Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.ikenik.nl/
Ah, Jack bezorgt net Nemo's Playmobil
Of was Geile Gordon op tv gister zonder dat ik het wist?
rimpel tv gordon

verhalen omg we moeten nog stil zijn en luisteren ook????

Hiep hiep voor de playmo
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik vrees het van wel Vish. Maar dat ga ik dus vanavond even regelen, dat het niet zo lang duurt
succes!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Star schreef op 03 februari 2010 @ 10:18:

O daar komt de muziekkip vandaan zie ik

Nee, die kwam van een linkje van Kess, maar ik zie er meer dingen terug. Da's een leuke website Star, die sla ik even op

Planning voor nu:

- vrijdagochtend 08.30 uur echo

- vrijdagochtend 10.00 uur: internetshoppen
Peas on earth!
quote:Star schreef op 03 februari 2010 @ 10:28:

Alvast voor over 20 weken

http://www.contractionmaster.com/

iew

Maar ik heb 'm wel in mijn favorieten gezet
Peas on earth!
Ja, kleine zebra is ook leuk! Heb ik ook leuke spulletjes van!

Contractionmaster lijkt me een heel leuk speeltje voor Xan! Heeft hij het gevoel dat hij echt een Belangrijke Taak heeft tijdens de bevalling. En dat zit hij tenminste niet steeds aan je. Niets zo vervelend als een plukkende vent tijdens je bevalling.

Wat voor playmo? Ben benieuwd!

Qua verhalen: ik zou gaan voor een simpel "amen". Dat is vrij omvattend, toch?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 03 februari 2010 @ 11:03:En dat zit hij tenminste niet steeds aan je. Niets zo vervelend als een plukkende vent tijdens je bevalling.

Ik heb ook zo'n vaag vermoeden dat ik daar niet tegen ga kunnen.

Maar zeg... hebben we het nou ineens over bevallen? Daar deed ik niet aan
Peas on earth!
Nee, we beamen dat kind gewoon uit je buik. Zullen we vast een afspraak maken voor een datum, of negeer je week 40 gewoon helemaal?
Loretta is De Mol. Punt.
Welkom. Plons. Amen.
Wasruimte Playmobil

Starman moest bij eerste wel plukken (lees: tijdens wee vuisten tegen mij rug aan), bij tweede moest ie niet in de buurt komen
Ik had van Don alleen zijn duimen nodig, om als een soort joystick vast te houden. Het enige irritante was dat het geen afneembare duimen waren. Want voor de rest moest Don gewoon zijn mond houden en niet bewegen. En dat kan hij dus niet.
Loretta is De Mol. Punt.
Dat beamen klinkt erg aantrekkelijk!
Peas on earth!
quote:Kess schreef op 03 februari 2010 @ 11:41:

Ik had van Don alleen zijn duimen nodig, om als een soort joystick vast te houden. Het enige irritante was dat het geen afneembare duimen waren. Want voor de rest moest Don gewoon zijn mond houden en niet bewegen. En dat kan hij dus niet. Prachtige omschrijving dit.
Ik denk dat ik Xan vast ga voorbereiden

Heb al wel gemeld dat er een aanzienlijke kans is -mijzelf kennende- dat ik t.z.t. geen zin heb ik dat gefruts en gefriemel. Xan zei: 'als je maar wel snapt dat ik erbij blijf, want het is ook míjn bevalling, soort van'
Peas on earth!
Whahahaha nou ben je mooi klaar mee, zo'n geemancipeerde man.
Aaaaargh! Zo'n man die te pas en te onpas roept: "wij zijn zwanger". Braaaaaaaak! :puke:
Loretta is De Mol. Punt.
Dát is dus het gekke... van dát soort opmerkingen rolt ie ook met zijn ogen, maar dít is dan wél weer iets waar hij zich érrrrrg betrokken bij voelt
Peas on earth!
Wacht maar tot de bevalling begint. Dan merkt hij dat hij net zo nutteloos is als elke andere man.
Loretta is De Mol. Punt.

Ja sorry hoor, maar ik denk dat het écht teveel gevraagd is dat ik dán nog mijn best doe om hem een nuttig gevoel te kunnen geven
Peas on earth!
Wat vind je eigenlijk van WIDM tot nu toe Kess? Ik kom er niet helemaal goed in namelijk
Peas on earth!
Ik heb precies hetzelfde! Eerlijk gezegd vind ik er geen bal aan, dit jaar. En dat vind ik dan weer ontzettend jammer. Ik kom er niet in, de groep is niet leuk en het boeit gewoon minder dan voorgaande jaren. Maar dat ligt dus niet aan mij? Jij ook last van?
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven