Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pff, ik heb weer zo'n kramp, niet leuk zeg!
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh shit, zit nu met vlinders in mijn buik door de foto van Dani

Jemig die vent is was zo lekker! Ik heb toen hij nog speelde 3 plekken naast hem gezeten op de viptribune. Terwijl iedereen naar het spel keek, kon ik alleen maar naast me kijken. Jemig, niet normaal hoe knap hij is was. Daarna nog als een bakvis naast hem gestaan in de viplounge (we hadden kaarten via werk).

En mijn man, toen nog vriend, zat naast me hoor Die vond het best.

Ving ook nog de bloemen van Lithmanen die wedstrijd. Geweldig. Was het 1e jaar in de Arena. Jaar daarvoor had ik een seizoenskaart in de Meer.

Ooh, dat was een mooie tijd...

Anyway, even terug naar de orde van de dag, ha ha.

Star, je klinkt alweer wat beter. Hoe ging het vandaag met Cee?

Mamax, arme man bij jou. Maar als hij chips lust zal het nog wel goed gaan En je bent zelf de beste dokter hè! Als het niet goed voelt is het niet goed. Beter een keer te vaak bellen dan te weinig!

Mal, heel goed, de Punto. Jammer dat je dan nog moet wachten hè? Ik had ook bij mijn auto: hup. strikje eromheen en meenemen Helaas....

Wegbrengen ging goed vandaag! Hij liep met een ander jongetje mee de klas in die hij nog van de speelzaal kende. Toen ben ik B naar de speelzaal gaan brengen. Ik kon in zijn klas kijken van daaruit. Hij zat in de kring. En toen ik wegging keek ik nog even en was hij lekker aan het spelen.

Toen ik hem op kwam halen was hij met 2 andere kinderen met de Lego, en rende blij op me af. En nam uitbundig afscheid van de juf, heel blij.

Nou, ik ben happy. Morgen andere juf, maar hopelijk gaat het weer zo soepel.

Verder een hangdag met die zeikregen. Net wel even naar buiten geweest maar ik glibberde over de stoep. zo glad!!! Viel bijna 3x, niet leuk. Nu doen we NIETS meer
Oh mal, had je weer een plaatsing vandaag? Daar zo'n kramp van?
Hoort dat Mal? Dat kramperige?

Gaat wel weer hoor Amaal. Word nogal heen en weer geslingerd tussen gedachtes
quote:amalia schreef op 02 februari 2010 @ 16:59:

Oh mal, had je weer een plaatsing vandaag? Daar zo'n kramp van?Gisteren
Ooooh spannend weer dan! Die kramp is wel iedere keer heftiger hè? Ik zie het maar als een goed teken!

Star, kan het me voorstellen. Hoevaak per week moet Cee overblijven? Kan ze niet bij je ouders een broodje eten nu in het begin of werken zij ook?
mijn vrouw rijd zojuist weg in mijn auto helemaal alleen voor het eerst naar de cafetaria (ik denk dat ze bewust het vlees niet uit de vriezer heeft gehaald).
En is ze ook weer terug gekomen ?

Spannend hoor!!! Ha ha, ik zie het helemaal voor me. Die komt met koude friet thuis omdat ze 15 rijdt de hele weg en vergeet vast de lichten aan te doen. Of gaat dat automatisch? Ik weet dat ik daar destijds een paar keer de mist in ben gegaan, zonder licht rijden. Ai ai. Vond het al zo donker onderweg
Nouhou, ik was gewoon netjes op tijd weer terug hoor!

maar in het donker rijden met die regen vind ik wel spannend hoor

en hij staat helemaal scheef voor de deur, de auto
Ah Mal: spannend dus weer! En helemaal zelf auto gereden, whoehoe!!! Goed hoor!

Star: goed dat je haar zelf ook aangesproken hebt, ik vind het alleen maar duidelijker dat je ook zelf aan je kind uitlegt wat de bedoeling is. Natuurlijk is juf verantwoordelijk, maar zelf zeggen kan geen kwaad. Heb je het ook nog tegen juf gezegd vandaag?

Amalia: fijn dat het goed ging vandaag met wegbrengen!

Mamax: ach gossie. Dat is ook sneu, zo'n zieke mini... Ik heb geen idee van koorts en zo... Hopelijk knapt hij morgen gewoon op!
en voor Mal! Helemaal alleen weg in de auto voor het eerst! Goed hoor!!

Mannetje had om 19 uur 40.7, vent zou met hem gaan douchen, dus ik ga gauw kijken.
Maxi is ziek Bridge. Maar hij is ook echt heel zielig.
Star ik moet je helaas de hand schudden, Sjors is vandaag ongeveer hetzelfde overgekomen. Oma zou hem ophalen maar had zich in de tijd vergist. Ze was dus een kwartier te laat.Toen ze aan kwam stond Sjors al 15 minuten alleen in de regen op een mega groot schoolplein. Hij was in tranen! Echt belachelijk dat er niemand met hem wachte of dat ze hem niet mee naar binnen hadden genomen. Ik heb de school gebeld en de leerkracht was jammergenoeg al weg. Wel mijn verhaal gedaan en gevraagd wat hun beleid is met kindjes die te laat op worden gehaald, want als dit hun manier van werken is zijn we hier niet op de juiste plek. Ze was erg geschokt maar wist er niet het fijne van, morgen maar de juf erop aanspreken.

Mal je heb je pasje! Fijn zeg! En ook al een auto, leuk!

Hebben jullie de nieuwe film van Tarentino al gezien, met Brad Pitt? Goeie film!

Star nu ik lees dat Ceetje wel vaker aan de wandel gaat vind ik het eigenlijk nog stommer dat ze haar niet beter in de gaten heeft gehouden.
Aah sneu die Maxi, heeft hij verder nergens last van? Hopen dat de koorts morgen weer is afgezakt.
Oh sorry, zie het inderdaad. Wist ik ook want hele week al ziek. (tsss die forumnamen ook, hihi) Maar wel sneu...

Juud: na ja, wat achterlijk! Echt raar inderdaad!
Hihi, zie net het nieuws:

Wij gaan op huwelijksreis naar tenerife. is net op nieuws dat hoofdstad nu overstroomt is vanwege flinke regenval... (Meteen even gekeken en wij zitten aan andere kant van het eiland en duurt natuurlijk ook nog even dus gaat wel loslopen)
Jeee Juud, wat een rare verhalen allemaal. Raar joh, dat hij niet in de klas opgehaald wordt. Je kan er toch niet van uit gaan dat hij echt wordt opgehaald??

Ben blij met het continuerooster hier. Ik zal morgen eens vragen hoe het met het ophalen na schooltijd zit, of dat in de klas moet of dat ze de kinderen gewoon het plein opgooien.

Jaaaa, Mal is terug!!!

Ach ach Mamax, die koorts houdt wel lang aan hè?

Juud, nee niet gezien nog. Zag wel net een klein stukje omdat ie genomineerd is. Brad met snorretje toch? Sexy

Bridges ik weet het niet hoor, maar je geeft toch allang geen bv meer? Je bent zo vergeetachtig
Het is geen sexy Brad hoor, maar het is gewoon een goeie film!
Jemig Juud, dat is echt niet lollig zeg. Gatver, wat heb je trouwens ontzettend goed gehandeld! Complimenten!!!

Amalia, fijn dat het goed ging met L.!

Mal, wow, alleen!! Knapperd! En krampen, is dat normaal?

Mamax, wat blijft die koorts ontzettend hoog zeg, akelig, best angstig!
quote:amalia schreef op 02 februari 2010 @ 17:17:

Star, kan het me voorstellen. Hoevaak per week moet Cee overblijven? Kan ze niet bij je ouders een broodje eten nu in het begin of werken zij ook?Om de week op maandag, de rest van de week is ze thuis of bij mijn moeder.
quote:Juud_ schreef op 02 februari 2010 @ 19:47:

Star ik moet je helaas de hand schudden, Sjors is vandaag ongeveer hetzelfde overgekomen. Oma zou hem ophalen maar had zich in de tijd vergist. Ze was dus een kwartier te laat.Toen ze aan kwam stond Sjors al 15 minuten alleen in de regen op een mega groot schoolplein. Hij was in tranen! Echt belachelijk dat er niemand met hem wachte of dat ze hem niet mee naar binnen hadden genomen. Ik heb de school gebeld en de leerkracht was jammergenoeg al weg. Wel mijn verhaal gedaan en gevraagd wat hun beleid is met kindjes die te laat op worden gehaald, want als dit hun manier van werken is zijn we hier niet op de juiste plek. Ze was erg geschokt maar wist er niet het fijne van, morgen maar de juf erop aanspreken.

Mal je heb je pasje! Fijn zeg! En ook al een auto, leuk!

Hebben jullie de nieuwe film van Tarentino al gezien, met Brad Pitt? Goeie film!

Star nu ik lees dat Ceetje wel vaker aan de wandel gaat vind ik het eigenlijk nog stommer dat ze haar niet beter in de gaten heeft gehouden.

Oooooo Juud wat kut zeg, arme ventje in tranen. Ik vind het zo zielig. Ben benieuwd wat de juf zegt morgen!

Ja, Inglorious Basterds bedoel je natuurlijk. I Tarantino.
Mamax, 40.7 Is hij wat opgeknapt van het douchen?
Oh Star dat valt erg mee. Maarja, dan moeten ze wel op haar letten natuurlijk!
Haha is het zo erg Amalia? Zal voortaan mijn kladblok er weer naastleggen, net als we vroegah altijd deden!

Ik wil ook continurooster... Jammer dat we dat niet hebben...

Ben weg. ga op verjaarsvisite bij vriendinnetje!
oja dat kladblok!!! Ha ha ha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven