Mode & Beauty alle pijlers

jurkje combi

01-02-2010 19:44 19 berichten
hoe kan ik dit jurkje het beste combineren,

rekening houdend met het feit dat het nou niet bepaald lente is??

http://shop.hm.com/nl/out ... _DRESSES_DRESS&shoptype=O

(ga poging doen afbeelding hier neer te zetten, als het niet lukt zie link...)
Alle reacties Link kopieren
Ik kom uit op de site waar ik meerdere jurkjes zie

Welke bedoel je?
Welk jurkje van de 22 is het dan?
owww ik ben ook niet thuis in computerland....

op nummer/bladzij 2 het 1e jurkje......
Bedoel je deze?

(plaatje weer weggehaald wegens dubbel)

Met een hempje en een vest zou ik doen.
ja!! (grrrrrrrrrrrrrrrrr wrom lukt mij dat niet hahaha...)
Ik vind het meer een tuniek dan een jurkje. Ik zou het met een skinny jeans dragen.
Ik vind het wel erg kort voor een jurkje en erg bloot aan de bovenkant om met dit weer te dragen. Ik zou er dus al een hemdje onder doen en dan een skinny jeans
ja ik vind het ook meer een tuniekje...

zij noemen ut een jurkje...

een hemdje eronder lijkt me nog erg koud...

ik dacht zelf meer een een truitje met v hals of ronde hals met lange mouwen, of een jasje of vestje eronder....

maar voor dat truitje met lange mouwen twijfel ik of ut 'stylish verantwoord' ( ) is.....

oww en een legging in zelfde kleur als truitje eventueel en laarzen??
Als jurkje vind ik het wel erg kort, maar met een dikke legging eronder kan het volgens mij wel.

Maar ik zou er zelf even mee wachten tot het wat meer lente is!
Met een dikke panty/legging eronder, mooie laarzen en eventueel een vestje/colbertje. Maar ja, ik draag altijd jurkjes en hakken, ook korte jurkjes, sneeuw of geen sneeuw! (dus als je iemand met een opwaaiend jurkje en heel elegant uitglijdend op der pumps ziet lopen, ben ik het waarschijnlijk...)
quote:Missphoebe schreef op 01 februari 2010 @ 19:56:

owww ik ben ook niet thuis in computerland....

op nummer/bladzij 2 het 1e jurkje......Ik heb dit jurkje/tuniekje ook! Ik draag het op een spijkerbroek met een bruin of wit vest erop en soms met een bruine legging en bruin vest met laarzen! Hij is best kort maar met een dikke legging kan het wel!
Ik vind het ook meer eentuniek dan een jurkje hoor. Dus met een leuke jeans er onder en zelfs geen legging (vind ik hem persoonlijk ook gewoon te kort voor).

Het plakken lukt trouwens niet omdat je het icoontje voor het plakken van een link gebruikt (denk ik). Wanneer je het icoontje ernaast gebruikt -die met die 'foto' van een berg- dan zul je waarschijnlijk meer succes hebben .
Geen shirtje met lange mouwen eronder hoor! Gewoon een lekker vestje + hempje eronder
Leuk, maar erg kort (voor mij dan he, ik ben 56...). Ik draag dit soort jurkjes/tuniekjes altijd op een broek.
quote:Wentelteefje schreef op 01 februari 2010 @ 21:00:

Geen shirtje met lange mouwen eronder hoor! Gewoon een lekker vestje + hempje eronder

jawoll herr uberstunder

maar uuuuuuhhmmm een zwart (kort) vestje of een spijkerjasje,

is da ook leuk??

vind het ook meer iets voor lente, maar willum nu al aan want hij is zo leuk!! draag jij hem nu ook al veronique??
Braaf

Spijkerjasje is ook leuk!
quote:Wentelteefje schreef op 01 februari 2010 @ 22:24:

Braaf

Spijkerjasje is ook leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven