3000+ deel 29!
zondag 31 januari 2010 om 23:26
Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)
Wij raken nooit uitgepraat!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.
5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.
7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.
8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!
Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
woensdag 3 februari 2010 om 17:14
Floor, is dit iets?
Beste *******
Ik begrijp heel goed dat u wilt dat de rekening van ****(naam) haar ***(naamclubje) op tijd wordt betaald.
Helaas is het aan mijn aandacht ontsnapt om geldige redenen.
Zoals u misschien niet weet werk ik (floorhuppeldepupuithuppeldepup)mij uit de naad om maar liefst 3 volledige gezinnen te onderhouden.
Ik werk 100 uur per week
dan houd ik 68 uur over
Daarvan slaap ik er 40 er week (dat is verdorie nog geen 6 uur per nacht en daar word ik behoorlijk prikkelbaar van!)
Ik neem de tijd om 3 keer daags een maaltijd te nuttigen á 20 minuten er keer.Dat komt op 7 uur per week.
Dagelijks knuffel ik mijn baby 3 minuten wat neer komt op 21 minuten per week.
Oudste dochter moet naar dat verrekte clubje van u gebracht en gehaald worden, kost me weer een uur per week.
Dan nog de reistijd van en naar mijn werk kost me ook een hoop tijd.
Heeft u nog bijgehouden hoeveel tijd ik over houd per week om eens lekker ruzie te maken met werper?
Of een potje met hem te neuken?
Inderdaad heel weinig, want de schaarse uurtjes die ik nog overhoud heb ik het veel te druk op het bekende vivaforum, en dan met name het hilarische 3000+ topic.
Waarvan ik ook al niet weg kan blijven, omdat er dagelijks wel iemand een schopknuffel of bemoedigend woord nodig heeft.
Beste meneer *zeurderigepenningmeestervandatverrekteclubje*
wat denkt u zelf??
Dat mijn 1e prioriteit bij u en uw kas c/q begroting ligt?
Ik moet u bij deze uit uw droom helpen, ik *floorhuppeldepup*
Heb wel iets beters te doen!!!!
Beste *******
Ik begrijp heel goed dat u wilt dat de rekening van ****(naam) haar ***(naamclubje) op tijd wordt betaald.
Helaas is het aan mijn aandacht ontsnapt om geldige redenen.
Zoals u misschien niet weet werk ik (floorhuppeldepupuithuppeldepup)mij uit de naad om maar liefst 3 volledige gezinnen te onderhouden.
Ik werk 100 uur per week
dan houd ik 68 uur over
Daarvan slaap ik er 40 er week (dat is verdorie nog geen 6 uur per nacht en daar word ik behoorlijk prikkelbaar van!)
Ik neem de tijd om 3 keer daags een maaltijd te nuttigen á 20 minuten er keer.Dat komt op 7 uur per week.
Dagelijks knuffel ik mijn baby 3 minuten wat neer komt op 21 minuten per week.
Oudste dochter moet naar dat verrekte clubje van u gebracht en gehaald worden, kost me weer een uur per week.
Dan nog de reistijd van en naar mijn werk kost me ook een hoop tijd.
Heeft u nog bijgehouden hoeveel tijd ik over houd per week om eens lekker ruzie te maken met werper?
Of een potje met hem te neuken?
Inderdaad heel weinig, want de schaarse uurtjes die ik nog overhoud heb ik het veel te druk op het bekende vivaforum, en dan met name het hilarische 3000+ topic.
Waarvan ik ook al niet weg kan blijven, omdat er dagelijks wel iemand een schopknuffel of bemoedigend woord nodig heeft.
Beste meneer *zeurderigepenningmeestervandatverrekteclubje*
wat denkt u zelf??
Dat mijn 1e prioriteit bij u en uw kas c/q begroting ligt?
Ik moet u bij deze uit uw droom helpen, ik *floorhuppeldepup*
Heb wel iets beters te doen!!!!