A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Ik heb vandaag mijn workout ook wel weer gehad hoor, eerst een goed uur met Kay, hond en slee door de sneeuw geploegd. Aangezien ik de slee niet goed vast kan houden had ik deze om mijn middel gebonden, waardoor het echt een workout werd.

Daarna snel hond gedropt en sneeuwpop gemaakt omdat het eindelijk plaksneeuw was. Pffff mijn rug doet nog zeer van het sneeuwbal rollen

ACh als woensdag de treinen maar rijden want ik wil wel naar mams toe.
Hoi allemaal. Ben weer terug van paar dagen ouders (ja, was gisteravond al terug eigenlijk).

Twin, had ik al gezegd dat ik het erg leuk vind dat je weer wat meer hier bent? Nee? Bij deze dus !

Dat snap ik Caylinn, van die treinen. Jouw ouders wonen toch in W of vergis ik me?

Ben zelden zo blij geweest thuis te zijn/komen als gister.

Tussen Dee/Twin-stad en mijn plaats was het zo'n slecht weer. Op de snelweg 35 tot 40 km, maar net daarvoor moest ik een oprit op en dat zoooo spekglad dat ik aan het glijden kwam (redelijk 'stijle' oprit). Toen ik weer op snelweg was, trilden mijn benen (van de schrik en krampachtigheid denk ik) zo erg dat ik nauwelijks nog gaspedaal in kon drukken. Was toch 50 minuten over net meer dan 20 km. Pffff. Niks voor mij.

En dames, niet lachen...... Gister iets gekocht wat ik nog nooit gekocht heb....... 2 leesbrillen bij de Action. Ik wilde er niet aan geloven maar moet geloof ik wel... Voordeel, kan zoveel sterktes uitproberen als ik wil, want ¤ 0,69 per bril !

En natuurlijk verder nog wat Action-dingen. Heerlijke winkel.

Had zowel zin in pizza als in saté/patat. Beide nu in huis maar niet zoveel trek en geen zin in veel gedoe/vaat. Weet dus nog niet wat ik ga eten.

Twin, ben sneeuw/winter ook al zat vanaf dag 1 hoor. Een gruwelwinter. Dat is het!
Oooh, erg zeg Thee, zo'n terugreis. Het valt hier allemaal nog wel mee (hoewel het prachtig was in het bos vanochtend, mooie foto's gemaakt, daar ook meer sneeuw dan hier, hoewel maar 15km verderop), maar hoorde dat het in omliggende plaatsen veel erger was. Gelukkig ben je weer veilig thuis! Leuk geweest bij je ouders?

Ohoh, leesbrilletje. Ik moet soms ook moeite doen (ineens, sinds een paar weken) om echt kleine lettertje te lezen (op een verpakking ofzo). Ik heb lenzen (voor veraf), dus ik vraag me af of een leesbril dan wel gaat werken, als ik er echt een nodig heb... en ik hoorde vorige week op de radio dat lenzen hangende oogleden kunnen veroorzaken, lekker dan! M'n moeder had het ook gehoord en maakte er vanavond een opmerking over "goh, volgens mij heb jij dat ook een beetje"...hé, bedankt hè

Ja, gezellig he, dat Twin hier weer is
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Dee, ik heb ook 'veraf'lenzen. Nu brillen van +1 en +1,5 gekocht en dat ging perfect met lenzen.

Als ik m'n veraf bril op heb, is het nog even puzzelen. Zonder bril of wisselen. Kan in (volgende) bril wel leesdeel zetten maar nu ff te duur, deze is van juni jl.

Bedtijd hier! Truste maisjes!
Haihai dames

Bah, wat vervelend Thee, dat die weg zo slecht was. Ik ben bij oprit vanuit de wijk ook al eens aan 't glijden gegaan. Vanmorgen moest ik daar weer langs, heb er zelfs even over gedacht een omweg te nemen, maar andere auto's gingen er ook gewoon omhoog, dus ....

Ik kan je trouwens wel aanraden een leesbril bij de opticien te nemen. Ik heb ook van die goedkope brilletjes van Action en Kruitvat gehad, maar nu ik ééntje aangemeten heb, merk ik toch wel enorm verschil. Je kunt er nl. ook nog gewoon mee iemand aankijken. Leest veel fijner. Binnenkort ga ik voor de beeldschermbril en daarin krijg ik ook varifocus. Ben benieuwd hoe dat bevalt. En Ja.. je voelt je ineens een oud mens
Later is nu
quote:thee schreef op 31 januari 2010 @ 20:05:

En dames, niet lachen...... Gister iets gekocht wat ik nog nooit gekocht heb....... 2 leesbrillen bij de Action. Ik wilde er niet aan geloven maar moet geloof ik wel... Voordeel, kan zoveel sterktes uitproberen als ik wil, want ¤ 0,69 per bril !

En natuurlijk verder nog wat Action-dingen. Heerlijke winkel.

Had zowel zin in pizza als in saté/patat. Beide nu in huis maar niet zoveel trek en geen zin in veel gedoe/vaat. Weet dus nog niet wat ik ga eten.

Twin, ben sneeuw/winter ook al zat vanaf dag 1 hoor. Een gruwelwinter. Dat is het!

als je ergens weinig afwas bij hebt is het een pizza in de oven schuiven, hem op het bord gooien, pizzasnijder erbij en klaar.

Wat is het uiteindelijk geworden?

Heb ook 2 leesbrilletjes, in dezelfde sterkte als jij. Van de hema. (aktie van 2 voor....) Erg fijn als ik de draad niet door de naald van de naaimachine kan krijgen, bij ander gepriegel of bij hele kleine letters.

*zwaait naar jullie allemaal!*
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Hoi Jas

Jij ook al aan de leesbril Dream...ik hoor het echt van zoveel mensen, vlak na hun 40ste. Maar goed te weten dat het ook gewoon met lenzen kan, een brilletje erbij.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Hi Meiden.. ik heb al 3 jaar een varifocus bril/glazen.. zegt die opticien heel vrolijk nou nou u bent er wel heel vroeg bij

En bedankt he!!!!

Ben de sneeuw spuugzat... het was weer glibberen en glijden vanochtend.. had afspraak met reintergratieburo voor werk zoeken etc...

Ex gedonder gaat nog gezellig even door .. hij heeft nu ook een eigen advocaat in de arm genomen.. ach wel ja.... hoort hij hopelijk nu voor de derde keer het zelfde .....

Verder komt er zo een makelaar voor waardebepaling van het huis .. dus ik mag nog even 3 verdiepingen stoffen en zuigen...blegh... eerst nog maar even een bakkie!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Oh ja wel lekker geshopt zaterdag..veel voor weinig

Oa een prachtig donkerblauw 100% Cashmeren vest van 250 voor maar 50 euro.. zo'n ideaal tijdloos lang vest... ben er echt super blij mee
Het is pizza geworden Jas. Al gaat dat hier niet in punten/met pizzasnijder. Ik eet dat 'gewoon' met mes en vork (en paar soorten sambal).

LL sneed vorige week ook mijn pizza in punten en keek verbaasd dat ik er bestek bij pakte .

Dee, *grijns* als het 'vaak voorkomt boven de 40' mag ik zeker "blij" zijn dat ik dichter bij de 50 zit

Succes met stofzuigen en waardebapling Freak.

Hier ook solli-activiteiten op het programma vandaag.
Eerst even bellen Thee
quote:thee schreef op 01 februari 2010 @ 11:59:

Dee, *grijns* als het 'vaak voorkomt boven de 40' mag ik zeker "blij" zijn dat ik dichter bij de 50 zit

Oooh, juist zo lekker, pizzapunt met je handen eten!

Heerlijk Freak, zo'n vest voor zo'n prijs, wat een lekkere aankoop!

Stofzuig ze. Bel ze!
Whahaha, ik had gisteren mijn vriendin aan de lijn, die zat ergens met haar vriend, en zei tegen iemand dat ze 40+ was. Nou....zegt haar vriend, zeg maar gerust 50-!!

(die houwen we erin! Ik ben dan ook al 50 min....)

Ik had toen ik in de 20 was al een leesbril...Daarna ging het een aantal jaren goed (tussen mijn 30ste en 40ste heb ik zonder bril gedaan), maar nu zit ik ook al aan de goedkope leesbrillen. Vooral nadat ik een aantal keer bij internetbankieren een verkeerde code had ingetikt, zonder bril, en daarna dus geblokkeerd werd! (3 keer verkeerde code)

Eh, verder niet zoveel te melden, even een dikke knuf voor Caylinn!

Oh, het is weer zo leuk met een hond! Ik was vergeten hoe leuk dat was, haha. Minpuntje is dat ik om de dag om kwart over 7 's ochtends buiten loop, daar ben ik eigenlijk niet geschikt voor...
Carlien
Niet gebeld.. maar anderhalf uur gesopt en afgestoft en stof gezogen.. men waarom is dit huis zo groot

Over 10 minuten komt de makelaar
Hei we waren gezakt.

Lekker dat je geslaagd bent Freak!

Thee, ouders wonen inderdaad in W, maar mam wordt morgen in een academisch ziekenhuis in de provincie opgenomen, vlakbij waar ik woon.

Thanx voor de knuf Carlien!
Cay... krijgen jullie woensdag ook gelijk de uitslag??
quote:Bianca40 schreef op 01 februari 2010 @ 23:02:

Cay... krijgen jullie woensdag ook gelijk de uitslag??Hee topichopper Nee die volgt een week later, maar daarvoor moet nog een afspraak gemaakt worden.
Ja ik zag je hier, maar daarna zag ik je gelijk weer op 3000. We zijn dus eigenlijk aan het topic-crossen.

In elk geval... nogmaals
Hahahaha Carlien, dat is echt erg die van internetbankieren.

Bianca, leuk dat je aanwaait!
He Jas . Hoe'st?
Ja goed! Vorige week een paar dagen in bed gelegen maar nu gaat het weer. En hoe is het met jou?
Doe aan struisvogelen geloof ik. Half is de diagnose ingezonken, half niet. Lichamelijk is dit mijn jaargetijde heb in tijden niet zo weinig pijn gehad!
Wat fijn dat je nu zo weinig pijn hebt, het is allemaal al moeilijk genoeg.

En wat betreft het struisvogelen, ja je hoopt toch dat de andere klieren schoon blijken te zijn.
Nou ja ipv gewone pijn heb ik nu spanningshoofdpijn ook niet verwonderlijk maar toch.

Ik kan nog een ruime week struisvogelen, volgens pa uiterlijk eind volgende week uitslag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven