FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Goed zeg Morrie! En ik vind het juist leuk om je hyperenthousiaste verhalen te lezen, dus ga vooral zo door .

Pfff, ik word net gebeld door de oppas, dat Dim met een vriendje zou hebben afgesproken. Ik weet van niks, maar de ouders/BSO van vriendje zijn nergens te bekennen en de juf was ook al weg. Dus oppas maar gezegd dat ze 'm meeneemt en ondertussen (thuis)-voicemail en (thuis)-email van moeder ingesproken/gemaild. Maar wat een gedoe zeg, ik krijg Sjaak niet te pakken en hoop maar dat hij dit vanochtend heeft afgesproken en toen weer vergeten is, anders zijn ze straks hun kind nog kwijt...
En dan hebben we ook nog lekkage in de keuken, smst de oppas net . Wat een dag...
Ik snap niet zo goed hoe de oppas bij school komt dan als de juf er ook niet meer is. Of zou het vriendje bij jullie spelen?

Dat is wel vreemd dan, maar het komt vast op zijn pootjes terecht omdat het een misverstand was. Hoop ik.

Goed Pebb, dat je toch maar kolft. Is echt niet lekker, een hele dag niet kolven.

Ik merk wel dat ik de hele dag wel kan werken, dat is wel weer lastig. De werk - prive balans raakt wat zoek want ik heb al twee dagen niet gekookt en op het nippertje iets gehaald dat je alleen maar op hoeft te warmen....

Neem dan Wind, die ligt in dr bedje met een klein baby'tje te knuffelen. Af en toe voeden, af en toe verschonen, fruit eten van de kraamhulp. Heerlijk! Hoop dat alles nog steeds goed gaat .
Beter laat dan nooit, ik krijg het nieuws van nieuwe aanwinst bij de Windfamilie nu pas door:).

Van harte, Wind en mannen, met de nieuwe spruit.
Ik ga zo naar het theater, maar was vooral even benieuwd of je al weet wat er nou met het vriendje was LLL?
Ja LLL, wat gek verhaal. Sowieso dat juf er ook niet meer is trouwens.

Bijgelezen, maar moet nog even opruimen, dus vertrek ook weer.
Wind, week later is prima, maar maandag de 8e zou dan ook nog kunnen wat mij betreft. Zeg maar wat jij liever hebt, ma 8 of do 11

Morrie, ik zag dat laptoptastopic bij nieuwe topics staan en ik dacht al dat jij het was. Ik moest wel lachen; je koopt in 5 minuten bij de eerste de beste winkel een laptop en gaat dan een topic openen over de tas die er omheen moet Er kwam vast ook uit je test dat je wat dat soort dingen betreft echt een vrouw bent

En lekker blijven schrijven erover, ik vind het ook alleen maar leuk om te lezen en te horen hoe het gaat. Vooral omdat je zo lekker enthousiast bent!

Pebbles, wat kolf jij veel zeg! Fijn dat Pebblo 'm toch is gaan halen, zou ik niet getrokken hebben zo snel na de bevalling, een dag niet kolven.

Kom later nog wel even terug, Maxi mag nu even op mijn laptop omdat ze haar Franse SO goed kent.
Even snel; want we genieten

Maandag de 8e is ook goed! Ik hoor wel of Peb mee komt.

Nathje, jij vroeg of ma of di goed was en dat is prima.

Morrie, gefeliciteerd met al je ontwikkelingen en opdrachten.

Wat moet jij je goed voelen!
Op de SG en Hyves kun je ons trio bewonderen
Leuk Wind, dan kom ik maandagochtend. Pebbles, kun/wil je dan ook?

En nu snel naar SG dus
Nou het was een toestand met het vriendje van Dim.Zal proberen het kort op te schrijven. Die twee boeven kwamen bij de oppas met het verhaal dat ze hadden afgesproken. Oppas snapte er niks van, heeft geprobeerd uit het jongetje te krijgen of hij niet naar BSO moest, en uiteindelijk mij gebeld. Tegen die tijd was de juf al naar het hoofdgebouw gelopen en kon oppas haar niet meer vinden. BSO was ook nergens te bekennen en geen ouders/andere ophalers. Dus ik heb maar besloten dat ze het jongetje mee moest nemen, je kunt 'm moeilijk daar achterlaten. Ik dacht dat Sjaak misschien die ochtend bij het wegbrengen iets met zijn moeder had afgesproken en dat vergeten was tegen mij/oppas te zeggen. En ik kreeg Sjaak niet te pakken. Dus moeder jongetje gebeld en gemaild, maar geen reactie. Toen belde Sjaak eindelijk, en die had helemaal niks afgesproken! Dus toen ben ik als een haas naar huis geraced (ondertussen school gebeld maar daar werd niet meer opgenomen) om bij de buurvrouw wiens zoontje ook bij Dim in de klas zit het mobiele nummer van zijn moeder te achterhalen. Had ze niet, maar zij wist wel dat vriendje op dinsdag naar dezelfde BSO ging als buurjongetje. Dus BSO gebeld en ja hoor, ze waren 'm al kwijt. Maar reageerden eigenlijk heel laconiek, ja, iemand (bleek later buurtjongetje te zijn) had wel gezien dat hij met iemand mee was gegaan. Buurvrouw moest haar zoon nog ophalen en heeft 'm toen meegenomen. Moeder van vriendje was dus ook not amused over BSO en lakse houding, want voor hetzelfde geld had een niet welwillend iemand 'm meegenomen. Pffff echt wat een middag, ik had echt mijn hart in mijn keel zitten toen ik erachter kwam dat Sjaak helemaal niks had afgesproken.

En toen stond ook nog de keuken blank toen ik thuiskwam. Maar dat heeft Sjaak, mijn held, gefixt. Ik ben echt retetrots want hij is zo onhandig als de pest maar heeft het echt opgelost, op een laddertje in de stromende regen.
quote:lilalore schreef op 02 februari 2010 @ 22:43:

Nou het was een toestand met het vriendje van Dim.Zal proberen het kort op te schrijven. Mislukt!
Heel verhaal getypt en nu is het weg. Kwam er op neer dat ik BSO ook echt superlaks vind en dat ik naar Ricky Koole en Leo Blokhuis ben geweest vanavond, dat het geweldig was en dat ik denk dat Pebbles en Pebblo het ook kunnen waarderen.

Dat ik nu nog even Exit from a Film van Radiohead ga luisteren (op het idee gebracht door Leo Blokhuis) en dan ga slapen.
Ik zou BSO wat aandoen zeg, stelletje idioten. Als er niet via ouders is gezegd dat kind niet komt, dan zijn zij verantwoordelijk. Punt.

BNJMN is naar de kapper geweest op de creche en ziet er nu ultra-braaf uit, wat hij niet is .
Lijkt me ook heel erg leuk Morrie! En Radiohead is heel erg goed, ik heb het nummer dat jij noemt op cd. Pebblo en ik verzuchten ook altijd dat ze programma;s als Top 2000 a gogo meer moeten maken dan alleen met einde jaar. Leo Blokhuis is leuk (en ik vind het ook wel een lekker ding, mag dat?)

Ik geloof dat ik wel mee kan maandag. Moet even thuis in agenda kijken nog. Leuk! Moshje moet dan ook wel mee.

Vandaag eerste thuisdag van Pebblo. En mijn eerste werkdag alleen. Hoop dat Moshje zich goed houdt.

En wij hebben onze stagiair een officiele schriftelijke waarschuwing gegeven. Hij komt structureel te laat, doet veel internetten voor prive doeleinden en nu er geen pc meer in magazijn staat doet hij het stiekem op pc van mij of Pebblo als we uit zicht zijn. En hij toont geen initiatief, maakt zijn opdrachten niet af en is niet gemotiveerd. We hebben hem herhaaldelijk gewaarschuwd, zijn begeleidster van school ook en nog 1x waarschuwen is einde verhaal. Ik hoop bijna dat hij morgen te laat komt...
Dat hoop ik dan ook Pebb, stomme stagiair als hij niet zijn best doet en zich niet aan afspraken houdt.
Kolf bij je vandaag ? En hoe ga je dat doen? Ergens beneden op een rustig moment, of gooi je de winkel een kwartiertje dicht .
Kolf bij me. Geen idee hoe ik het ga doen.

Denk beneden, want boven hoor ik winkelbel vaak niet.

En dan maar hopen dat er niemand binnen komt, want als ik gestoord wordt tijdens kolven komt er direct niets meer uit.
quote:Pebbles schreef op 03 februari 2010 @ 10:14:

En dan maar hopen dat er niemand binnen komt, want als ik gestoord wordt tijdens kolven komt er direct niets meer uit.

Dat is dan ook maar goed, want dan moet je er als een speer op af .

Misschien moet je even kijken of ze ook bij jullie in het theater komen? Het was echt de moeite waard. Ricky Koole zong ook wat combi blues-soulnummers, Pebblo is toch van de blues?

Ja, ik heb echt genoten en ik kende veel nummers niet eens. Het was heerlijk.

Bleef nog even napraten met mijn broertje en toen kwamen ze ook in de foyer. Ik wilde tegen Ricky zeggen dat ik haar zo enorm goed vond zingen, maar dat durfde ik niet. Nu heb ik spijt want ik heb het gevoel dat alleen een applaus niet voldoende was om te laten zien hoe goed ik haar vond.

Vanavond ga ik naar man van vriendin om huisstijl voor Harrie te laten ontwikkelen, en ik ga dan ook maar gelijk vragen wat hij voor mij kan betekenen. Als we toch bezig zijn....

Ga even googlen op contracten enzo. Geen idee hoe ik dat moet aanpakken.
Gewoon een opdrachtbevestiging dan toch? Of doel je op andere contracten?
BNJMN ligt in bed en ik zou ook wel lekker willen snurken, jammer dat ik over 3 kwartier alweer op school moet staan. Vind het heerlijk dat het langer licht is, maar heb nog behoefte aan een beetje winterslaap merk ik .
quote:lien schreef op 03 februari 2010 @ 11:34:

Gewoon een opdrachtbevestiging dan toch? Of doel je op andere contracten?

Nee inderdaad, gewoon opdrachtbevestiging. Maar wilde een template hebben zodat ik niet alles zelf hoef te verzinnen en wilde even kijken wat erin moet zodat ik weet wat ik morgen moet afspreken. Maar het kan gewoon simpel dus dat komt goed!

Ik ga nog ff naar buiten met Knorrie, het zonnetje schijnt hier. Straks Schorrie ophalen, er komt een vriendje mee en Schorrie had bedacht dat hij pepernoten wil bakken!! Nou, ik ben de moeilijkste niet hoor .
Pebblo is idd van de blues.

Ik zag ze bij DWDD en toen zong ze county-blues. Echt heel goed. Ik vind country stiekem erg leuk.

Ga maar eens poging tot kolven doen. Toch maar boven, met oortjes gespitst.
Heb nog een vraag aan Nath, of eigenlijk Aap.

Wij hebben op rekening geleverd aan een bedrijf. Kregen brief van curator dat bedrijf failliet is. Dus waarschijnlijk zijn we ruim 600 euro kwijt. Nu blijkt diegene weer werkzaam, nieuw bedrijf zelfde werkzaamheden. Kan dat dan zo maar?

Erge is ook nog dat die jongen een oud klasgenoot van Pebblo is en dus 'ouwe-jongens-krentenbrood' in de winkel kwam.

Afgelopen maandag dus ook aan een bedrijf op rekening geleverd, wel laten aanbetalen (15%) maar toch weer spannend. (gaat om bijna 8.000 euro)
Leuk Morrie, ik ben ook dol op Leo Blokhuis. Weet niks van muziek maar hij vertelt het zo leuk. Top 2000 a gogo vind ik een van de leukste tv-programma's. Zouden ze inderdaad gewoon het hele jaar door moeten maken. Ik ga volgende week naar de schouwburg, dansvoorstelling van NDT II. Verheug ik me al op sinds ik de kaartjes (in augustus ) heb gekocht.

Druk druk druk hier, zo een interview met vier mensen voor een van onze bladen. Leuk maar echt véél werk altijd.

Wat mega-relaxt dat de kapper op de creche komt Lien, wat een uitvinding!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven