salarisindicatie?
dinsdag 2 februari 2010 om 11:09
Hallo,
Wie zou mij kunnen helpen?
Er wordt gevraagd door een bedrijf wat mijn salarisindicatie is...
Ik zou niet weten wat ik moet vragen als salaris.. Je moet dit toch bruto doorgeven?
Ik heb 2,5 jaar ervaring in die richting en heb er een diploma voor.
Ik ben 20 jaar. Het is trouwens in de richting administratie, telefoniste, receptioniste.
Ik hoor graag wat van jullie
Wie zou mij kunnen helpen?
Er wordt gevraagd door een bedrijf wat mijn salarisindicatie is...
Ik zou niet weten wat ik moet vragen als salaris.. Je moet dit toch bruto doorgeven?
Ik heb 2,5 jaar ervaring in die richting en heb er een diploma voor.
Ik ben 20 jaar. Het is trouwens in de richting administratie, telefoniste, receptioniste.
Ik hoor graag wat van jullie
dinsdag 2 februari 2010 om 11:15
dinsdag 2 februari 2010 om 11:17
dinsdag 2 februari 2010 om 11:23
Ja AS dat snap ik ook nog wel Maar goed, toen ik stage liep draaide ik ook gewoon 6 maanden mee in de organisatie. En dat was weer geen werkervaring. Mijn punt is dat je nog aan het leren bent. Of dat nou werkend leren is of niet, er is een verschil tussen een baan na een opleiding en werken om iets te leren. Dat verschil is in mijn ogen wat maakt dat je vers uit school niet gelijk kunt stellen aan 2,5 jaar werkervaring.
Daar wilde ik het fijne van weten.
Daar wilde ik het fijne van weten.
dinsdag 2 februari 2010 om 11:25
quote:Teddyt00t schreef op 02 februari 2010 @ 11:22:
Ik zou gaan voor tussen de 1800 en 2000 bruto per maand, en wie weet wat hoog inzetten je geeft.. Niet geschoten is altijd mis Is dat niet enorm veel voor iemand van 20 die net haar opleiding afgemaakt heeft? Natuurlijk kan je een beetje hoog inzetten maar je moet nog wel geloofwaardig overkomen, toch?
Ik zou gaan voor tussen de 1800 en 2000 bruto per maand, en wie weet wat hoog inzetten je geeft.. Niet geschoten is altijd mis Is dat niet enorm veel voor iemand van 20 die net haar opleiding afgemaakt heeft? Natuurlijk kan je een beetje hoog inzetten maar je moet nog wel geloofwaardig overkomen, toch?
dinsdag 2 februari 2010 om 11:27
dinsdag 2 februari 2010 om 11:28
quote:Teddyt00t schreef op 02 februari 2010 @ 11:27:
@ Silvy, inderdaad wel iets te hoog ja, zeker als die 2,5 jaar in de opleiding zit. Ik denk dat als ze een bedrag als 1750 noemt daar wel mee weg komt, wat denk jij?Het lijkt mij nog erg veel. Ik zou rond de 1500 zeggen maar ik ben vrij slecht in onderhandelen
@ Silvy, inderdaad wel iets te hoog ja, zeker als die 2,5 jaar in de opleiding zit. Ik denk dat als ze een bedrag als 1750 noemt daar wel mee weg komt, wat denk jij?Het lijkt mij nog erg veel. Ik zou rond de 1500 zeggen maar ik ben vrij slecht in onderhandelen
dinsdag 2 februari 2010 om 11:28
quote:Teddyt00t schreef op 02 februari 2010 @ 11:22:
Ik zou gaan voor tussen de 1800 en 2000 bruto per maand, en wie weet wat hoog inzetten je geeft.. Niet geschoten is altijd mis
Met alle respect maar is dat niet een idioot hoog salaris voor een twintigjarige op MBO niveau?? Het minimumloon ligt - en ik moet zeggen dat ik hier dan ook wel weer van schrok - op ¤ 865,65.
Mijn advies: zet niet te laag in maar houd het zeker ook realistisch. Denk dat je echt al heel blij mag zijn met een bruto maandsalaris rond de ¤ 1.400,--. Overigens kan het nooit kwaad te vragen naar de ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden binnen die functie.
Ik zou gaan voor tussen de 1800 en 2000 bruto per maand, en wie weet wat hoog inzetten je geeft.. Niet geschoten is altijd mis
Met alle respect maar is dat niet een idioot hoog salaris voor een twintigjarige op MBO niveau?? Het minimumloon ligt - en ik moet zeggen dat ik hier dan ook wel weer van schrok - op ¤ 865,65.
Mijn advies: zet niet te laag in maar houd het zeker ook realistisch. Denk dat je echt al heel blij mag zijn met een bruto maandsalaris rond de ¤ 1.400,--. Overigens kan het nooit kwaad te vragen naar de ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden binnen die functie.
dinsdag 2 februari 2010 om 11:30
Ik zet altijd vrij hoog in, verdiende met mijn 15e 5,5 euro per uur, dus het is net hoe je er tegenaan kijkt en wat je jezelf waard vindt.
Ik draaide op mijn 15e een shift van 8 uur in een horeca bedrijf en liep daar dan samen met 2 andere een collega's een hele zaak lopende te houden, terwijl er per tafel rond de 150 euro door mijn handen ging.. Tja. Toen nam ik geen genoeg met de voorgestelde 3,5 euro.
Ik draaide op mijn 15e een shift van 8 uur in een horeca bedrijf en liep daar dan samen met 2 andere een collega's een hele zaak lopende te houden, terwijl er per tafel rond de 150 euro door mijn handen ging.. Tja. Toen nam ik geen genoeg met de voorgestelde 3,5 euro.
dinsdag 2 februari 2010 om 11:35
Maar Teddy dan verdiende jij op je 15 ook nog geen 1000 euro per maand hoor (953 om precies te zijn) Nou is TO wel ouder maar dan vind ik 1750 nog een enorm hoog bedrag. Als ik hier lees dat 865 het minimum is dan denk ik dat ik met mijn 1500 ook veelste hoog zit en dat ze meer kans heeft op zo'n 1200 euro.