3000+ deel 29!

31-01-2010 23:26 3022 berichten

Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)

Wij raken nooit uitgepraat!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 23 ook een jonkie hoor en nu nog, de meeste beginnen nu pas.

Maar hier een spiraal, om ook een vlaag van verstandverbijstering te voorkomen.
Vorig jaar nog een vlaag van ernstige verstandsverbijstering gehad, heb ik zitten te googlen over het ongedaan maken omdat ik het vriend zo gunde om een kind te krijgen die hij wél mocht zien....

Man wat ben ik blij dat ik dat niet heb doorgezet zeg.

Moet er niet aan denken.
Ik was 23 toen Mini werd geboren. Das best wel jong. Maar dan ben je er ook weer jong uit he? Ja, Mini ben ik een tikkie eerder "kwijt" dan de bedoeling was (zacht uitgedrukt)...helaas...
Een vriendin van mij werd bijna 2 jaar geleden na de geboorte van haar zoontje, een walgelijk ingekakte moederkloek die alleen nog maar bezig was met mama zijn. Heerlijk jochie is het hoor, en heel erg lief, maar ik herkende mijn vriendin niet meer terug! Laatst verzuchtte ze dat nog ruim 16 jaar best wel lang duurde en dat ze maar eens een vaste oppas moest gaan zoeken. Ik kon wel juichen van blijdschap en had dr bijna geknuffeld (jawel!) zo blij was ik om mijn vriendin terug te hebben.
Ik heb geworpen tussen mijn 24e en 29e.

De meeste mensen zijn dan nog met hele andere dingen bezig en ben dus ook een van de jonkies op het schoolplein ook al zie ik mezelf niet zo.

Wel de hipste en de leukste natuurlijk, dat dan weer wel
Gelukkig dat ze toch nog het licht ziet Minny, ingedutte moederkloeken zijn blech!

Ben zo blij dat ik gebeld heb.. was een zeer goed gesprek met nog goede tips om CV beter/scherper te krijgen.. en die mag ik naar haar mailen voor als er dan weer een vacature kom mag ik mee doen... YES!!!!!!!!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Fijn Freak...

Ik zie er soms wel uit als een moederkloek...... joggingpak, haar in een knot, make-up van drie dagen ervoor nog op mijn smoelwerk zitten, oh nee, dat was Ma Flodder.....
Hihi Minny lees net je verhaal over huwelijk wat niet doorgaat.. goed geregeld meid !!!
En hier kan er ook echt geen kindje meer komen.. pfff blij toe zeg... zeker in deze situatie nu....
Gooit er een groepshug in voor ons productieve Freak.
Ja echt, het is dat ik zoveel om dr geef, anders was de vriendschap absoluut doodgebloed. Ik merk het wel vaker in mijn omgeving hoor, vriendinnen die dan een kind krijgen en het on-be-grijp-lijk vinden dat ik nog regelmatig ga stappen en dingen voor mezelf doe. Sterker nog, het wordt afgekeurd. Want een moeder doet zoiets niet, die gaat niet meer stappen, en zeker niet zuipen. Totdat de kinderen baby af zijn en die muren wel errug benauwend worden. Zeker als ze er alleen voor komen te staan...dan zien ze ineens in waarom ik er soms uit MOET, voordat ik gillend gek tegen de muren opklim.
Gelukkig heb ik normale vriendinnen Minny

En thanks Zus
Nu nog even twee mailtjes eruit werken en dan ben ik klaar met mijn todo van vandaag....
Hallo allemaal!!

Ik dacht vandaag eens veel te gaan doen, maar ben zoo moe dat er niets uit mijn handen komt.

Voel mij beetje gammel, en ik heb dus helemaal niets met ziek zijn hé! Zo'n tijdverspilling vinnik dat.

Toch voel thet stiekem als virus, rillerig, snipverkouden en moe, moe moe!
Mooie verhalen bijgelezen van gisteravond en vannacht!!
Ik ga dus niet meer stomdronken worden, dat niet, ik wil graag nog heel thuis komen en als ik stomdronken wordt dan kom ik meestal niet thuis, is mijn ervaring, dat is eigenlijk het enige wat ik laat, maar ik heb ook echt niet meer de behoefte om op stap te gaan, erger me dood.

Wel gezellig met vrienden een avond doorzakken, thuis, dat wel.

Heel soms nog stappen maar heb dat dan gauw gezien.

Miscchien toch een huismus
Floor laat je niet op je kop zitten meid!

Hup voor jezelf zorgen hoor
Ik was ook al jong moeder (22) en dus heb ik nu een volwassen zoon.

Ben er vaak verbaasd om!

Heb ook nog een ukkie van 3 ongelukje!cadeautje!

Als ik bewust had gekozen was hij nooit gekomen denk ik, maar ik ben blij met hem joh! Wél helemaal overnieuw beginnen, dat wel.

Ben dan ook blij dat hij bijna naar school gaat
Hoezo kom je niet thuis dan Z&Z? Ik kom eigenlijk altijd wel thuis, tenzij ik vantevoren al besloot dat ik bij een vriendin zou slapen. Of bij een scharrel, net hoe het uitkomt

Het is niet alleen het stappen, het is meer ook een eigen leven hebben zonder dat het om een kind draait. Het meest verwonderlijke aan deze wondertjes vind ik altijd hoe hun moeder transformeert van een eigen persoon naar een half mens die alleen nog maar als mama functioneert.
Freak goed bezig meid!

Ik ga weer andere dingen doen op de bank hangenhuishouden enzo.

Maar eerst een paracetamol!!

Dag allemaal tot later
Ik was van de week ook verbaasd Peet, Oudste gaat bijna naar middelbaar onderwijs en ik ben er zelf (voor mijn gevoel dan he) net vanaf!

Ik wordt oud!
Het is niet alleen het stappen, het is meer ook een eigen leven hebben zonder dat het om een kind draait. Het meest verwonderlijke aan deze wondertjes vind ik altijd hoe hun moeder transformeert van een eigen persoon naar een half mens die alleen nog maar als mama functioneert.[/fgcolor][/quote]

Eensch!
Mijn streven is om na het stappen vooral niet thuis te komen
Ergerlijk:

Op stap gaan met je vriendinnen die dan vervolgens alleen maar over de kinderen praten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven