3000+ deel 29!
zondag 31 januari 2010 om 23:26
Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)
Wij raken nooit uitgepraat!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.
5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.
7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.
8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!
Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
maandag 1 februari 2010 om 22:55
Daar hoeven wij niet voor te schoppen lieverd
Dat voel je zelf wel, als je nog je bed uit stapt als is het met lode benen dan is er nog een reden.
En je mag moe zijn en af en toe een baaldag, of een baalmoment .
(Psstt... dat hebben alle mensen )
Leg de lat niet zo hoog meid. Alles is oke. Dat alleen al voelt wat vrijer.
En ja tijd, het zou toch best zonde zijn om de tijd van nu te laten bepalen dat alle tijd die later komt ook per defintie kut zal zijn.
Nah......dat is zooo 1800 , dat dachten ze in de oudheid !
Dat voel je zelf wel, als je nog je bed uit stapt als is het met lode benen dan is er nog een reden.
En ja tijd, het zou toch best zonde zijn om de tijd van nu te laten bepalen dat alle tijd die later komt ook per defintie kut zal zijn.
Nah......dat is zooo 1800 , dat dachten ze in de oudheid !
maandag 1 februari 2010 om 22:58
quote:iry schreef op 01 februari 2010 @ 22:55:
Nah......dat is zooo 1800 , dat dacht ze in de oudheid !Laat mij af en toe ff schoppen Iry! En ik leg de lat hoog en de nadruk op 'normaal' doen! Niet alles is ok!
Nah......dat is zooo 1800 , dat dacht ze in de oudheid !Laat mij af en toe ff schoppen Iry! En ik leg de lat hoog en de nadruk op 'normaal' doen! Niet alles is ok!
maandag 1 februari 2010 om 23:02
Zie net een topictitel hieronder voorbij komen die me nog niet eerder was opgevallen: Vraag het angel 1 of 2. Waarbij ik meteen visioenen heb van Vraag het aan Lieve Lita/Mona/Vul maar in..... Zal vast de insteek niet zijn, maar het klinkt als iets wat op een zeker forum voor wat meer ehm bezadigde dames thuishoort
maandag 1 februari 2010 om 23:06
Nou Floor, voor mensen die altijd de lat hoog leggen is dat niet oke,
Ik praat uit ervaring (geef de adviezen vanuit mijn eigen puinhoop, en heeeeeel veel therapie . maakt mij geen orakel, maar wel ervaringsdeskundig zeg maar, daar put ik een beetje uit) .
En ja......
Eigenlijk, laat maar.
I agree to disagree .
En als we ruzie krijgen is niet erg, maar als we getrouwd zijn verwacht ik wel goedmaaksex
Ik praat uit ervaring (geef de adviezen vanuit mijn eigen puinhoop, en heeeeeel veel therapie . maakt mij geen orakel, maar wel ervaringsdeskundig zeg maar, daar put ik een beetje uit) .
En ja......
Eigenlijk, laat maar.
I agree to disagree .
En als we ruzie krijgen is niet erg, maar als we getrouwd zijn verwacht ik wel goedmaaksex
maandag 1 februari 2010 om 23:22
Mwah ik krijg daar niet zo snel kriebels van Iry. Ik zorg ook niet zo goed voor mezelf als ik zou moeten met mijn chronische pijn. Heb meestal gewoon geen zin om toe te geven aan het feit dat mijn lijf niet altijd kan wat ik wil. Dus ik stoom regelmatig door tot mijn lijf me terug roept. Ok nu gaat het al beter dan toen ik net reuma had, maar ik blijf mijn lijf stom en onbetrouwbaar vinden.
Zolang ik dat vind blijft het moeilijk om lief te zijn voor mezelf enzo.
Zolang ik dat vind blijft het moeilijk om lief te zijn voor mezelf enzo.
maandag 1 februari 2010 om 23:34
Ik voel op zich de grenzen wel, maar ik negeer ze gewoon heel lang omdat mijn lijf elke dag, de hele dag, pijnsignalen afgeeft. Ik moet het vertrouwen weer terug krijgen dat het ene pijnsignaal niks te betekenen heeft, maar het andere betekent dat ik over een grens dreig te gaan. Moeilijk om uit te leggen, maar kort vertrouw ik gewoon mijn lijf niet in wat het me aangeeft, dus ik luister niet
maandag 1 februari 2010 om 23:43
Denk het wel te begrijpen hoor Cay.
Ik voel zelf gewoon helemaal geen grenzen, of ik kan mijzelf heel slecht begrenzen op alle vlakken eigenlijk.
Beetje alles of niets.
En dan stort ik ineens in. Heb alle handvatten allang gekregen maar het toepassen wil maar niet lukken, ik blijf denken dat ik heel de wereld aankan (al is dat de laatste weken wel keihard in mijn gezicht ontploft).
Maar goed, ja ik heb wel moeite met grenzen stellen.
Ik voel zelf gewoon helemaal geen grenzen, of ik kan mijzelf heel slecht begrenzen op alle vlakken eigenlijk.
Beetje alles of niets.
En dan stort ik ineens in. Heb alle handvatten allang gekregen maar het toepassen wil maar niet lukken, ik blijf denken dat ik heel de wereld aankan (al is dat de laatste weken wel keihard in mijn gezicht ontploft).
Maar goed, ja ik heb wel moeite met grenzen stellen.
maandag 1 februari 2010 om 23:47
Jeetje ben ik ff weg worden er allerlei wijze posts gedaan. Valt het weer zo tegen als ik weer terug ben.
Gelukkig gaat is er geen kink in de verlovingstijd gekomen. Want ik ben de weggeef-jurk al aan het uitzoeken.
En ik vind jullie allemaal lau hier.
(Floor dat zeggen die pubers constant. In mijn tijd was het gaaf).
Gelukkig gaat is er geen kink in de verlovingstijd gekomen. Want ik ben de weggeef-jurk al aan het uitzoeken.
En ik vind jullie allemaal lau hier.
(Floor dat zeggen die pubers constant. In mijn tijd was het gaaf).