Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Star, hoe was school vandaag? Was deze juf beter te pruimen?
Loretta is De Mol. Punt.
Ja ben ik ook benieuwd naar!!

Kess heb jij nog wat kleine cadeautips? Weet niet meer wat ik voor Nemo moet vragen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ja inderdaad Star: hoe wassut?

Nemo grappig én vermoeiend
Peas on earth!
Knutselspul, loco junior, schoolspulletjes. Zoiets?

Bij de Lidl nu weer gespannen canvas doeken te koop, voor 3 of 4 euro. Die ga ik zelf ook nog kopen. Leuk om een échte Nemo aan de wand te hebben straks! Ehm... bioscoopkaartje voor die nieuwe Disneyfilm? Heb je straks in de voorjaarsvakantie meteen een leuk uitje samen. Koekjesvormpjes, verkleedkleren (heel veel keuze voor weinig op www.lobbes.nl )

Heb je hier iets aan?
Loretta is De Mol. Punt.
Bij lobbes trouwens ook veel leuke gezelschapsspelletjes. Vind ik zelf ook zo leuk! Vito krijgt het bordspel van rupsje nooitgenoeg.
Loretta is De Mol. Punt.
Ja goeie tips, kan ik wat mee!

Gezelschapsspellen zijn in dit huis alleen leuk als ze ook maar met 2 gespeeld kunnen worden.
Vieren jullie het ook dit weekend?
Loretta is De Mol. Punt.
Ja zaterdag, jullie ook?

Ik wil dit roze pakje en dan ga ik ermee de kliko aan de weg zetten met mijn regenbooglaarsjes.

Wij zondag.

Ik denk dat je de blits gaat maken bij jou in de straat. Ben je trouwens al eens bij je nieuwe buufjes op de koffie geweest? Beetje inburgeren enzo....
Loretta is De Mol. Punt.
Ik zal even copy pasten van good luck hoe het gisteren was op school
O jee.... dat voorspelt niet veel goeds....
Loretta is De Mol. Punt.
Om vijf uur werd ik gebeld door de moeder van vriendinnetje van Cee. Er was wat gebeurd op school of ik het van de juf gehoord had? Nee dus.

Cee vandaag voor het eerst op de overblijf. Vriendinnetje eet bij haar oma en die brengt haar dus naar school na de pauze.

Oma had vriendinnetje naar klas gebracht en trof Ceetje in haar eentje boven bij de buitendeur aan. Ze was op papa en mama aan het wachten want ze was verdwaald

Oma heeft haar terug naar de klas gebracht, waar juf al met de deur dicht met alle kinderen in de klas zat.

Juf gebeld en die zei dat aangezien Cee vrijwel op tijd weer in de klas was, ze het niet noemenswaardig vond naar ons toe.

Op de overblijf laten ze kinderen kiezen of ze binnen of buiten willen spelen en dan gaat om 13.10 de fluit en wordt er geroepen dat de kinderen naar hun klas moeten. Er wordt kennelijk niet op toegezien dat de kinderen ook daadwerkelijk naar hun klas gaan/in hun klas zijn.

Ik ben best over de zeik.
Niet echt hè Kess?

Ik ga nu even bijlezen want ik verwaarloos jullie arme meisjes
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 januari 2010 @ 21:29:

Star, wat voor gemeens heb je daar gezegd?

Jezus Christus te paard
O zieke meisjes en babies en kamers die af zijn en lellen van teevees

Kess, hoe was zwemles?
Jemig Star! Ik zou in jouw plaats ook goed over de zeik zijn!

Wat ontzettend sneu voor Ceetje, wat zal ze zich rot gevoeld hebben. Heeft ze er 's middags thuis zelf dan niets over verteld? Gelukkig maar dat oma van vriendinnetje net langsliep! Van de juf vind ik het ronduit schofterig dat ze geen contact met jullie gezocht heeft, dat vind ik echt niet kunnen.

Wat ga je nu doen? Op zoek naar andere school toch? Ik kan me voorstellen dat je er geen vertrouwen meer in hebt...

Is Cee vandaag wel weer naar school? Dat voelt vast niet heel gerust voor jou!

Loretta is De Mol. Punt.
Zwemles ging goed! Tony vond het spannend en eng, maar heeft het heel goed gedaan. Van de kant af in het water springen, kopje onder en door het gat 'zwemmen'.

Ben zo trots op mijn grote vent! Hij wordt ineens ook écht groot. Ben intussen maat 116 aan het kopen, terwijl hij 110 helemaal niet lang heeft gedragen.
Loretta is De Mol. Punt.
Andere school is ook wachtlijst, maar vrijdag 12 feb. open dag, dus dan ga ik even flink lobbyen voor mijn kind

Ze is vandaag wel naar school (al riep ik gisteravond iets heel anders), maar geen overblijf. Ik haal haar gewoon op voor een broodje en denk dat ik haar vanmiddag thuis laat, ze is ook wel heel moe.

Ze vertelde er niks over, pas toen ik het vroeg.
quote:Kess schreef op 02 februari 2010 @ 09:07:

Zwemles ging goed! Tony vond het spannend en eng, maar heeft het heel goed gedaan. Van de kant af in het water springen, kopje onder en door het gat 'zwemmen'.

Ben zo trots op mijn grote vent! Hij wordt ineens ook écht groot. Ben intussen maat 116 aan het kopen, terwijl hij 110 helemaal niet lang heeft gedragen.In de eerste les????? Wow, dat is heul knap
Het zijn ook een hoop indrukken he, in die eerste schoolweken. Lekker uitrusten vanmiddag!
Loretta is De Mol. Punt.
Ja en heel anders dan kdv natuurlijk, dus ze blijft inderdaad lekker bij mij, kleine moppie
quote:Star schreef op 02 februari 2010 @ 09:10:

[...]

In de eerste les????? Wow, dat is heul knap

Goed he?

* glimt van trots *
Loretta is De Mol. Punt.
Kan ik me voorstellen, dat doet die motorisch gestoorde van mij nooit, weet ik nu al

Sneeuw al weg daar?

Het is hier voor de deur en bij school een ijsbaan, hartstikke link. Leuk hoor, winter.
Aaaaaaaaaaaaaaah, die arme Ceetje Echt zo sneu en zo stom van school. Wat fijn dat die oma haar vond, want anders had ze er nog veel langer gestaan. Hier is er heel veel toezicht en overblijfjuffen halen kinderen op en brengen kleintjes weer naar de klas.

Wat stoer die Tony

Vish, Nemo net Chica, die praat ook 24/7

Mier en ik nog ziek thuis.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Is ook geen weer om beter en niet thuis te zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven