slaapzak
woensdag 3 februari 2010 om 13:37
Welke slaapzak heeft een wijd model? Mijn dochtertje van anderhalf ligt op haar buik te slapen met haar knieen opgetrokken. Nu krijgt zij de slaapzak gemakkelijk open en als ik heb achterstevoren aan trek gaat de rits ook open. Ik heb er nu één van de kruitvat en één tweedehand. Die oude blijft goed dicht maar die van kruitvat is smaller en dan staat de rits onder spanning en gaat te gemakkelijk open. Ik heb er ook van de hema voor de zomer maar die lijkt me ook niet echt breder. Wie weten welk merk breed is?
woensdag 3 februari 2010 om 14:01
woensdag 3 februari 2010 om 14:50
Extra wijde slaapzakken
Wellicht is zoiets iets? ik zorg voor een jochie dat ook lekker met opgetrokken knieen slaapt, en vooral behoefte heeft aan ruimte, en een gewone deken van zich aftrapt...zijn zus heeft een spreidbroek gehad, en nu slaapt het jochie in een oude slaapzak van haar....en dat gaat super!
(ben geen mama, maar een verpleegkundige die zorgt voor chronisch zieke/ gehandicapte kindjes...dus kom zo wel veel in aanraking met kinderen)
nog een toevoeging, deze zijn wellicht wat aan de prijs...maar mogelijk wel een idee om dit model na te maken me stukken erin zetten bij een gewone slaapzak.
Wellicht is zoiets iets? ik zorg voor een jochie dat ook lekker met opgetrokken knieen slaapt, en vooral behoefte heeft aan ruimte, en een gewone deken van zich aftrapt...zijn zus heeft een spreidbroek gehad, en nu slaapt het jochie in een oude slaapzak van haar....en dat gaat super!
(ben geen mama, maar een verpleegkundige die zorgt voor chronisch zieke/ gehandicapte kindjes...dus kom zo wel veel in aanraking met kinderen)
nog een toevoeging, deze zijn wellicht wat aan de prijs...maar mogelijk wel een idee om dit model na te maken me stukken erin zetten bij een gewone slaapzak.
anoniem_37252 wijzigde dit bericht op 03-02-2010 15:23
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
donderdag 4 februari 2010 om 14:07