Jezus te paard!!!
woensdag 3 februari 2010 om 16:37
woensdag 3 februari 2010 om 18:36
quote:Djoels schreef op 03 februari 2010 @ 09:14:
Wonderolie heeft mijn moeder 3 weken geslikt en ik kwam 3 weken te laat.
En dat vertel je nu pas? Ga er maar vanuit dat je op je moeder lijkt, want dat soort dingen is mega-erfelijk. Vertel dat even aan de vk, dan weet die ook dat wachten verder geen zin heeft en kun je ingeleid worden. Daar draait het uiteindelijk toch op uit, dus dan meteen maar.
Wonderolie heeft mijn moeder 3 weken geslikt en ik kwam 3 weken te laat.
En dat vertel je nu pas? Ga er maar vanuit dat je op je moeder lijkt, want dat soort dingen is mega-erfelijk. Vertel dat even aan de vk, dan weet die ook dat wachten verder geen zin heeft en kun je ingeleid worden. Daar draait het uiteindelijk toch op uit, dus dan meteen maar.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 3 februari 2010 om 19:09
quote:Nijntje schreef op 03 februari 2010 @ 19:07:
Kom op Djoels, beetje springen, dat wil ook nog wel es helpen. We hebben nu echt lang genoeg gewacht. Ik moet zo eten!
Hup met dat kind!Doet me denken aan die OB-reclame met al die touwtjespringende dames omdat hun tampon er niet uit wil. Daar hebben ze bij OB iets op gevonden toch? Kunnen we dat ook niet even voor de JBG gebruiken?
Kom op Djoels, beetje springen, dat wil ook nog wel es helpen. We hebben nu echt lang genoeg gewacht. Ik moet zo eten!
Hup met dat kind!Doet me denken aan die OB-reclame met al die touwtjespringende dames omdat hun tampon er niet uit wil. Daar hebben ze bij OB iets op gevonden toch? Kunnen we dat ook niet even voor de JBG gebruiken?
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
woensdag 3 februari 2010 om 19:15
donderdag 4 februari 2010 om 00:15
donderdag 4 februari 2010 om 00:20
quote:qwertu schreef op 04 februari 2010 @ 00:19:
Als Djoels komt met een vraag over tepelkloven, dan krijgt ze gewoon als antwoord dat ze d'r tepelklemmen wat minder strak moet zetten. Ik vind dat ieder recht heeft op een persoonlijk antwoord en op een op de persoon toegesneden advies. *muntthee over mijn toetsenbord gespriedst*
Als Djoels komt met een vraag over tepelkloven, dan krijgt ze gewoon als antwoord dat ze d'r tepelklemmen wat minder strak moet zetten. Ik vind dat ieder recht heeft op een persoonlijk antwoord en op een op de persoon toegesneden advies. *muntthee over mijn toetsenbord gespriedst*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
donderdag 4 februari 2010 om 08:18
donderdag 4 februari 2010 om 08:19
Hey Djoelzevrouw, ga jij eens heel snel weeën enzo krijgen? Ik stel voor dat we hier een grote tribune neer gaan zetten, gratis drank, hapjes, en stripteaseshows zodat wij ook wat te doen hebben terwijl jij je babietje ter wereld brengt.
En Paakje. Je mag geen jezus te paard zeggen. Het is Jezus Christus te paard.....
En Paakje. Je mag geen jezus te paard zeggen. Het is Jezus Christus te paard.....