Prikpil
woensdag 3 februari 2010 om 18:06
Komende vrijdag krijg ik van mijn huisarts wat meer uitleg over de prikpil en of het een voor mij geschikte manier van anti-conceptie is. Ik wil 'm gaan gebruiken omdat het een positieve invloed zou hebben op migraine.
Wie van jullie gebruikt de prikpil ook? Om dezelfde reden? Welke bijwerkingen geeft? Wat zijn de nadelen (in de praktijk)?
Wie van jullie gebruikt de prikpil ook? Om dezelfde reden? Welke bijwerkingen geeft? Wat zijn de nadelen (in de praktijk)?
woensdag 3 februari 2010 om 18:10
Ik weet dat het heel erg 'anti-hormoon-maffia' klinkt, maar stoppen met de pil kán je zelfs van de migraine afhelpen. Niet bij iedereen maar ik zou het zeker het proberen waard vinden.
Het risico van de prikpil is dat het lang doorwerkt dus mocht het niet het gewenste effect hebben dan zit je er lang aan vast.
Het risico van de prikpil is dat het lang doorwerkt dus mocht het niet het gewenste effect hebben dan zit je er lang aan vast.
woensdag 3 februari 2010 om 18:22
woensdag 3 februari 2010 om 18:28
woensdag 3 februari 2010 om 19:38
Ik heb de prikpil nu al een jaar of 4 en ik moet zeggen dat ik het geweldig vindt. Ik hoef er weinig aan te denken. Word niet meer ongesteld, en ik denk vooral dat de de bijwerkingen van persoon tot persoon verschillen. Ik werd er niet dikker van, ook niet humeuriger.
Maar ik heb wel migraine ik heb ook de gewone pil gebruikt en toen overgestapt maar heb het nog steeds.
Maar ik heb wel migraine ik heb ook de gewone pil gebruikt en toen overgestapt maar heb het nog steeds.
woensdag 3 februari 2010 om 22:19