** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
We don't like them bears!

Daar is het staartje. Iets in me schreeuwt: zie je wel, zie je wel, zie je wel.

Maar aan de andere kant ben ik een tikje voorzichtiger dan 3 maanden geleden. Want het deed allemaal nogal wat met me.

Laat me maar even. Komt wel.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ach man, toen was je ook al voorzichtig

Ik wil een 2e Denemarken love story

Vanavond mn date. Met die van paiq (die ik doorschuif naar Fille als het niks is )

Ben benieuwd!

Moet weer naar de les!
Ik heb de laatste reacties eerst staan, dus vaak als ik een pagina terug moet, zie ik al een beetje wat er gaande is en op dit soort momenten poppen er dan opeens reclames op en wordt mijn computer enorm traag (trager dan normaal) terwijl het moet opschieten!!

Spijker!!!!!!!!! Zie. Ik wist het wel. Ik ben zelden zo blij geweest dat ik gelijk had. Kan je heen op korte termijn? Je moet nu juist niet voorzichtiger zijn want als het goed is heb je geleerd dat je EEN TICKET HAD MOETEN BOEKEN zoals wij gezegd hebben. Gaan, gaan, gaan. En dan trouwen en kindjes krijgen zodat jouw verhaal in de film mooi eindigt.
Jooles was jouw date nu gisteren??

Ik was zo koortsig, heb er maar wat doorheen gescand wat er allemaal was geschreven..

Als ie niet gisteren was: wanneer dan wel? En als het wel gisteren was: hoe was het???
Volgens mij was de date verzet naar volgende week.

Hoelaat is jouw date? Voel je je beter?

Ik werd vannacht wakker van een enorm kabaal. Alsof een bulldozer over een glasbak op het parkeerterrein hiernaast reed ofzo. Ik zat echt rechtop in bed. En daarna schoot ik om de zoveel tijd weer wakker. Ben reuze benieuwd wat het was.
Korte termijn, wat is korte termijn. Natuurlijk zit ik meteen in mn agenda te bladeren, damn er staan te veel verplichtingen in!

Stomme is, ik zat echt een beetje in een dipje de afgelopen maand. Ik wil niet te veel op de zaken vooruit lopen omdat het me kennelijk hartstikke beïnvloedt. En wat nou als het weer fout loopt... I see them bears you know.
Woooooooooowwwwwwwwww Spijker wat een vorderingen opeens!!!!!!
Ja maar liefje, soms moet je risico's nemen. Het zou toch vreselijk zijn als je het laat omdat je bang bent, omdat het fout kan gaan (alles kan fout gaan) en je over veertig jaar bij Anita Witzier, of haar waardige opvolgster, in Memories zit te vertellen dat je hem nooit vergeten bent. Ik begrijp dat je ietwat terughoudend bent, maar als je niks doet, zit je ook in een dipje. Hij heeft niet zomaar gebeld. Hij dacht dat je niks meer met hem te maken wilde hebben en toch belde hij, een maand later. Schiet de beren neer!

(Bijdeweg: Paloma staat in je agenda toch? Spees, ben jij nog van de partij?)
Klopt Fille, maar ergens ben ik ook bijna boos. Op hem, op mezelf, op de situatie. Denk ik: nu sta ik verdorie alweer op mn kop! Had nou niet zo moeilijk gedaan in december, dan zouden we deze week samen zijn geweest.

En straks is ex niet echt uit beeld, straks gaat alles op repeat... (bears, bears, bears)

Maar ik sta er nog steeds hetzelfde in: ik ga het liever uitzoeken dan dat ik blijf zitten met 'wat als'. Ik heb me afzijdig gehouden omdat ik niet wil stoken in relaties, omdat een bezette man voor mij absoluut een no-go is. Maar nu gaan hier kennelijk de sluizen weer open. Nu kan ik opeens niet meer wachten.

Waarschuwing: kans op labiele donderdagen keert bij deze keihard terug.

(Paloma staat genoteerd! Hebben we al kaartjes?)
Wees boos, blij en verdrietig en ga er gewoon voor. Het lijkt me vrij sterk dat de ex nog in beeld is, als hij dankzij haar zijn huis uit moet. Ook niet 'had ik maar' denken, je doet er niks meer aan dus het is verspilling van energie. Probeer gewoon naar hem toe te gaan en de beren gewoon één voor één aan te pakken.

En op labiele donderdagen gewoon hier komen jammeren. Is prima (als ik de komende vier weken ook labielerig mag zijn).

(Ik weet dat de kaartjes gereserveerd zijn, zal nog even polsen of ze ook opgehaald zijn of dat ik me nu op niks zit te verheugen).
Yeaaah! Gaaf dat de Bassist heeft gebeld spyke! En nu snel datum afspreken + vliegticket boeken en gewoon gaan! Ik denk dat je hier niets te verliezen mee hebt eigenlijk, dus waarom zou het je het risico niet nemen?
There are almost infinite variations on the online dating theme, but one we hadn't seen until recently was a site that puts women in charge. Sure enough, that's just what Bookioo does, giving women complete control as they browse through the profiles of eligible men.

Now in beta, Spanish Bookioo does not give men any way to learn about or contact the female members of the site. Men can join for free, if they have been invited—and if a current Bookioo member can vouch for their information. They can then post a profile for the perusal of the female—and paying—members of the site. It's those paying women, however, who get to call the shots. Female members see all the details in men's profiles—including ratings and comments from other Bookioo members—and it's also up to them to initiate contact with the ones they find interesting. They can request double-dates for added security, if they wish; also available is the option of connecting with other women on the site. Female members are charged EUR 35.90 for three months or EUR 59.90 for six months to keep their profiles private; if, after a free seven-day trial, they decide not to join, they can keep using the site with a public profile.

Bookioo is currently available in Barcelona, Madrid, Seville and Valencia. Time to spread female fever and bring a like-minded offering to the lonely hearts in your neck of the woods? (Related: DNA-driven dating service — Best Buy launches store for and by women — Work spaces for female entrepreneurs.)

Website: www.bookioo.com

Spotted by: Leticia Pérez Prieto

klik
De mens is gek!
Punica, hier komen ze:

http://www.kayak.com

http://www.orbitz.com/

http://www.bing.com/travel/flights

http://www.flightcentre.ca/
Dank je wel dat je er aan hebt gedacht Spijker

Ik ga ze zeker gebruiken!
Spijker! 't Staartje komt al sneller dan ik dacht! Wat fijn, dat ie 'tzelfde denkt als jij en dat ie toch belde. Adem effe diep in en uit, en ga dan 'n goedkoop ticket zoeken. Fijn!
Wow Spijker! Super dat er weer contact is!! En nu heel snel dat ticket boeken! Je moet erheen, zo snel mogelijk! Leukkkkk!!

Nemo ik vind de Denemarken love story helemaal geweldig!!! En wat slecht van mij dat hij niet op die vlucht zat. Was hij dus ook niet zo heel laat aangekomen die avond. Maar fijn dat het nog is goed gekomen. En die gozer uit Antwerpen ziet er echt geweldig uit. Goed geregeld!

Shit nu ben ik de rest allemaal weer vergeten, en terug lezen lukt op de een of andere manier niet :( Weet niet of het aan de computer ligt of aan mijn brakheid.

Had zo`n leuk weekend gehad, en vandaag zo`n domper na dat weekend. Moest zaterdag avond nog even in het hotel zijn voor een inspectie, daarna zou ik naar huis gaan. Maar toen was het opeens toch wel gezellig, dus daarom toch wat langer gebleven. Beetje flirten met toyboy de hele avond. Ben trouwens ook weer klaar met toyboy, het was leuk en lekker, maar nu is het spannende er van af dus next

Maar ieder geval, paar dagen eerder een erg leuke fotograaf leren kennen die fotos voor het hotel gaat maken. En professioneel als ik ben, uche uche, zaterdag avond begon ik te smsen wat hij aan het doen was etc. Eerst heel netjes, hij was aan het werk en ging niks doen. Toen ik smste dat ik een hele speciale tour van het hotel zou geven was hij er binnen 10 minuten. Zitten kletsen en leuk en gezellig. Opeens was het al 2 uur en ging de bar van het hotel dicht. Samen doorgegaan naar andere kroeg waar opeens allemaal bekenden waren. Met heen doorgefeest in allerlei kroegjes en steeds kwam ik de fotograaf weer tegen. Toen het half 6 was en ik wel naar huis wilde, gesmst waar hij was en dat hij maar mee moest. Prima, hij zou naar mijn huis komen over een half uur. In de uitgang van de discotheek kwam ik met mijn zatte kop nog de eigenaar van de sushi tent tegen. Op de een of andere manier ging die mee naar mijn huis en asociaal lopen zoenen in de taxi. Ieder geval, thuis moest hij snel weg wezen en hij kwam ook de deur niet in. Hij weg, nog geen 2 minuten later stond de fotograaf voor de deur. Hele leuke nacht ochtend gehad. Alles prima en leuk etc. Hij was eigenlijk wel heel leuk dat ik hem best nog een paar keer wil zien. En nu vanmorgen schrijft hij opeens dat hij al jaren een vriendin heeft die in Canada woont en heel erg van haar houdt en nu heeft opgebiecht aan haar wat er gebeurd is zaterdag. En dat hij zich nu heel rot voelt etc. En ja, nu voel ik me dus ook rot :( Want hij is heel leuk, maar hij wil me niet. Hij wil die Canadeze :( Mannen, ik begin er niet meer aan.
quote:rianneplaya schreef op 01 februari 2010 @ 21:13:

Mannen, ik begin er niet meer aan.

Daar geloof ik op een of andere manier helemaal niets van

Wat een lamlul die fotograaf. Hij had gewoon tegen vriendin moeten zwijgen over jou en tegen jou moeten zwijgen over vriendin. Nu voelt iedereen zich klote, alleen maar omdat hij er een zooitje van maakt!
Oeps, nu ik het terug lees klinkt het best als iets te veel mannen in iets te weinig tijd
quote:rianneplaya schreef op 01 februari 2010 @ 21:13:

En ja, nu voel ik me dus ook rot :( Want hij is heel leuk, maar hij wil me niet. Hij wil die Canadeze :( Mannen, ik begin er niet meer aan.

Directora, we kunnen elkaar de hand schudden! De fotograaf is de Barman is....euh?

Ik heb net tegen een vriendinnetje in de kroeg zitten klagen. Gelukkig kwam zij met een verhaal over ander meisje die per ongeluk haar haar in de fik stak met een kaars, dus dat houdt me de komende week lachende.

Ik geloof trouwens ook niet dat je de mannen laat. Als je er twee op een avond hebt, zal je de bezette best snel vergeten.

Spijker, al meer nieuws? Al meer contact, al meer actie?

Isiss, heb ik mijn Mol van de week al doorgegeven?
quote:fille schreef op 02 februari 2010 @ 02:24:

Spijker, al meer nieuws? Al meer contact, al meer actie?

Nee, ik denk dat ik hem vrijdag even bel. Ik moet dan heel vroeg op, dus met tijdsverschil is hij dan net klaar met werken. Hoop ik.

Zo hey, die Canadezen. Zo hoor je er nooit wat van, zo heeft iedereen er één
quote:Margaretha2 schreef op 02 februari 2010 @ 10:37:

Zo hey, die Canadezen. Zo hoor je er nooit wat van, zo heeft iedereen er één

Nou, t is nog best zoeken hoor. Groot land, weinig mensen. Dus het is bést een prestatie!

(zo heb je er een, ik durf dat nog niet echt te zeggen hoor. Maar ik heb wel een canadees telefoonnummer waarachter een leuke man verschuilt dat ik weer durf/wil bellen. Verder ga ik nog even niet, maar dit is al fijn)

(tjee, ik had echt niet verwacht deze maand hier alweer on topic te zijn)
Gelukkig ben je niet weggegaan! (is dit nou 'the secret' )
Vraagje, wat is leuk en goedkoop om rond te trekken in augustus? (of juni of september)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven