jurkje combi
maandag 1 februari 2010 om 19:44
hoe kan ik dit jurkje het beste combineren,
rekening houdend met het feit dat het nou niet bepaald lente is??
http://shop.hm.com/nl/out ... _DRESSES_DRESS&shoptype=O
(ga poging doen afbeelding hier neer te zetten, als het niet lukt zie link...)
rekening houdend met het feit dat het nou niet bepaald lente is??
http://shop.hm.com/nl/out ... _DRESSES_DRESS&shoptype=O
(ga poging doen afbeelding hier neer te zetten, als het niet lukt zie link...)
maandag 1 februari 2010 om 20:13
ja ik vind het ook meer een tuniekje...
zij noemen ut een jurkje...
een hemdje eronder lijkt me nog erg koud...
ik dacht zelf meer een een truitje met v hals of ronde hals met lange mouwen, of een jasje of vestje eronder....
maar voor dat truitje met lange mouwen twijfel ik of ut 'stylish verantwoord' ( ) is.....
oww en een legging in zelfde kleur als truitje eventueel en laarzen??
zij noemen ut een jurkje...
een hemdje eronder lijkt me nog erg koud...
ik dacht zelf meer een een truitje met v hals of ronde hals met lange mouwen, of een jasje of vestje eronder....
maar voor dat truitje met lange mouwen twijfel ik of ut 'stylish verantwoord' ( ) is.....
oww en een legging in zelfde kleur als truitje eventueel en laarzen??
maandag 1 februari 2010 om 20:47
maandag 1 februari 2010 om 20:47
quote:Missphoebe schreef op 01 februari 2010 @ 19:56:
owww ik ben ook niet thuis in computerland....
op nummer/bladzij 2 het 1e jurkje......Ik heb dit jurkje/tuniekje ook! Ik draag het op een spijkerbroek met een bruin of wit vest erop en soms met een bruine legging en bruin vest met laarzen! Hij is best kort maar met een dikke legging kan het wel!
owww ik ben ook niet thuis in computerland....
op nummer/bladzij 2 het 1e jurkje......Ik heb dit jurkje/tuniekje ook! Ik draag het op een spijkerbroek met een bruin of wit vest erop en soms met een bruine legging en bruin vest met laarzen! Hij is best kort maar met een dikke legging kan het wel!
maandag 1 februari 2010 om 20:51
Ik vind het ook meer eentuniek dan een jurkje hoor. Dus met een leuke jeans er onder en zelfs geen legging (vind ik hem persoonlijk ook gewoon te kort voor).
Het plakken lukt trouwens niet omdat je het icoontje voor het plakken van een link gebruikt (denk ik). Wanneer je het icoontje ernaast gebruikt -die met die 'foto' van een berg- dan zul je waarschijnlijk meer succes hebben .
Het plakken lukt trouwens niet omdat je het icoontje voor het plakken van een link gebruikt (denk ik). Wanneer je het icoontje ernaast gebruikt -die met die 'foto' van een berg- dan zul je waarschijnlijk meer succes hebben .
maandag 1 februari 2010 om 21:35
quote:Wentelteefje schreef op 01 februari 2010 @ 21:00:
Geen shirtje met lange mouwen eronder hoor! Gewoon een lekker vestje + hempje eronder
jawoll herr uberstunder
maar uuuuuuhhmmm een zwart (kort) vestje of een spijkerjasje,
is da ook leuk??
vind het ook meer iets voor lente, maar willum nu al aan want hij is zo leuk!! draag jij hem nu ook al veronique??
Geen shirtje met lange mouwen eronder hoor! Gewoon een lekker vestje + hempje eronder
jawoll herr uberstunder
maar uuuuuuhhmmm een zwart (kort) vestje of een spijkerjasje,
is da ook leuk??
vind het ook meer iets voor lente, maar willum nu al aan want hij is zo leuk!! draag jij hem nu ook al veronique??