3000+ deel 29!

31-01-2010 23:26 3022 berichten

Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)

Wij raken nooit uitgepraat!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle reacties Link kopieren
Getver Krentebollen!
Zo hehe, ik zit, het grote grut is weer naar school en de 4 kleintjes liggen op 1 oor.

Voor zolang het duurt, ff puin geruimd en nu ff metime.

Forum dus.

Friends is cool en grappig, maar krentenbollen niet hoor Choco, vindt je dat nou echt heel erg lekker, want ik zei, iets heel erg lekkers maken voor jezelf en niet iets heel erg makkelijks
En nu is dus iedereen foetsie??
Fijn....
Dan maar die dropstaafjes opeten want die roepen me zo.
Peuken doen we niet aan vandaag..... het regent mij te hard, zelfs het afdakje doet zijn werk niet.
ben er hoor Zus, doe pogingen om een reservering te doen tijdens de restaurantweek, maar volgens mij wil half nederland dat nu ook
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Lekker slim Floor, van die cursus

Betekent dat dat je nu ineens vrije tijd over hebt??

Freaky... zo leuk is Rakker in het echt niet hoor, Hij heeft voor de foto gauw zn tong naar binnen getrokken en alle spieren aangespannen van zn bovenkaak zodat je niet kunt zien dat ie een overbijt heeft (goh... het lijkt er op dat ik wil dat je afzegt zodat ik hem zelf kan houden, maar dat is echt niet zo hoor!!)

Choco... luisteren naar de 3000-meiden he!!

Zus... ik doe een peukie met je mee
Hey Zus wat zit je hier tegen jezelf aan te kletsen.

Allang niet meer dus, opletten BAM
Nouw Bi, ik doe geen peuk vandaag, te veel regen...... helaas en dat blaffen wordt er ook niet veel beter van.

Al hoewel ik wel een heerlijke geile telefoonstem heb nu
Blontje.

Ik lul immer tegen mijzelf, jullie zijn toch maar internet
Oja... ik las weer niet goed Zus.

Ik verveel me terwijl ik megaveel te doen heb
Hier ook de groeten naar school en de rest zit te kleuren.

Wat een drukke baan toch he?

Heb de keukenvloer in de poets gezet na het dweilen dus moet nu verplicht een kwartiertej op de bank blijven tot het droog is.

(wel dom: ik heb m'n sigaretten aan d everkeerde kant van de gepoetste vloer liggen )
Bam... ik zou mn sokken uitdoen en op mn tenen met heeeele grote stappen die peuken gaan pakken!!
Ik doe het beter, de rest ligt te slapen.....alleen mij vloer is nog niet gedweild...

Last van GGD angsten BAM?
Wij hebben dat weleens gehad in een badkamer, achterin op een koofje lagen de autosleutels... waar we dus officieel niet meer bij konden komen toen de badkamervloer getegeld hadden

Met een bezem, ducktape en nog een bezem hebben we ze eraf kunnen vissen
Ik kan altijd nog buitenom maar het regent en zó verslaafd ben ik nou ook weer niet *kuch*
Denk dat mijn rest wat ouder is dan jouw rest dan Zus.

Ik heb hier nu twee mannetjes van 5 en 3 en die gaan echt niet meer op bed al zou ik het willen!
Ja, de oudste is 3 hier idd, maar die van 5, wat te denken van school? Of zijn ze ziek, dan kunnen ze natuurlijk wel naar bed ?

Maar die van 3 slaapt ook niet meer hoor, maar ligt een uur of twee met een stuk of 10 auto's te rusten
Die van 5 hoeft pas vanaf de voorjaarsvakantie op dinsdagmiddag naar school.

Ik moet van de bank af voordat mijn ogen dicht vallen....dat vroegnaarbedgaan is niet goed voor me, word er alleen maar moe van!

*gaat even buitenom peuken halen*
? Vreemd, hier gaan ze met 4 al volledig naar school.

Ga peuken halen en gooi er 1 mijn kant op, met een paraplu.
Ik wil ook dropstaafjes!
Sorry Minny ze zijn al op
Ik heb nog wel evergreens ........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven