Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Steph: weer een saaie dag geweest voor jou.
kwil dr ook zo 1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*kwijl en wilt ook massage*

Giga saai Snjookie.
Slaap lekker maar saai.

Morgen ben ik er giga weinig dokter, verjaardag oma, vriend thuis. Dus een heeeeeeeeeele saaie dag.
Oehh lekker een massage! En dat bed, hahaha daar zou ik permanent trek van krijgen.

Steph wat ben je toch heerlijk saai geweest. Lekker shoppen samen met je lief.

Succes morgen en saai plezier op de verjaardag van Oma. Hele hele saaie dag ga je morgen hebben.
quote:Dushi74 schreef op 01 februari 2010 @ 23:04:

Oehh lekker een massage! En dat bed, hahaha daar zou ik permanent trek van krijgen.

Steph wat ben je toch heerlijk saai geweest. Lekker shoppen samen met je lief.

Succes morgen en saai plezier op de verjaardag van Oma. Hele hele saaie dag ga je morgen hebben.

Hij was er ook in hamburger variant.....

Kijk je wel uit dat je saai blijft lachten.......

Ik ga naar bed. Tot morgen (saaie dag voor jou morgen Steph).
Weltrusten lieve Elfenmaisjes, ik ga ook lekker naar bed. Niet in een hamburgerbed of sandwich maar gewoon een normaal saai bed. Hhhhh *lacht saai zodat Snjookje dat ook ziet*
kiekeboe saaierds. zolang mn pijnstillers werken gaat ut wel aardig hierzo.vanavond toch naar school,wil niks missen.
Dez, wel rustig aandoen met dat leren. Je koppie is nog broos.

Bij oma alles saai goed, saaie slagroomtaart gegeten.....

De ha heeft me toch maar naar de dermato doorverwezen, eindelijk en daar kan ik volgende week woensdag al terecht op een schappelijke tijd.

Straks saaie info gaan nieten en op de hoogte blijven van wat gaan ze doen met ons wijkgebouw.
Is iedereen zijn/haar farm aan het bijhouden? Het is hier stil zeg, zo niet saai.

Ik heb het in mijn rug van het geniet, morgen maar ff oefeningen doen. (yoga saai).
Dez doe het rustig aan meis. Want zodra je je teveel inspant krijg je weer meer koppijn. (en op den duur valt daar niets tegen te slikken)

Steph ik was de hele dag druk, leuk dat ik overdag af en toe kan farmen en forummen maar moet ook gewoon echt aan het werk

En nieten van wijkdingen is saaaaaaaaaaaaaaai. Maar wel broodnodig
Ik was saai aan het werk maar nu ben ik er weer (moet nog wel eieren rapen en koeien melken).
Zo, boerderie is weer op orde. Heel saai, maar morgen trek ik in mijn nieuwe, vaste, huisje en slaap ik weer in mijn eigen bed want mijn spullen komen over 11 uur aan in Noorwegen!
WTF?
Wat heerlijk Abusu, niets fijners dan in je eigen huisje zitten en in je eigen bed kunnen slapen. Van harte gefeliciteerd!!!
Abusu, lekker je eigen dingen in huis. Wel saai maar wel lekker.

Snjookie, echt aan het werk? Saaierd dat je bent.
quote:steph schreef op 02 februari 2010 @ 21:32:

Abusu, lekker je eigen dingen in huis. Wel saai maar wel lekker.

Snjookie, echt aan het werk? Saaierd dat je bent.Ja, heel saai aan het werk. Van 8 tot 16 in het ziekenhuis en van 5 tot half 7 gymles geven. Heel saai allemaal hoor.
Het allersaaiste van de gymles is dat ik de kinderen nieuwe dingen laat doen (tsja, daar ben je nou trainster voor) en het eerste wat ze zeggen is "ik durf niet". Tot nu toe heb ik ze allemaal nog kunnen overtuigen dat ik ze niet laat vallen enzo (heel saai) en ze vinden de nieuwe dingen nog leuk ook.... ksnappernietsvan.
Snapikooknietsvan Snjookje. Geef je saaie les met nieuwe dingen erin vinden ze het nog leuk ook. Saaierds zijn het
Saaiemorgen dames hier. Ik heb een heel saaie nacht gehad. Kon niet slapen en toen ben ik er om even over tweeen maar weer uit gegaan . Tegen een uur of half 5 ben ik maar op een logeerbed neergeploft. Ben dus heel helder en fris vanochtend....
Snjo, van kinderen snapikooknietsvan. Saai he.

Zometeeen weer een saai koffietheeuurtje.
quote:steph schreef op 03 februari 2010 @ 09:14:

Snjo, van kinderen snapikooknietsvan. Saai he.

Zometeeen weer een saai koffietheeuurtje.Wat saai zeg, koffietheeuurtje. (*ik kom ook even*)
Was weer heel saai zeg pfffff,nu twee weken niet (derma en carnaval oid).

Dadelijk wijkblad rondbrengen zonder op snufferd te vallen, ook al saai en daarna saai boodschappen doen.
psst, om de een of andere reden kan ik nu wel op FV!! En ik heb mijn planten ook maar effe geoogst.
Hey Steph wat stoer dat je nu wel op FV kunt. Ik zag ook al dat je mij een gift hebt gestuurd. Een hek, als het goed is heb je ook al wat gifts van mij en Snjookje ontvangen. Die kun je dan weer lekker gebruiken op je land/ farm meestal zijn het artikelen die ook wat geld opleveren als je die oogst

Snjookje hoop dat je nog fris en fruitig bent op dit tijdstip. Want ik las dat je een hele fijne saaie avond hebt gehad
Vriend had via bol.com wel het programma kunnen installeren dus............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven