Tetter hier over je dier

maandag 7 december 2009 om 19:29
Voorheen heette dit topic 'Kootje de Beer is weg' want een van mijn acht poezen was verdwenen. Maar Kootje is al lang weer thuis en het werd gezellig hier met geklets over poes en ander dier. Vandaar de wijziging van OP en nu kan een ieder hier verhalen over harige (of kale) huisgenoten, foto's plakken, raad vragen en stoom afblazen.
Welkom!
Vaste posters in dit topic en hun dieren:
NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:
B.
L.
M
M
10
< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:
Sjaak
M
< 6 mnd.Annetd4 katten:
Rooie
Fuzzy
Kleintje
Mamsy
M
M
M
V
4
4
8
?
Biebelie3 katten:
Isa
Biebs
Zwart Monster
V
V
M
9
9
Bijna 2Delphicat1 kat:
Poef
M
13Eleonora8 katten:
Ouwe Kees
Kleine Kees
Gijs
Hanny MC
Lotje MC
Kootje
Beertje
Lena
1 konijn:
Lola
M
M
V
V
V
M
M
V
V
18
13
7
6
2
< 1
< 1
< 1
1Kat753 katten:
Diesel
Nikki
Bailey
M
V
M
10
9
< 3 mnd.
Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:
Roquefort
Josephine
1 konijn:
Sjaak
M
V
M
3
2
4Maleficent3 katten:
V.
D.
Julius
M
V
M
14
7
< 1Miek2213 katten:
Tijgertje
Balthasar
Luna
1 konijn:
Wappie
M
M
V
V
7
8
2
1Mylenevalerie3 katten:
Floyd
Bo Ghi
Kane
M
M
M
11
2,5
1,5Olijfje_2 katten:
Fido
Puk
M
M
9
1Parasol2 katten:
Captain Jack Sparrow
Scarlett o'Hara
M
V
5
3Ratteke1 hond:
Tara
3 katten:
Maculata
Medusa
Morgana
V
V
V
V
1,5
15
16 of 17
15Robo1 hond:
Tommie
2 hamsters:
Tic
Tac
M
16Rubis1 hond:
Rubis
2 katten:
Kimmie
Amber
V
V
V
6
?
3Smulrol2 katten:
Max
Mickey
M
V
12
11Sopsie1 kat:
Jovi
M
< 6 mnd.Splinter021 kat:
Sil
M
ong. 8Talkinghead3 katten:
Olivier
Forrest
Faith
M
M
V
16,5
2,5
2,5Tangerine1 kat:
Sirius
M
bijna 2Tijgerpoes1 kat:
Boo
V
2,5Zoebie1 kat:
Siepie
1 hond:
Sedi
M
V
9
4
Welkom!
Vaste posters in dit topic en hun dieren:
NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:
B.
L.
M
M
10
< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:
Sjaak
M
< 6 mnd.Annetd4 katten:
Rooie
Fuzzy
Kleintje
Mamsy
M
M
M
V
4
4
8
?
Biebelie3 katten:
Isa
Biebs
Zwart Monster
V
V
M
9
9
Bijna 2Delphicat1 kat:
Poef
M
13Eleonora8 katten:
Ouwe Kees
Kleine Kees
Gijs
Hanny MC
Lotje MC
Kootje
Beertje
Lena
1 konijn:
Lola
M
M
V
V
V
M
M
V
V
18
13
7
6
2
< 1
< 1
< 1
1Kat753 katten:
Diesel
Nikki
Bailey
M
V
M
10
9
< 3 mnd.
Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:
Roquefort
Josephine
1 konijn:
Sjaak
M
V
M
3
2
4Maleficent3 katten:
V.
D.
Julius
M
V
M
14
7
< 1Miek2213 katten:
Tijgertje
Balthasar
Luna
1 konijn:
Wappie
M
M
V
V
7
8
2
1Mylenevalerie3 katten:
Floyd
Bo Ghi
Kane
M
M
M
11
2,5
1,5Olijfje_2 katten:
Fido
Puk
M
M
9
1Parasol2 katten:
Captain Jack Sparrow
Scarlett o'Hara
M
V
5
3Ratteke1 hond:
Tara
3 katten:
Maculata
Medusa
Morgana
V
V
V
V
1,5
15
16 of 17
15Robo1 hond:
Tommie
2 hamsters:
Tic
Tac
M
16Rubis1 hond:
Rubis
2 katten:
Kimmie
Amber
V
V
V
6
?
3Smulrol2 katten:
Max
Mickey
M
V
12
11Sopsie1 kat:
Jovi
M
< 6 mnd.Splinter021 kat:
Sil
M
ong. 8Talkinghead3 katten:
Olivier
Forrest
Faith
M
M
V
16,5
2,5
2,5Tangerine1 kat:
Sirius
M
bijna 2Tijgerpoes1 kat:
Boo
V
2,5Zoebie1 kat:
Siepie
1 hond:
Sedi
M
V
9
4

dinsdag 2 februari 2010 om 08:00
Is een plan Marelsje maar op zich vind ik het ook prima als iemand anders het topic opent, dat wil ik er maar mee zeggen.
Dat niemand denkt dat het míjn topic is of zo.
Het is van ons allen.
Maar goed idee, dat van die tabel.
Schrijf jij niet meer bij de Nieten dan Marels, dat je dat van die vragenlijst niet meer precies weet? Of is de opzet van de Niets inmiddels gewijzigd?
Kletsmajorette, zou jij je daar mee bezig willen houden, met die tabel, in het volgende topic?
En Miss Phoebe, vind jij het dan goed dat we wachten met jouw gegevens invoeren tot er een nieuw topic is?
Dat niemand denkt dat het míjn topic is of zo.
Het is van ons allen.
Maar goed idee, dat van die tabel.
Schrijf jij niet meer bij de Nieten dan Marels, dat je dat van die vragenlijst niet meer precies weet? Of is de opzet van de Niets inmiddels gewijzigd?
Kletsmajorette, zou jij je daar mee bezig willen houden, met die tabel, in het volgende topic?
En Miss Phoebe, vind jij het dan goed dat we wachten met jouw gegevens invoeren tot er een nieuw topic is?
dinsdag 2 februari 2010 om 08:09
Ik schrijf nog steeds bij de Nietjes hoor, maar ik ken niet álle vragen meer uit mijn hoofd
En De Lijst is inmiddels al een paar topics geleden ergens in de vergetelheid geraakt.
Zeg Leo, ik vind het wel schandelijk dat je MissPhoebe vraagt om dán pas haar gegevens in de tabel te zetten hoor. Ik wil in de tabel en ik wil het NU!
En De Lijst is inmiddels al een paar topics geleden ergens in de vergetelheid geraakt.
Zeg Leo, ik vind het wel schandelijk dat je MissPhoebe vraagt om dán pas haar gegevens in de tabel te zetten hoor. Ik wil in de tabel en ik wil het NU!
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 2 februari 2010 om 08:22
Diesel komt ook weer lekker naar beneden en geniet van een heerlijk potje kroelen, als ik hem op een bepaald plekje boven z'n staart kriebel gaat ie m'n hand likken en met zijn voortandjes zachtjes bijten, "netsen" noem ik dat en ik moet er steeds zo om lachen omdat D van die smakgeluidjes maakt als ie het doet,
Ik heb filmpjes gezien van katten die ook zulke gekke dingen doen als je over de kont kriebelt.
Deze kan ik jullie niet onthouden. Ik kijk hem dagelijks om even flink te grinniken. (zeg maar gerust, hardop schateren met tranen in de ogen) deed mijn kat het ook maar, zou ik hem heel de dag over zn kont kammen.
http://www.youtube.com/watch?v=G4BTd3cpLZo
En, Gizmo staat niet op amivedi. Ik heb mevrouw nog een keer gemaild of de poes al terug is, geen mail terug. helaas is Gizmo niet voor mij bestemd geweest. Jammer, erg jammer, maar dan zal het zo moeten zijn.
Ik heb filmpjes gezien van katten die ook zulke gekke dingen doen als je over de kont kriebelt.
Deze kan ik jullie niet onthouden. Ik kijk hem dagelijks om even flink te grinniken. (zeg maar gerust, hardop schateren met tranen in de ogen) deed mijn kat het ook maar, zou ik hem heel de dag over zn kont kammen.
http://www.youtube.com/watch?v=G4BTd3cpLZo
En, Gizmo staat niet op amivedi. Ik heb mevrouw nog een keer gemaild of de poes al terug is, geen mail terug. helaas is Gizmo niet voor mij bestemd geweest. Jammer, erg jammer, maar dan zal het zo moeten zijn.
I can do anything i want, and so can you....
dinsdag 2 februari 2010 om 08:39

dinsdag 2 februari 2010 om 09:11
[quote]Chiquita24 schreef op 01 februari 2010 @ 23:50:
missphoebe: ik heb ook een zoë ja! Jouw zoë is nog iets jonger!
Mijne hebben ook wel gekke eetgewoontes als wij even niet opletten. Zo aten wij een tijdje rodekool schotel en toen was zoë de schaal aan het uitlikken. Fruit weet ik eigenlijk niet, jari voetbalt wel met manderijnen!
Wat een ideale vent eleonora[/quote
klopt chiquita! mijn Zoë zit nog midden in haar opvoedingsfase >D nee het gaat goed maar ze wel een apekop....
ze is erg brutaal tegen de andere katten (die dat niet altijd op prijs stellen) maar ze is ook heel erg knuffelig...
en Kwebbel is gewoon getikt met haar eetgewoontes (ze lust ook hete chilisaus, en laatst heeft ze een stukje verse peper op zitten eten....)
missphoebe: ik heb ook een zoë ja! Jouw zoë is nog iets jonger!
Mijne hebben ook wel gekke eetgewoontes als wij even niet opletten. Zo aten wij een tijdje rodekool schotel en toen was zoë de schaal aan het uitlikken. Fruit weet ik eigenlijk niet, jari voetbalt wel met manderijnen!
Wat een ideale vent eleonora[/quote
klopt chiquita! mijn Zoë zit nog midden in haar opvoedingsfase >D nee het gaat goed maar ze wel een apekop....
ze is erg brutaal tegen de andere katten (die dat niet altijd op prijs stellen) maar ze is ook heel erg knuffelig...
en Kwebbel is gewoon getikt met haar eetgewoontes (ze lust ook hete chilisaus, en laatst heeft ze een stukje verse peper op zitten eten....)
dinsdag 2 februari 2010 om 09:51

dinsdag 2 februari 2010 om 17:57
wat een fijn topic is dit toch! Heb het gisteravond en vandaag tot de helft doorgelezen (ja, heb geen leven ) en wat een lieve dieren allemaal.
Heb nu helaas geen huisdier, woon op kamers, maar mijn ouders hebben wel een zwarte poes. Die kruipt het liefst helemaal onder de dekens, en dan liggen we ook weleens gezellig samen op bed.
De kat die we daarvoor hadden (vanaf mijn 11e ongeveer) was echt de liefste poes ooit. Een schildpadje. En wat grappig dat jullie ook zo houden van poezenbuikjes! Haha, zij had zo'n lief buikje. Ging ook het liefst op haar rug liggen, kon je zo heerlijk je neus in haar bolle buikje doen. En de geluidjes die ze maakte! Zo schattig.
Ze was trouwens een stoere meid, ze was allesbehalve bang voor honden, maar ze viel honden aan! Heb het zelf helaas nooit gezien, maar mijn moeder vertelde dat ze een paar keer op een langslopende hond was gesprongen! Een vrouw was zelfs best boos geworden, en die kwam toen niet meer in onze straat om de hond uit te laten.
Ze hield er ook heel erg van om gekamt te worden als ze in de zomer ging uitharen. Ze werd al hysterisch als ze het kammetje zag.
Helaas is ze veel te jong gestorven, ze is maar 8 geworden. Ze wilde niet meer eten, en na een kijkoperatie bleek toen dat ze kanker had aan haar alvleesklier.
Heb ook geen afscheid kunnen nemen, want het gebeurde toen ik doordeweeks op kamers zat... Mis haar nog steeds weleens.
Heb helaas geen foto, maar ze had zo'n lief kopje!
Heb nu helaas geen huisdier, woon op kamers, maar mijn ouders hebben wel een zwarte poes. Die kruipt het liefst helemaal onder de dekens, en dan liggen we ook weleens gezellig samen op bed.
De kat die we daarvoor hadden (vanaf mijn 11e ongeveer) was echt de liefste poes ooit. Een schildpadje. En wat grappig dat jullie ook zo houden van poezenbuikjes! Haha, zij had zo'n lief buikje. Ging ook het liefst op haar rug liggen, kon je zo heerlijk je neus in haar bolle buikje doen. En de geluidjes die ze maakte! Zo schattig.
Ze was trouwens een stoere meid, ze was allesbehalve bang voor honden, maar ze viel honden aan! Heb het zelf helaas nooit gezien, maar mijn moeder vertelde dat ze een paar keer op een langslopende hond was gesprongen! Een vrouw was zelfs best boos geworden, en die kwam toen niet meer in onze straat om de hond uit te laten.
Ze hield er ook heel erg van om gekamt te worden als ze in de zomer ging uitharen. Ze werd al hysterisch als ze het kammetje zag.
Helaas is ze veel te jong gestorven, ze is maar 8 geworden. Ze wilde niet meer eten, en na een kijkoperatie bleek toen dat ze kanker had aan haar alvleesklier.

Heb helaas geen foto, maar ze had zo'n lief kopje!

dinsdag 2 februari 2010 om 18:05
Ach, en over foto's gesproken, er is zo'n grappige foto van m'n zusje met een tam vogeltje. Het was een jong kraaitje (? denk ik, heb geen verstand van vogels) die zich gewoon liet oppakken, zat op een dag ineens in de garage. De buurman had toen wat foto's gemaakt van die vogel op de schutting, met mijn zusje ernaast. Ziet er zo grappig uit.
Heeft misschien niet echt iets met huisdieren te maken, maar ik zal de foto binnenkort posten.
Heeft misschien niet echt iets met huisdieren te maken, maar ik zal de foto binnenkort posten.