3000+ deel 29!

31-01-2010 23:26 3022 berichten

Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)

Wij raken nooit uitgepraat!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Ga maar lekker naar bed hoor!

Ik ga niet meer, moet er over een uur toch uit.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ben echt de hele nacht klaarwakker geweest. Ik ga pas naar bed als ik slaap heb. Heb iets te veel ervaring met mislukte pogingen tot slapen. Maar begin nu toch eindelijk een beetje slaap te krijgen.

Met nachten zoals nu ben ik toch wel heel erg blij trouwens dat ik geen serieuze baan meer heb. Dat is waar ik ooit op vastgelopen ben en dat zou met dit soort nachten niet anders gaan dan toen. Ik benijd je niet dus.

Ik ga inderdaad lekker te bedde, even nog een beetje lezen en hopelijk val ik dan wel snel in slaap.

Heb jij wel geslapen al? Ik lees het antwoord later wel.

Succes met werken straks!
Slaap lekker lieve Q!

Is je slaapprobleem de reden geweest dat je geen baan meer hebt? Of hebben je andere gezondheidsproblemen daar ook een rol in gespeeld?

Ik heb nog niet geslapen.

Ik hoop dat dat snel beter gaat, want een slaapprobleem kan ik er niet bij gebruiken nu ik weer aan het opbouwen ben met werken tot fulltime.

De laatste tijd gaat slapen niet meer zo goed.

Heb moeite met naar bed gaan. Bang voor de nacht, en bang voor de volgende dag.

Slik veel medicatie om te slapen, maar dat helpt dus niet altijd.

Vaak lukt het me wel om door die medicatie op tijd naar bed te gaan, maar door slapen is vaak een probleem de laatste tijd.

En dat is niet handig als ik moet werken..

Ik wil heel graag werken en zo snel mogelijk weer fulltime aan de slag zijn.

Maar blijf mijn best doen en probeer er vertrouwen in te hebben dat het goed gaat komen!
Was er nog even.

Ja, uiteindelijk heeft mijn slaapstoornis mij genekt ja. Daardoor ben ik mijn baan kwijtgeraakt. De andere gezondheidsproblemen speelden toen alleen maar heel subtiel op de achtergrond en de diagnose van de keuringsarts was CVS, maar daar werden geen consequenties aan verbonden. Ik kon volgens haar 40 uur werken, terwijl ik de meeste dagen te moe was om naar de wc te lopen. Zakte ook vaak letterlijk door mijn benen. Gezien hoe slecht het toen met me ging, heeft de arbeidsdeskundige me op persoonlijke titel geadviseerd om eens heel goed na te denken wat ik belangrijker vond in het leven, mezelf kapot werken of proberen er op een andere manier nog wat van te maken. Toen mijn aanvraag voor een WAO-uitkering definitief werd afgewezen, hebben we besloten dat ik desondanks niet meer aan het werk zou gaan.

Tussendoor is het bij periodes wel beter gegaan, maar echt fulltime aan de slag is nooit meer aan de orde geweest. En uiteindelijk heb ik besloten mijn energie liever te steken in het krijgen van een kind dan in een eventuele (deeltijd) baan. Dat kind dat is er intussen en ik heb momenteel een klein baantje van een paar uur in de week. Maar als het zo gaat als nu, dan heb ik al moeite die verplichting van een paar uur in de week na te komen. Ècht werken zie ik dus onder de huidige omstandigheden niet meer gebeuren. Spijtig maar helaas.

Maar goed. Ik ging slapen dus. Jij veel sterkte straks. En ik snap het als de beste hoor, dat je gewoon weer normaal aan het werk wilt zijn. Dat wilde ik ook heel graag. Zo graag dat ik niet eens in de gaten had dat ik mezelf alleen maar verder kapot aan het maken was. Maar dat is weer een heel ander verhaal.

Hopelijk houd je het vol vandaag!
.
Ik heb de tafel gedekt!

Smakelijk en tot later vandaag!
goede morgen, heb alleen de laatste twee blz gelezen voor de nachtploeg.

appel,bedankt voor het ontbijt, ben er nu vandoor ,tot vanavond
Eens met Floor en ook met Iry, gisterenavond.

Hoe kan dat nou, maar toch eens met beide.

En verder dan 22.00 heb ik niet gelezen dus als ik wat gemist heb, so be it en een

Bankje lekker geslapen?
Huh? Eens met mij EN Iry? Dat kan niet hoor! Je bent het OF eens met mij OF Met Iry!
Goedemorgen!

Goedemorgen allemaal

Voor iedereen een fijne (werk) dag......
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Goeiemorgen!!!

Zo Floor... ga jij vanaf vandaag eens structureel proberen om je sponsoring aan de exen drastisch te verminderen??? Want dat is echt niet gezond hoor!! Je doet jezelf en je gezin veels te veel tekort, en dat voor de lieve vrede!! Dan maar geen lieve vrede!

Appel.. bedankt voor het ontbijtje, en super om te lezen dat je zelf ook ziet dat je zo vooruit bent gegaan in de afgelopen 2 jaar
Ja dat ga ik proberen Bianc. Al is het alleen maar om van mijn boosheid af te komen!

En bij mijn ex zal dat niet zo'n probleem zijn. Ik heb de laatste tijd wel vaker 'overgeslagen' bij hem.
En nu ga ik douchen.

Heb cursus vandaag.
Goeiemorgen allemaal
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Goeiemorgen Nootje!!

Had ik al gezegd dat ik blij ben dat je er weer bent??
Goedemorgen No!
Ben je nou nog nie op vakantie Bi?
Ja, Bi wanneer ga je?
Het snegent!
En floor wanneer begint je cursus?
Hier niet, volgens mij is t droog.
Hallo iedereen!
Hoi IBI

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven