3000+ deel 29!
zondag 31 januari 2010 om 23:26
Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)
Wij raken nooit uitgepraat!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.
5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.
7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.
8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!
Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
dinsdag 2 februari 2010 om 21:08
quote:Bianca40 schreef op 02 februari 2010 @ 21:05:
Truste Petra!!!
Sja, ging even kijken op dat ene topic over Koe en Hommeltje enzo en toen ik dat allemaal las werd het me ff te veel. Mijn vader had dat namelijk ook, zag ook zijn moeder en zijn tante en riep dat hij er aan kwam...........dat doet AU. Ik ga ff lekker liggen lezen in mijn boek in bed en hoop dan in slaap te vallen zonder nare gedachten. Moet om half 8 al weer in de auto zitten morgen.
doei Kanjers.
Truste Petra!!!
Sja, ging even kijken op dat ene topic over Koe en Hommeltje enzo en toen ik dat allemaal las werd het me ff te veel. Mijn vader had dat namelijk ook, zag ook zijn moeder en zijn tante en riep dat hij er aan kwam...........dat doet AU. Ik ga ff lekker liggen lezen in mijn boek in bed en hoop dan in slaap te vallen zonder nare gedachten. Moet om half 8 al weer in de auto zitten morgen.
doei Kanjers.
dinsdag 2 februari 2010 om 21:14
lieverds, ik vind het fantastisch dat jullie zo hartelijk en verwerkomend zijn terwijl ik best lang niet geweest ben! Is zo'n blij gevoel, past voor mij helemaal bij de 3000+ club!! lieve iedereen!
Ik merk dat het beter voor mij is als ik niet teveel post; ik kijk af en toe wel mee, maar als ik ga posten, wil alle verhalen ook blijven volgen en dat kost me zoveel tijd! Ik heb het op het moment best druk met RL-en, en daarom ben ik minder vaak bij jullie dan ik had gewild! Maar ik denk echt wel aan jullie!!
zo, dit moest ik even kwijt! voor iedereen een
Ik merk dat het beter voor mij is als ik niet teveel post; ik kijk af en toe wel mee, maar als ik ga posten, wil alle verhalen ook blijven volgen en dat kost me zoveel tijd! Ik heb het op het moment best druk met RL-en, en daarom ben ik minder vaak bij jullie dan ik had gewild! Maar ik denk echt wel aan jullie!!
zo, dit moest ik even kwijt! voor iedereen een