3000+ deel 29!

31-01-2010 23:26 3022 berichten

Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)

Wij raken nooit uitgepraat!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Truste Friezzzz
Alle reacties Link kopieren
quote:iry schreef op 01 februari 2010 @ 22:23:

Hmmm..... dan ga ik ook wat zeggen, als we toch bezig zijn .

Floor, je kan niet op iedereen reageren, dat kan niemand.

Ik kan het ook niet altijd.

De ene keer gaat het mij beter af dan de andere keer, en ja ik denk ook vaak dat ik te kort schiet.

Don't worry, het is hier kleurrijke genoeg dat alles zich wel opvult, bovendien zie ik je vaak genoeg betrokken reageren dus dat gevoel zit in jou.

Wat betreft de schoppen geven, ik ben daar altijd graag voorzichtig in om die maar in het wilde weg te geven.

Bovendien, wijs ik dan weer op de regel in de Op, ieder leed is leed en er wordt niet vergeleken

Dat iemand zijn bed niet uitkomt en een ander wel, zegt niets maar dan ook niets over wie het zwaarder heeft, , sterker is of wat dan ook. laat elkaar in de waarde,

Iedereen is anders.

De 1 loopt een marathon , de ander loopt nog geen twee straten en hijgt al puffend naar huis, wie van de twee heeft de meeste pijn s'avonds in bed? wie zal het zeggen..

Niet iedereen bezit dezelfde draagkracht en capaciteiten, en wat we lezen hier zijn fractie's. We weten helemaal niet veel van elkaar, niet genoeg om te oordelen, niet genoeg denk ik om schoppen te geven( duwtjes en steuntjes wel).

*bukt voor rotte tomaten*

Hele wijze post!!!

@Floor, hoe graag je misschien wilt, je kunt niet iedereen helpen of begrijpen....wees blij dat je het niet begrijpt....dan ken je dat gevoel gelukkig niet. (en of dat zo is omdat je het niet toelaat, of omdat je daar niet vatbaar voor bent, dat maakt dan niet uit.)

*gaat weer in louter meeleesmodus*
Choco is stoer! Die heeft me gebeld, en gehuild, met snot!

TOP WIJF!
Ik was ook altijd van het hup doorgaan maar nu lukt dat ff niet. Morgen weer een dag. Ik doe mijn best.
Met snot ja. Tot morgen dames.
pffff.... en ik moet er ook van huilen!

Niks aan de hand Choco! Komt goed!

:zwaait naar Enigma"

kom nou gewoon meeschrijven joh!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Lieve meiden,

Ik post hier niet veel, maar lees wel regelmatig mee. Zo ook vanavond. Ik weet vaak de juiste woorden niet te vinden bij de soms kwetsbare verhalen die hier gedeeld worden. Maar ik denk dat Iry het heel goed onder woorden heeft kunnen brengen hierboven.

Het kan zelfs binnen een paar jaar heel erg veranderen. Dat dingen niet meer lukken of juist weer wel.

(Ik heb de helft van mijn verhaal maar weer weg gehaald, Het zou enkel een herhaling zijn)
hihihi, Rosanna het begin is er...

(zwaait driftig terug)
Dat snot weet wat

Lau dat je gebeld hebt Choco!!! En Floor is lief he
Lieve Choco.

Je hoeft je niet blij te voelen als je wakker wordt.

Als je dat niet bent, dan ben je dat niet

Simpel, en als je nu het leven kut vind, dan mag dat ook gewoon.

En of het wat gaat worden lieverd, tsja.. dat kan niemand je beloven.

Wat ik wel weet is dat je koppie alles nu heel zwart maakt en dan is het gewoon verdomde lastig om ergens nog maar iets leuks te zien, om ergens nog maar het nut van in te zien.En dat geeft verdomde weinig motivatie en energie toch?

En ja je draagkracht zal ook heel laag zijn, dus hup doorgaan meid!!, eh....ja dus is net zo achterlijk als dat zeggen tegen een kreupele in een hardloop wedstrijd.

Maar meiske,

Je hebt in ieder geval een keuze gemaakt om een therapie te starten, dus ergens al is het onder je grote teennagel denk je dat er nog wel eens een lichtpuntje zou kunnen komen voor je.

En vechten voor je vriend, dat is voorlopig best een goede motivatie, het omzetten voor jezelf komt wel

Als de donkere wolken wat gaten gaan vertonen, en je denkt..... verrek zie ik daar nou een zonnestraaltje .

Probeer daar wat vertrouwen in te hebben.

Het is oke dat het nog niet nu zo voelt, dat mag gewoon.

Maar je hebt therapie nu, wellicht medicatie? gun het tijd......

Je handvatten komen er nu stapje voor stapje aan

En zo niet, dan zoek je verder.
Tsss...... Enigma is allang lid! Meer als 3 postings namelijk.

ja, zes nu geloof ik...maar kan Sgaap me dan van mijn sletterige avator afhelpen???
quote:floor72 schreef op 01 februari 2010 @ 22:41:

Tsss...... Enigma is allang lid! Meer als 3 postings namelijk.

Goedeavond trouwens....
Iry.... Wij gaan ff ruzie maken!

Soms moet je jezelf ff tot de orde roepen en heel rationeel besluiten dat je gelukkig bent, want..............
vast wel, alleen slaapt Sgaapie inmiddels al

morgen gewoon lief vragen
Goeienavond AnneRoos....

ik ga ff in de meeleesmodus... want ik heb niets laus te zeggen
hoi AnneRoos
ik vind dat lau echt zo niet lau, sorry
Een zonnestraaltje zie je niet altijd vanzelf, daar moet je soms op gewezen worden!
Hoi Roos
quote:rosanna08 schreef op 01 februari 2010 @ 22:45:

ik vind dat lau echt zo niet lau, sorryWaarom niet? Bedoel je dat je het woord Lau niet Lau vindt?
Dat is het iry, tijd. Nu gaat het niet maar volgende maand weer wat beter. Ik vecht, mijn hele leven al gedaan en nu weer. Iets of iemand heeft bepaald dat het nog niet mijn tijd is om te gaan, of ik nou wil of niet. Dus ik ga weer in de vechtstand. Maar soms, zoals vandaag, wil ik even niet. En dan word ik zwart. Maar morgen denk ik aan jullie woorden en schoppen en dan vecht ik weer. En anders de dag erna wel.
Wat is Lau?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven