Thuis
vrijdag 29 januari 2010 om 19:32
In huispak op de bank met laptop klinkt lekker
Jaaaa, hoofd doet het een stuk beterderder vandaag gelukkig! Alleen de hele dag misselijk, maar volgens mij ook door te lege maag (want afgelopen anderhalve dag geen eetlust), bah! Geloof dat het wel geholpen heeft om gisteren de halve dag in bed door te brengen
Wat heb je allemaal gedaan vandaag?
Jaaaa, hoofd doet het een stuk beterderder vandaag gelukkig! Alleen de hele dag misselijk, maar volgens mij ook door te lege maag (want afgelopen anderhalve dag geen eetlust), bah! Geloof dat het wel geholpen heeft om gisteren de halve dag in bed door te brengen
Wat heb je allemaal gedaan vandaag?
Peas on earth!
vrijdag 29 januari 2010 om 19:43
Geregeld
- shit met UWV opgelost
- shit met belastingdienst opgelost
- andere shit met UWV opgelost
- andere shit met belastingdienst opgelost
- 2 spijkerbroeken gekocht (altijd lastig en nu in 1x raak)
- Gordijnen besteld voor slaapkamer (met 20% korting bij Hema)
- Lijst gekocht voor op Nemo's kamer
- In slaapkamers geboord en dingen opgehangen
- Gratis doos choco gekregen voor de Gusto
- Mob. abo besteld met lcd-tv erbij (komt maandag)
- Meneer van woningbouw komt ook maandag naar keuken kijken.
- Gezellig met aanstaande moeder van Tintin gekletst.
-Heerlijk gegeten, nu bakkie koffie en daarna lekker chips met een alcoholische verknuspering.
- shit met UWV opgelost
- shit met belastingdienst opgelost
- andere shit met UWV opgelost
- andere shit met belastingdienst opgelost
- 2 spijkerbroeken gekocht (altijd lastig en nu in 1x raak)
- Gordijnen besteld voor slaapkamer (met 20% korting bij Hema)
- Lijst gekocht voor op Nemo's kamer
- In slaapkamers geboord en dingen opgehangen
- Gratis doos choco gekregen voor de Gusto
- Mob. abo besteld met lcd-tv erbij (komt maandag)
- Meneer van woningbouw komt ook maandag naar keuken kijken.
- Gezellig met aanstaande moeder van Tintin gekletst.
-Heerlijk gegeten, nu bakkie koffie en daarna lekker chips met een alcoholische verknuspering.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
vrijdag 29 januari 2010 om 20:40
Wooow, goed bezig Vish
Hier:
stofgezuigd
was x2 gedraaid
belastingdienstgebeuren Chica (kinderopvangtoeslag stop)
belastingdienstgebeuren Mier (kinderopvangtoeslag aanvraag)
alle rekeningen voor hele maand deur uit
En Ier en ik hebben zelf een kapstok gemaakt voor de kinderen
Ik zal een foto maken
Fijn, Erwt, dat je je weer beterderder voelt
En Hyves gezien en moet com zijn ipv nl
En ik heb niet overal besteld hoor, zo erg is t ook weer niet
Ze hebben allebei 4 a 5 dingen gehad.
Hier:
stofgezuigd
was x2 gedraaid
belastingdienstgebeuren Chica (kinderopvangtoeslag stop)
belastingdienstgebeuren Mier (kinderopvangtoeslag aanvraag)
alle rekeningen voor hele maand deur uit
En Ier en ik hebben zelf een kapstok gemaakt voor de kinderen
Ik zal een foto maken
Fijn, Erwt, dat je je weer beterderder voelt
En Hyves gezien en moet com zijn ipv nl
En ik heb niet overal besteld hoor, zo erg is t ook weer niet
Ze hebben allebei 4 a 5 dingen gehad.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zaterdag 30 januari 2010 om 09:54
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 29 januari 2010 @ 19:46:
Wauw
[...]
Ik ook vandaag!
Scheelde wel 90 euro voor onze ramen!
Waar heb je je abonnement besteld?
En ik ook! Heel Nelderland krijgt nieuwe gordijnen!
Ik was met de slee achter het gordijn in de hal blijven hangen. Resultaat: flinke winkelhaak. Maar nieuwe grodijnen zijn nu dus in de maak!
Heb jij nou gordijnen voor de kinderkamer besteld, of andere kamer, Erwt?
Wauw
[...]
Ik ook vandaag!
Scheelde wel 90 euro voor onze ramen!
Waar heb je je abonnement besteld?
En ik ook! Heel Nelderland krijgt nieuwe gordijnen!
Ik was met de slee achter het gordijn in de hal blijven hangen. Resultaat: flinke winkelhaak. Maar nieuwe grodijnen zijn nu dus in de maak!
Heb jij nou gordijnen voor de kinderkamer besteld, of andere kamer, Erwt?
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 30 januari 2010 om 09:57
Nee (nog) niet voor de kinderkamer, maar voor de woonkamer. Dat wordt een heel groot gordijn, want ramen over hele breedte en hoogte (wel 5 meter breed!). Scheelde dus écht veel geld!
Project woonkamer schiet al op. Rode muur gisteren gedaan met superdekkende verf van Histor en wég rode muur! Vandaag dus met Couscous eroverheen
Woonkamer is nu een grote chaos, want álles van de muur natuurlijk. Ik word er gék van
Als woonkamer af is (na de muur dus nog de gordijnen en de plinten), beginnen we boven
Wel grappig, heel Nederland nieuwe gordijnen
Project woonkamer schiet al op. Rode muur gisteren gedaan met superdekkende verf van Histor en wég rode muur! Vandaag dus met Couscous eroverheen
Woonkamer is nu een grote chaos, want álles van de muur natuurlijk. Ik word er gék van
Als woonkamer af is (na de muur dus nog de gordijnen en de plinten), beginnen we boven
Wel grappig, heel Nederland nieuwe gordijnen
Peas on earth!
zaterdag 30 januari 2010 om 10:42
Kutsneeuw en in samenhang daarmee...heb een witte haar ontdekt. En die zat niet op mijn hoofd
Nemo is uit logeren want we zouden dagje dld doen. Wederom dus niet doorgegaan ivm sneeuw.
Bij de volgende gordijnenactie is rolgordijn beneden aan de beurt, die komt op iets van 400 euro....
Nemo is uit logeren want we zouden dagje dld doen. Wederom dus niet doorgegaan ivm sneeuw.
Bij de volgende gordijnenactie is rolgordijn beneden aan de beurt, die komt op iets van 400 euro....
zaterdag 30 januari 2010 om 10:56
Hier waren gewone gordijnen nu ook 294 euro in plaats van bijna 400! Zou dus inderdaad ook nieuwe actie van de Hema wachten! Kan wel even duren, want die actie met de rolgordijnen is net geweest.... Bij de Hema weten ze trouwens wel wanneer die actie weer terugkomt, dus je kunt 't even vragen.
vanwege grijze haar
vanwege grijze haar
Peas on earth!
zaterdag 30 januari 2010 om 14:37
zaterdag 30 januari 2010 om 17:10
Deed hij gevaarlijk of de ladder??
Ik zeg rolgordijn maar ik bedoel eigenlijk zo'n gordijn wat zichzelf opvouwt. Vouwgordijn wellicht?
Even naar stad in de buurt geweest en enorme stapel boeken voor Nemo gescoord. En een Thomas de treinslinger voor verjaardag en lampenkapjes voor op mijn slaapkamer. Alles voor weinig natuurlijk
Nemo blijft misschien nog een nachtje bij broer logeren, heel stil in huis. Heel raar ook.
Ik zeg rolgordijn maar ik bedoel eigenlijk zo'n gordijn wat zichzelf opvouwt. Vouwgordijn wellicht?
Even naar stad in de buurt geweest en enorme stapel boeken voor Nemo gescoord. En een Thomas de treinslinger voor verjaardag en lampenkapjes voor op mijn slaapkamer. Alles voor weinig natuurlijk
Nemo blijft misschien nog een nachtje bij broer logeren, heel stil in huis. Heel raar ook.
zaterdag 30 januari 2010 om 17:19
We hebben t net opgehaald, zo leuk. Allemaal mensen die stonden te kijken toen ze prijs uitgereikt kreeg en zeiden hoe knap ze was, Chica helemaal aan t glunderen. Ze heeft een hamsterpakket gewonnen, met hamsterrugzak, hamster portemonnee, hamsteretui en hamster frisbee. Allemaal heel erg lelijk maar ze vindt het helemaal fantastisch
En ier deed eng want had ladder in de sneeuw staan buiten dus die gleed weg. We hebben ook soort uitbouw stukje aan de achterkant van t huis waardoor ladder niet goed recht naar raam kon en wel erg schuin stond.
Fijn van allemaal voor weinig
En aaah voor stil in huis. Wel leuk voor Nemootje. Doet me denken aan Nemo film. Dan zegt Marlin tegen Dorie dattie Nemo beloofd had dat er nooit iets met em zou gebeuren. Zegt Dorie ook raar om dat te beloven want dan maakt hij ook niets mee, niet voor kleine Pablo
En ier deed eng want had ladder in de sneeuw staan buiten dus die gleed weg. We hebben ook soort uitbouw stukje aan de achterkant van t huis waardoor ladder niet goed recht naar raam kon en wel erg schuin stond.
Fijn van allemaal voor weinig
En aaah voor stil in huis. Wel leuk voor Nemootje. Doet me denken aan Nemo film. Dan zegt Marlin tegen Dorie dattie Nemo beloofd had dat er nooit iets met em zou gebeuren. Zegt Dorie ook raar om dat te beloven want dan maakt hij ook niets mee, niet voor kleine Pablo
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zaterdag 30 januari 2010 om 17:29
zaterdag 30 januari 2010 om 17:58