...
Mijn geheugen is ook niet meer wat 't geweest is, maar dit is een beetje erg doorzichtig.
Iets anders