A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
He wat balen dat je nu spanningshoofdpijn hebt! Inderdaad niet verwonderlijk maar toch... misschien een massage van je rug?

Mocht ik je niet meer spreken voor woensdag dan alvast heel veel sterkte woensdag. Zal aan je denken dan.

Ik duik zo het bed in, hoop dat je een beetje kunt slapen. Alvast weltrusten voor straks.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Trust Jas.

Voor hoofdpijn, heb al verhoging van stoelmassages op werk, heerlijk maar haalt niks uit helaas.
Jammer dat het niks uithaalt. Ik hoop voor je dat de pijn snel afzakt.
Ik hoop
Goedenmorgen!

Nouja, goed.. wat mij betreft is het zo'n dag dat je wilde dat je een beer was; aan 't eind van de zomer je hol in kruipen en er pas weer uitkomen wanneer de blaadjes aan de bomen uitlopen. Heerlijk! Regen en natte sneeuw door elkaar, met harde wind. Hoe verzinnen ze het? Ben ook zó blij dat ik met de auto kon.

Leuk motto, Jasmine

Spannende tijden Cay. Fijn dat je pijn in elk geval minder is.
Later is nu
Dreamer, ik vergat je nog te vragen, gaan LD en LE weer voor de AH-voetbalplaatjes? Dan bewaar ik ze voor jullie i.p.v. ze op het 'maak elkaar blij' topic te zetten.

Inderdaad mooi motto Jas.

Hoi Thee

Cay
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ow en Dreamer... ik wil ook graag zo'n beer zijn
Tsk.. Jas heeft motto alweer veranderd

LE is wel aan 't sparen, LD niet. LE zou niet zo fanatiek sparen, maar lijkt het toch slecht te kunnen hebben, dat neefje alweer veel verder is OH, en daar zeg je zowat, ik heb nog 2 zakjes in m'n jaszak! Zal m'n jongen eens blijmaken

het is vies vies víes weer!

BAH

LD vond trouwens cito niet moeilijk, de rest van haar klas wel. Maar er werd vanalles gevraagd, waar ik van verteld had, over biologie en de natuur enzo.. Doe ik zomaar goed aan algemene ontwikkeling met m'n kinderen
Later is nu
He wat goed Dreamer dat ze het niet moeilijk vond

En hier ook voetbalplaatjes.. stuur ze wel op als de aktie is afgelopen

en het is inderdaad vies koud pokke weer.. nou ik moet nog 1 keer de deur uit voor Mini en dan is het weer Basta.. ga ik een avondje/nachtje voor Beer spelen
Echt heeel vies weer vandaag. Regen. Bah.

Ben aan het motto-hoppen. Maar zowel het eerste motto als deze zijn uitspraken van Johan Cruijff.

Geen idee hoe lang ik dit motto hou, heb er nog een paar. Ik ben aan het 'voelen' welke het beste past.
Nu moe en bedtijd, maar ik zal de plaatjes (grinn, ik typte al platjes...) naar je toe sturen dreamer. En dan wel de eerstgenoemde versie !
Goed Dream, van LD!!

Ik vond vooral die 1e al wat Cruijffiaans aandoen Jas, haha! Ik wist niet dat je zo into voetbal was

Wat een schijtweer idd!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Vandaag zon

Wilde lang gaan wandelen, maar de open dagen van de VO-scholen (veel trappen!!) zijn in m'n knieën gezakt, zeg maar. Mèn, ik strompel door het huis. Jammer dus voor Milo, maar het wordt een rondje park en gelijk eendjes voeren.

zat net op de bank film te kijken, maar daar had ik dan eigenlijk ook weer geen zin in. Misschien vanmiddag verder. LE moest van mij buiten spelen en LD is geblesseerd (dus misschien zondag niet eens naar waterpolo, goed dat we geen meeting afgesproken hebben.. hoewel.. dan was ik natuurlijk gewoon alleen gekomen ) dus zal wel aan de pc gaan. Ofzo.

Haha, motto's van Cruiff, had ik niet achter je gezocht! Ik vond de eerste het leukst, geloof ik.
Later is nu
Even zwaaien

Cay.. is er al wat bekend?

En vervelend van je knieeen Dreamer!
Logde ook in om te zien of Cay al nieuws heeft/had.

Dreamer, da's lastig en jammer dat je niet naar buiten kunt voor langere wandeling. Het lijkt hier wel een heuse lentedag, incl. ineens alle sneeuw van de parkeerplaats gesmolten. Heerlijk (voor zolang het duurt dan hè).

Dreamer, op mijn andere 'vaste' topic (Mirlo) wordt ook gespaard. Had ze jou eerst toegezegd. Denk dat ik ze nu beter open kan maken, nummers geven en wat LE evt. al heeft naar een ander verstuur. Is dat een optie?

Nu eerst ff met LL bellen. Daarna weer met solli dingen aan de slag.
Voorlopig heeft LE nog heel veel niet.

LD heeft wel weer iets wat weinig mensen krijgen: een gescheurde bovenbeenspier. Zoals zweepslag in kuit, maar dan in bovenbeen. Komt zelden voor, dokter had het in elk geval nog niet vaak gezien. Rustig aan doen, moet vanzelf goedkomen. Nu weer krukken.. die kunnen we echt beter eens gaan kopen
Later is nu
Jeetje Dreamer... wat een gedoe... en lijkt me ook zeer pijnlijk... beterschap hoor!
quote:dreamer schreef op 03 februari 2010 @ 18:29:

Nu weer krukken.. die kunnen we echt beter eens gaan kopen

Ohohoh, het is helemaal niet om te lachen, maar mag ik even lachen . Dank je!

Wel zielig zeg, sterkte voor LD, en voor jullie ook, lastig weer.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Kwam ook even kijken of Cay al een berichtje gepost had.

Dreamer veel sterkte met je knieen! En met LD.

Misschien wanneer jullie de krukken aanschaffen dat ze ze daarna nooit meer nodig heeft.
Moest even stoom afblazen, heb uurtje of 3 met een forumvriendin gebeld.

Kreeg gister tel van pa dat kijkoperatie niet door ging, maar eerst nog een punctie want nog een verdachte plek gevonden. Punctie zou vandaag plaatsvinden, maar nee hoor morgen om 14 uur

Heb nog altijd het gevoel dat ziekenhuis nu dingen dubbel heeft onderzocht. Volgende week zou dan de kijkoperatie zijn pffffffffff
Oh jakkes Cay, wat erg zeg dat jullie nu nog langer in onzekerheid zitten en moeten wachten.

Logisch dat je stoom af moest blazen.

Heel veel sterkte morgen!
Cay, sterkte met wachten en met onzekerheid qua wanneer/wat

nu bedtijd hier, morgen gesprek
Ik zie dat mijn reaktie gisteravond na het beluisteren van wat hippie-muziek nogal mild was.

't Is ronduit k*t Cay dat jullie nu nog weer langer moeten wachten.

Veel sterkte vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven